Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-11-25, 21:05
  #1
Medlem
Tjena!

Jag söker de ultimata dykaräventyren i Sydostasien. Det får gärna vara att man åker med en båt ut flera dagar i sträck.
Jag innehar Open water och advance certifikat. Drömmen är att se valhaj och manta.

Någon som kan rekommendera dykarskolor, dykarställen, med bra vatten och sköna backpackers (jag reser själv)

Alla tips uppskattas!
Citera
2013-11-26, 11:03
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av musklerr
Tjena!

Jag söker de ultimata dykaräventyren i Sydostasien. Det får gärna vara att man åker med en båt ut flera dagar i sträck.
Jag innehar Open water och advance certifikat. Drömmen är att se valhaj och manta.

Någon som kan rekommendera dykarskolor, dykarställen, med bra vatten och sköna backpackers (jag reser själv)

Alla tips uppskattas!

Jag själv ska till Gili Divers Indonesien, inte hittat något i Malaysia men hört att det ska vara bra dykning där! Har mailat lite med - thresher shark divers malapascua som är i filippinerna.

Hoppas du hittar några bra ställen! Själv tar jag en live aboard till maldiverna i januari sen vidare.
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2266164

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback