Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-11-27, 21:36
  #1
Avstängd
johndoe01s avatar
Har nån av er blivit påkommen med en lös fitta eller knulldocka eller nåt annan pinsam sexleksak av frugan/ flickvännen?
Vad hände?
Citera
2013-11-27, 21:42
  #2
Medlem
Naknnas avatar
I mitt hem överaskar vi varann med sådanna prylar.

Kommer hon på dig så bjud in henne att kika på dig när du sätter på din lösfi**a i "smyg"
Självklart upptäcker du henne sedan och straffknu**ar frugan.

Jag och min man samlar på lite vad som, olika fetisher och grejer som används mer eller mindre ofta, det är en jätte trevlig hobby att dela faktiskt!
Citera
2013-11-27, 21:47
  #3
Avstängd
johndoe01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknna
I mitt hem överaskar vi varann med sådanna prylar.

Kommer hon på dig så bjud in henne att kika på dig när du sätter på din lösfi**a i "smyg"
Självklart upptäcker du henne sedan och straffknu**ar frugan.

Jag och min man samlar på lite vad som, olika fetisher och grejer som används mer eller mindre ofta, det är en jätte trevlig hobby att dela faktiskt!
Fan vad häftigt ni verkar ha det! Grattis!
Citera
2013-11-27, 22:35
  #4
Medlem
Hfuhruhurrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johndoe01
Har nån av er blivit påkommen med en lös fitta eller knulldocka eller nåt annan pinsam sexleksak av frugan/ flickvännen?
Vad hände?

Traditionen på FB säger att TS (det är du) ska börja med en berättelse vid den här typen av fråga.
Citera
2013-11-27, 23:23
  #5
Avstängd
johndoe01s avatar
Det pinsammaste som har hänt mig var när jag var en ungtupp och hade en skit läcker het colombianska, hon hittade mina 40+ milf tidningar. Det blev ett jävla liv!
Citera
2013-11-27, 23:56
  #6
Medlem
jeppezons avatar
Min mamma hittade min flashlight i tonåren... hehe
Citera
2013-11-28, 09:42
  #7
Avstängd
johndoe01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeppezon
Min mamma hittade min flashlight i tonåren... hehe
Lol, frågade hon vad det var?
Citera
2013-12-03, 10:42
  #8
Medlem
Jag och min sambo handlar sånt tillsammans och delar.

När min sambo fortfarande bodde hemma så hittade hans mamma vår vibrerande penisring Jag trooor dock inte att hon vet vad det var. Vi ryckte bara på axlarna och sa att det var helt ok att slänga den, haha. Tog såklart upp den sen ur papperskorgen
Citera
2013-12-03, 11:10
  #9
Avstängd
Kalasbyxmannens avatar
Haha kom att tänka på en rolig men pinsam upplevelse:
För ett par år sedan hade vi kalas för något av barnen några yngre var på övervåningen m för att kolla film, en tjej på ca 5år fick fram sambons dildo. Frågade mej vad det var och jag blev lite ställd men svarade "en ficklampa"....
Citera
2016-10-17, 09:13
  #10
Medlem
Min man och jag brukar ge varann sexleksaker i julklapp, födelsedagspresent, namnsdag, valentine, mm.
Jag reser mycket i jobbet så vi vill att vi ska kunna tillfredsställa oss själva när vi är isär så vi inte frestas med otrohet.
Alla onanerar, även om de är i ett förhållande. Varför måste vi låtsas att det inte är så?
Citera
2017-03-16, 16:38
  #11
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag höll på att pumpa järnet i min fleshlight när min tjej kommer in i rummet, hon släppte efter mer efter den upplevelsen när hon såg att jag minsann kunde få till det på egenhand. Fleshlighten åkte in i förrådet en tid.
Citera
2017-03-19, 18:53
  #12
Medlem
Divadodgers avatar
"Påkommen" låter väldigt tråkigt...

Handla tillsammans eller köp själv och överraska så fort paketet kommit hem!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback