Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-12-01, 23:34
  #13
Medlem
graans avatar
Nordea tar kort ja, men kortet debiteras alltid med ett kontantuttag även om du aldrig ser några kontanter.
Citera
2011-01-30, 18:43
  #14
Medlem
nojjmans avatar
Kan detta vara nåt?

https://www.loopia.se/betalaonline/

någon som har provat?
Citera
2011-01-30, 19:18
  #15
Medlem
Muttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nojjman
Kan detta vara nåt?

https://www.loopia.se/betalaonline/

någon som har provat?

Det där handlar väl om att betala sitt domännamn med ett betalkort, alltså som att betala vilken annan vara eller tjänst som helst.
Citera
2011-04-13, 00:27
  #16
Medlem
Vill också komma på nått smart med det här. Finns det ingen t.ex. paypal/neteller/moneybooker och allt vad dom heter, som man kan sätta in pengar på och sen betala till ett plusgiro eller bankgiro konto?
Citera
2011-12-15, 14:33
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vikko
Vill också komma på nått smart med det här. Finns det ingen t.ex. paypal/neteller/moneybooker och allt vad dom heter, som man kan sätta in pengar på och sen betala till ett plusgiro eller bankgiro konto?

Någon som vet om det finns någon hemsida eller något annat sätt det går att betala räkningarna med amex?
Citera
2012-06-25, 01:54
  #18
Medlem
billhop.se gor precis detta. Jag har provat det och det funkar bra, betalningen klassades som kop och jag fick Eurobonus poang for det med Diners+EB. AMEX funkar dock inte, bara Visa, MC och Diners.
Citera
2012-06-25, 02:28
  #19
Medlem
dumboears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av delarsson
billhop.se gor precis detta. Jag har provat det och det funkar bra, betalningen klassades som kop och jag fick Eurobonus poang for det med Diners+EB. AMEX funkar dock inte, bara Visa, MC och Diners.

Problemet är att de tar 3,5% i avgift. Vilket gör att poängen man skrapar ihop blir dyrköpta.

Annars tycker jag det var en god ide, det ultimata vore väl att betala sina kreditkortsräkningar med ett annat kreditkort och på så sätt tjäna poäng fram och tillbaka i all evighet... heheh

Två andra kort som förresten också ger poäng är supremecard och OKQ8.

OKQ8 kostar heller inget.
Citera
2018-03-13, 21:40
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av delarsson
billhop.se gor precis detta. Jag har provat det och det funkar bra, betalningen klassades som kop och jag fick Eurobonus poang for det med Diners+EB. AMEX funkar dock inte, bara Visa, MC och Diners.
Nu för tiden fungerar Amex. Finns även något som heter Betalo som gör samma grej.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback