Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-10, 20:56
  #373
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StupidMonkey
Vad fasen ligger deras styrka på då? Förbannade jävla klåpare och kvacksalvare! Som säljer grejer som inte håller måttet eller kvaliteten som dom annonserar ut! Fyfan sne jag är! Och måste hålla mig med deras skit tills jag fått hem de nya varorna från annan leverantör. Därför jag fuckade ur ju och tryckte 1000mg (enligt deras jävla etiketter) på en vecka.

Varför skulle det vara korkat att trycka testot i ballen? Känns jäkligt logiskt för mig + att jag vill ha ett sexpack på ballen som jag kan visa upp när mannen står i givakt. När jag och hannen är klara så kommer han kunna stå hela dagen som en duktig soldat som försöker imponera på sina befäl. Sånger kommer skrivas om hur underbar, fast och hård min balle är, som sten, metall, stål, titanium! Min balle kommer vara som en tiger, helt tyst och dödlig, som en vulkan! Som kokar med dess heliga lava.
Testo rakt i ballen = med sexpack på ballen. Förbannat logiskt enligt mig.

Glöm inte lägga en smiley här o där, folk här är så korkade till o från, så det är svårt o veta om du bjuder på högklassig sarkasm lr ett smakprov av din egna begåvning
Citera
2018-02-24, 08:41
  #374
Medlem
siros avatar
Kört deras HCG och clomid ett tag nu utan någon som helst effekt. Riktigt dåliga saker. Kommer aldrig handla därifrån igen. Stor RÖDING!
Citera
2018-07-06, 04:54
  #375
Medlem
Ingen som har något bra att säga?
Har kört en del av deras och inte reagerat på att det skulle vara hemskt dåligt.
Citera
2018-07-18, 18:29
  #376
Medlem
Winstrol inject fungerade bra iaf
Citera
2018-07-18, 21:31
  #377
Medlem
skit prepp, kör inte med denna, ännu en polare som tagit blodprov helt utan aktiv substans dessa prepp

alla vet att mina recensioner är ärliga
Citera
2018-08-22, 16:45
  #378
Medlem
Tjejkompis har prövat deras anavar och winstrol, hon hade inte heller något bra att säga om Svea.
Citera
2021-07-01, 10:10
  #379
Medlem
EndGames avatar
Fitthora!

Läste deras tråd på brädan och det i kombination med att de låg i elite-delen gjorde att jag precis la en order. Lär få rapsolja för 2 lax.

Oh well
Läropengar.
__________________
Senast redigerad av EndGame 2021-07-01 kl. 10:14.
Citera
2021-07-02, 18:37
  #380
Avstängd
Nosstocks avatar
Har varnat för dessa i flera år. Skyll er själva.
Brädan är mutad och negativa inlägg om Svea tas bort.
Citera
2021-09-06, 13:25
  #381
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndGame
Fitthora!

Läste deras tråd på brädan och det i kombination med att de låg i elite-delen gjorde att jag precis la en order. Lär få rapsolja för 2 lax.

Oh well
Läropengar.

Svea funkar ju bra som helst... det var skit för några år sedan när polisen gjorde en razzia där det visade sig att svea knappt innehöll testo. Det är nytt folk nu och jag är väldigt nöjd, har nog provat dr flesta märkena.

Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Har varnat för dessa i flera år. Skyll er själva.
Brädan är mutad och negativa inlägg om Svea tas bort.
Inget fel på svea år 2021.
Citera
2021-09-07, 18:20
  #382
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Svea funkar ju bra som helst... det var skit för några år sedan när polisen gjorde en razzia där det visade sig att svea knappt innehöll testo. Det är nytt folk nu och jag är väldigt nöjd, har nog provat dr flesta märkena.


Inget fel på svea år 2021.

Det är fortfarande skit 2021
Citera
2021-09-08, 22:13
  #383
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
Det är fortfarande skit 2021
Har du provat det år 2021 eller skriver du ur gammal ilska från 2016? Jag ligger på deras testo c nu och det funkar prima.
Citera
2021-09-08, 22:20
  #384
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Har du provat det år 2021 eller skriver du ur gammal ilska från 2016? Jag ligger på deras testo c nu och det funkar prima.

Japp, tidigt i våras.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback