2013-11-28, 13:17
Medlem
erikthedouches avatar
Hej,

Jag är intresserad utav att veta olka ställen där du kan handla på kredit / faktura trotts att du har som topic lyder skulder eller betalningsanmälrningar.

Jag vill inte ha någon form utav predikan utav er som vill komma med moralkakor. Då kan ni lämna inlägget istället.

Ni andra som vet - kom gärna med tipps såhär inför Julen.

Mvh
Citera
2013-11-28, 13:21
Medlem
Abbadohns avatar
Handla på faktura kan du väl göra på nästan alla ställen?

Off topic:
Tar det lång tid att hamna i din situation?
Citera
2013-11-28, 13:21
Medlem
Skatteskolks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikthedouche
Hej,

Jag är intresserad utav att veta olka ställen där du kan handla på kredit / faktura trotts att du har som topic lyder skulder eller betalningsanmälrningar.

Jag vill inte ha någon form utav predikan utav er som vill komma med moralkakor. Då kan ni lämna inlägget istället.

Ni andra som vet - kom gärna med tipps såhär inför Julen.

Mvh

Varför hör man det här efter varje jul? Folk som lånar till julklappar och så går det åt helvete.

Hur stora skulder är det? En del kreditgivare ser även till betalningsvilja om man har låg inkomst. Betalningsanmärkning är svårare och ska.
Citera
2013-11-28, 17:25
Medlem
Av TS andra trådar att döma, är h*n en knarkare. Vem låter en pundare med lååååg kreditvärdighet och betalningsförmåga handla på krita? Ingen moralkaka utan rent sunt förnuft.
Citera
2013-11-28, 22:50
Medlem
Latoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olofzzon
Av TS andra trådar att döma, är h*n en knarkare. Vem låter en pundare med lååååg kreditvärdighet och betalningsförmåga handla på krita? Ingen moralkaka utan rent sunt förnuft.

Tråd kan låsas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in