Citat:
Ursprungligen postat av
Lexis66
Tråden handlar om kvinnan, inte om det specifika och pågående ärendet. Att diskutera minderåriga hör inte hemma på några forum anser jag. Men du skriver saker som jag har svårt att se skulle vara rätt och riktiga. Har kvinnan verkligen gått ut på sina sociala medier med att hon flyttat till Polen utan faderns godkännande? Av det kvinnan själv publicerat på sina sociala medier så har det i vart fall för mig varit tydligt med att fadern godkände flytten, det har ju publicerats bilder på alla tre tillsammans i Polen.
Detta har ju även framgått av handlingar som delats kring just det förfarandet.
Kvinnan flyttade till Polen med faderns medgivande och var regelbundet i Sverige för att fadern och sonen skulle träffas. Du verkar tro att kvinnan kommit till Sverige för att någon myndighet skulle ha krävt det, det är fel. Kvinnan kom till Sverige precis som avtalat för umgänge mellan fadern och sonen men det som hände där var att fadern var totalt sönderknarkad och kvinnan valde att inte låta umgänget genomföras förrän det att drogfrihet kunde uppvisas från fadern.
Det föranledde till en polisanmälan mot kvinnan från fadern om egenmäktighet med barn. En anmälan som lades ner i direkt anslutning till att det upprättats då det fanns mycket bevis på att flytten vad godkänd av fadern. Så Septemberflicka, du är ute och cyklar på en punkterad cykel.
Det är uppenbart att du drar egna slutsatser utan faktiska underlag. Så om vi ska titta på vem av oss som missuppfattat vad som publicerats så får du nog ta en titt på dig själv.
Du refererar till "offentligt" material, men du verkar den enda som tolkat det otroligt skevt.
Men för att återgå till det du avslutar med, kvinnans kriminella leverne.
Vad är hennes leverne? Vad tjänar kvinnan pengar på idag?
Vilka grunder finns för dessa uppgifter? Vad lever hon på idag?
Vet vi det eller har vi spekulationer? Av det lilla som kvinnan idag postar på sociala medier är det i vart fall för mig svårt att bilda mig en uppfattning av vad kvinnans primära inkomst vid dags datum är.
Lilla vän ( den enda som försöker släta över alla Maddes ovidkomanden med rättsystemmet) vart har du tagit vägen??
men hon måste väll vara oskyldig som endast fick ett år, ska du ansöka om Madde som årets mamma?
haha va hon inte så oskyldig som du trodde ???..
den homosapiens som Madde är ,borde utrotas för framtidens BARN.. stackars Benjamin med att växa upp med vetskapen om dessa dåliga avelslinjer i han.
så någon vidare uppfödare verkar MAdde själv dock inte vara, eller men å andra sidan så behandlar hon väll sitt barn lika dant som hon behandlar andra, för henne är det ju ingen skillnad!!!
sluta försvara idioter så kanske du åxå kan skaffa ett arbete och betala alla Madde domstols skulder som vi andra får betala pga henne totala inkompetens!!!!!
fy fan vad jag hatar mediehoror som denna Madde, när det går ut över totalt försvarslösa barn och djur!!!
en del ska inte uttala sig överhuvud taget, och Madde till hör den kategorin,hon behöver bo på ett LSS boende med en (eller flera) övervakare!!
så att hon inte skadar fler hästar, hundar eller folk !!
så kryp ner under din sten igen

GOD JUL