Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-05-11, 23:19
  #25
Medlem
Har precis kört igång med deras tren a. Bra tryck i grejerna trots att ja var skeptisk först eftersom den är så ljus i färgen. men nu 2 veckor on så finns inga tvivel. ökat enormt i styrka under denna vecka.
Citera
2017-05-26, 09:59
  #26
Medlem
Jaggermeisters avatar
Bioniche Trena-Med, vilken ester är det?
Citera
2017-06-04, 04:45
  #27
Medlem
3dDiablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Bioniche Trena-Med, vilken ester är det?
En googling gav svaret:
"Trena-Med A": Tren acetate 100mg/mk
"Trena-Med E": Tren enathate 200mg/ml
"Tri-Med": Tren acetate, hex, enathate 180mg/ml (60/60/60)
Citera
2017-06-20, 10:55
  #28
Medlem
har kört några stycken produkter här ifrån och jag skulle gissa på att det är rätt substanser i violerna men doseringarna är ute och cyklar.. det jag har provat har varit underdoserat men det kan ju vem fan som hällst räkna ut med 400 mg testo / ml exempelvis

detta gör det inte nödvändigtvis till en dålig produkt utan det är falsk marknadsföring.. inget annat

priserna sätts utefter kvalitét om man har en seriös återförsäljare och 400 mg kostar samma som 250 mg så skulle gissa på att det är där någonstans doseringen också ligger när jag jämfört upplevelsen
__________________
Senast redigerad av Max-gainz 2017-06-20 kl. 10:57.
Citera
2017-08-02, 15:52
  #29
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
har kört några stycken produkter här ifrån och jag skulle gissa på att det är rätt substanser i violerna men doseringarna är ute och cyklar.. det jag har provat har varit underdoserat men det kan ju vem fan som hällst räkna ut med 400 mg testo / ml exempelvis

detta gör det inte nödvändigtvis till en dålig produkt utan det är falsk marknadsföring.. inget annat

priserna sätts utefter kvalitét om man har en seriös återförsäljare och 400 mg kostar samma som 250 mg så skulle gissa på att det är där någonstans doseringen också ligger när jag jämfört upplevelsen

400mg/ml ska inte vara några problem att koka. Jag känner ju definitivt skillnad på deras 400 testo och andras 250mg testo.
Det finns en oberoende analys av bioniche testo 300 gjord av BM som visar att den är helt korrekt doserad. Alltså inte som många andra labbs analyser där labben själva har beställt analysen och klistrat på sina etiketter på bra testo.
Varför skulle det vara 250mg testo i deras 400 om deras 300 håller måttet?
Citera
2017-08-03, 08:18
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
400mg/ml ska inte vara några problem att koka. Jag känner ju definitivt skillnad på deras 400 testo och andras 250mg testo.
Det finns en oberoende analys av bioniche testo 300 gjord av BM som visar att den är helt korrekt doserad. Alltså inte som många andra labbs analyser där labben själva har beställt analysen och klistrat på sina etiketter på bra testo.
Varför skulle det vara 250mg testo i deras 400 om deras 300 håller måttet?


det är den upplevelsen jag har fått när jag har testat diverse av deras produkter tyvärr :/
Citera
2017-08-03, 19:17
  #31
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
det är den upplevelsen jag har fått när jag har testat diverse av deras produkter tyvärr :/

Jag har bara testat deras testo 300 och 400 och jag märkte enorm skillnad efter att ha bytt från pissmärken som Generic och Leffe..
Den enda teston jag kört som gett mer effekt per ml är titan healthcare som var the shit!!! Men den oljan var ju så överdoserad så den kristalliserade sig i låret och smärtade som fan.
Citera
2017-10-01, 20:40
  #32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Jag har bara testat deras testo 300 och 400 och jag märkte enorm skillnad efter att ha bytt från pissmärken som Generic och Leffe..
Den enda teston jag kört som gett mer effekt per ml är titan healthcare som var the shit!!! Men den oljan var ju så överdoserad så den kristalliserade sig i låret och smärtade som fan.

En tanke du borde tänka på är att även säljare ser dessa och nu helt plötsligt ska alla ha bioniche Pharma i sina lager. Så det jag frågat admin är vilken shop han gjorde denna analys ifrån då de verkar ha real deal.

Säljare ser ju med dessa analyser.
Lion lab hade ju med bra. Den är ju mer svåråtkomlig. Tänka bara.
Fast jag e med jävligt intresserad av detta märke sedan analysen men glöm inte den är 1år gammal och de borde göra analyser hela tiden.
Har beställt ett helt nytt märke nu och ska lämnain den till snuten för att se om det stämmer.
Citera
2017-10-29, 19:18
  #33
Medlem
Kan gröna testo-C och EQ kört bägge sedan i maj och utvecklats enligt förväntningar.

Testot gav ett värde på 55 plus på blodprov på dosen 440mg/vecka vilket iofs inte säger ett skit mer än att antingen testot EQn eller decan jag kör innehåller lite testo.

Oljan är riktigt trögflytande och man får pressa rejält för att injecera bägge preppen. Muskeln är lite stel dagen efter injekt men det är inget att gnälla över.

Men såvitt jag kan bedöma gör bägge preppen precis vad de ska.
Citera
2018-10-04, 22:30
  #34
Medlem
kool-g-raps avatar
Jävlar i helvete vad bra deras deca är!

För lite över en månad sen kunde jag inte ens bänka 50kg utan stor smärta i axlarna, nu tränar jag på 100kg utan minsta smärta alls. På bara en månad har jag gått upp 8kg utan att lägga på mig fett alls.

kör på 600mg/ew
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback