Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-08-03, 16:43
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenss0n
Minns inte vilken shop det var som hade utförsäljning av detta märket för ca 20 månader sedan för 32kr/st per ampull. Köpte på mig en större mängd dum som jag var och givetvis så var allt kraftigt underdoserat.

Fick senare veta att Aburaihan tillverkar inte ens produkter längre i Iran och allt som florerar på marknaden är kopior från Slovenien/bulgarien.

Det är folk som dig som alltid ska fucka upp saker med fel information. Vet du inte, så försök åtminstone o ta reda på info innan du kastar dig efter vad andra säger eller sprider det vidare.

1) Du reagerade inte på utförsäljningen? Du tänkte inte på att köpa från en stabil säljare? Du köpte för att det var billigt och då fick du vad du betalade för, helt rätt åt dig faktiskt.

2) Aburaihan tillverkas visst för fullt, har köpt deras produkter när jag vart i Iran och åkt skidor, det är ett ganska stort företag och de lär nog inte försvinna på ett tag.
Citera
2018-08-03, 18:13
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LotN
Det är folk som dig som alltid ska fucka upp saker med fel information. Vet du inte, så försök åtminstone o ta reda på info innan du kastar dig efter vad andra säger eller sprider det vidare.

1) Du reagerade inte på utförsäljningen? Du tänkte inte på att köpa från en stabil säljare? Du köpte för att det var billigt och då fick du vad du betalade för, helt rätt åt dig faktiskt.

2) Aburaihan tillverkas visst för fullt, har köpt deras produkter när jag vart i Iran och åkt skidor, det är ett ganska stort företag och de lär nog inte försvinna på ett tag.

Jag håller med om att mitt inlägg var vagt då jag inte kunde nämna shoppen för jag minns inte dess namn och den existerar inte längre. Det jag vill framföra med mitt inlägg är att Aburaihan Co. Tehran är ett skit märke och vill bara varna andra för det nu när det ännu en gång dykt upp på steroid marknaden i Sverige.

Det florerar endast kopior av detta märke från östblocket, precis som övriga "HG" ampuller som t.ex. Organon Deca-Durabolin, Organon Sustanon m.m som kommer i originalförpackning.

Men om man scrollar lite längre upp så har ju en medlem erbjudit sig att ladda upp bilder på kartongen samt ampullen då kan vi enkelt jämföra med originalet.

Citat:
Ursprungligen postat av LotN
2) Aburaihan tillverkas visst för fullt, har köpt deras produkter när jag vart i Iran och åkt skidor, det är ett ganska stort företag och de lär nog inte försvinna på ett tag.

Aburaihan Pharmaceutical Company existerar ja, men dem har inte redovisat något omsättning eller vinst dem senaste åren så dem tillverkar ingenting just nu. Jag är själv Iranier och har fastighet i centrala Tehran och handlar kodein, steroider m.m. flitigt på apoteken när jag är där med jämna mellanrum och t.o.m. apotekarna har berättat hur det ligger till.

Telefonnummer till företaget: +98 21 7707173
Mail till företaget: info@aburaihan.com

Dra iväg ett mail eller ring så får du se ifall dem svarar.

Nu min fråga till dig, varför ljuger du? Varför påstår du att dem fortfarande tillverkar testosteron när dem inte gör det? Ganska uppenbart när man kollar igenom din historik att du backar Apoteksboden och produkterna dem säljer som t.ex. Phenom-Pharma, och nu backar du Aburaihan som endast Apoteksboden säljer? Kollar man igenom din historik så skriver du även:

Citat:
Ursprungligen postat av LotN
Välj en ordentligt säljare, välj ett märke som folk använder och skriver kurrapporter om.
(FB) phenom pharma

Och det enda du gör är att skriva inlägg i Phenom-Pharma trådarna för att sedan skriva några få kommentarer här och där och bumpa upp kurrapporterna gällande Phenom Pharma. Detta är så groteskt genomskinligt.
__________________
Senast redigerad av Svenss0n 2018-08-03 kl. 18:20. Anledning: Tillägg av mer text.
Citera
2018-08-03, 21:20
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenss0n
Nu min fråga till dig, varför ljuger du? Varför påstår du att dem fortfarande tillverkar testosteron när dem inte gör det?

Börjar med dina anklagelser.... om att jag skriver i Phenom Pharma trådarna, jag följer ett par intressanta personer här på fb, de flesta av de råkar just använda phenom, därav syns mina kommentarer ofta där phenom pharma omnämns.

Självklart ska man vara smart o handla på ett pålitligt ställe, vi är riktigt bortskämda med prepp i sverige, det är alltså inte ont om prepp lr svårt att få tag på prepp, men när folk köper produkter genom att gå efter priset och sen klagar, då undrar jag bara hur man kan klaga ens? Säger inte den inre rösten lixom att man ska kolla upp källan?

När jag handlar, alltså vilka produkter det än må vara, så väljer jag alltid en säljare jag litar på, butiker med bra support, öppet köp etc (alla butiker har inte öppet köp) då vet jag att säljaren tar ansvar för produkten, även om jag går in och köper den billigaste skitprodukten från nån random tillverkare i kina och inte något känt märke, jag förlitar mig alltså mer på säljaren, än ett varumärke, fördelen är att man kan testa även nya produkter och veta att säljaren kommer se till att du blir nöjd. Även om tillverkaren skulle försvinna, kommer säljaren att lösa skiten åt dig.

Att det sticker dig i ögonen då att jag backar upp de produkter som jag testat från de säljare jag testat, ja det är ditt problem, men när du läser att jag grönar anadrol från aburaihan och dbol astra zeneca då kan du komma tbx, tills dess, peka åt annat håll.

Och ditt påstående om att jag ljuger?

"Aburaihan Pharmaceutical company in Vietnam International Medical and Pharmaceutical Exhibition in HCMC
Aburaihan pharmaceutical Co is one of companies that participated in the 16th Vietnam International Medical and Pharmaceutical Exhibition in Hochimin City Aug 11 - 13, 2016.
PHANA reports: Aburaihan pharmaceutical Co. Representative of Tamin pharmaceutical investment company (TIPICO) which is an active company in export of medicine attended in The 16th Vietnam International Medical and Pharmaceutical Exhibition in Hochimin.
This company has new strategy to penetrate in Southeast Asia pharmaceutical product marketing.
This company has been exported pharmaceutical product to Sri Lanka and Singapore as regarding to exporting to Southeast Asia, Aburaihan will hope to penetrate Vietnam marketing successfully.
Testosterone Enanthate, Antihemorrhoid Suppository & Ointment are the first products that Aburaihan has been scheduled to register and export them to Vietnam territory and hope to reach the best achievement by attending in this exhibition."

Slutet på 2016 så börjar de exportera den till ett nytt land, du ser även en bild på aburaihans monter från mässan, där finns en stor bild på deras Testosterone Enanthate, detta är plockat från Nyhetsdelen på Aburaihans sida, så de går runt och expanderar och utökar exporter till fler länder och du och dina apotekare säger att de har lagt ner?

Men vi säger istället att det är jag som ljuger om det får dig att må bättre.

så nu....Nu min fråga till dig, varför ljuger du?
Du säger att du är Iranier, men ditt användarnamn är Svenss0n....

__________________
Senast redigerad av LotN 2018-08-03 kl. 21:59.
Citera
2018-08-07, 18:28
  #16
Medlem
Lotn och AASsubject101, ni två gör uppenbart reklam för Phenom Pharma som endast Apoteksboden säljer nu och nu skyddar ni Aburaihan som inte har redovisat någon försäljning på flera år nu. Vad är det ni inte förstår och inte vill erkänna? Det florerar 100% fake Aburaihan Testosterone Enanthate på markanden så varför försvarar ni detta skit märke, jo för ni gör endast reklam för Apoteksboden.

T.o.m. Caeco som kör Aburaihan har inte ens laddat upp bilder på sina vialer/box som han har köpt från Apoteksboden för dem är 100% fake. Han är en aktiv medlem här och verkar vara objektiv i sitt skrivande så hoppas innerligt att han publicerar bilder på sina fake Aburaihan från Apoteksboden.
Citera
2018-08-08, 11:03
  #17
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenss0n
Lotn och AASsubject101, ni två gör uppenbart reklam för Phenom Pharma som endast Apoteksboden säljer nu och nu skyddar ni Aburaihan som inte har redovisat någon försäljning på flera år nu. Vad är det ni inte förstår och inte vill erkänna? Det florerar 100% fake Aburaihan Testosterone Enanthate på markanden så varför försvarar ni detta skit märke, jo för ni gör endast reklam för Apoteksboden.

T.o.m. Caeco som kör Aburaihan har inte ens laddat upp bilder på sina vialer/box som han har köpt från Apoteksboden för dem är 100% fake. Han är en aktiv medlem här och verkar vara objektiv i sitt skrivande så hoppas innerligt att han publicerar bilder på sina fake Aburaihan från Apoteksboden.
Jag kommer publicera bilder senare. Fan vad ni alla tjafsar haha. Om de är äkta eller inte har jag noll kunskap om. Ska försöka slänga upp en bild i eftermiddag när sambon är borta. Mitt resultat bör komma idag från Werlabs. Lämnade tester igår. Någon dipp har jag inte märkt av, så aktiv substans är det garanterat. Vi får hoppas jag ligger på >55nmol/L fortfarande dock.

Även jag har hittat mycket skit om märket. Hittat en del bra dock. Så att det florerar fake råder det ingen tvekan om. Frågan är väl även om det finns fake som är bra också, samt om detta är äkta eller falskt som fungerar eller inte fungerar. Jag antar det jag köpte från Bayern Schering första gången var fake från Ginoz. Antar jag var naiv då och trodde det var äkta. Gav mig >55nmol/L på 250mg e5d däremot.

Men återkommer.
__________________
Senast redigerad av caeco 2018-08-08 kl. 11:09.
Citera
2018-08-08, 11:37
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenss0n
Lotn och AASsubject101, ni två gör uppenbart reklam för Phenom Pharma som endast Apoteksboden säljer nu och nu skyddar ni Aburaihan som inte har redovisat någon försäljning på flera år nu. Vad är det ni inte förstår och inte vill erkänna? Det florerar 100% fake Aburaihan Testosterone Enanthate på markanden så varför försvarar ni detta skit märke, jo för ni gör endast reklam för Apoteksboden.

T.o.m. Caeco som kör Aburaihan har inte ens laddat upp bilder på sina vialer/box som han har köpt från Apoteksboden för dem är 100% fake. Han är en aktiv medlem här och verkar vara objektiv i sitt skrivande så hoppas innerligt att han publicerar bilder på sina fake Aburaihan från Apoteksboden.


Åh gubben, du blev så rövknullad så förstår att du behövt ta en break o fundera över din nya taktik.


Jag gör inte reklam för aburaihan, jag har varken sagt att de som apoteksboden säljer är bra/dåliga eller äkta/fejk.

Jag piskade dig, för att du sprider runt information som att du var kung över jorden och ditt ord var lag. Du går runt o säger att produkten inte tillverkas längre, men ja....., om du vill minnas mitt sista inlägg? men det kanske gör ont i röven såfort du tänker på det?

Den infon du har delat med dig hittills visar bara vilken pajjas du är. Har du bra info, dela med dig.

Det finns fejk på alla HG märken, man är bra jävla efterbliven om man inte fattar det. Du verkar inte ha förstått detta vid ditt tidigare köp och nu svider det så hårt i rövhålet på dig att du måste ta varje tillfälle i akt och påpeka en väldigt uppenbar situation.

Jag har inte köpt aburaihan från apoteket och har ingen aning om det är fejk lr äkta,, enda jag påpekat är att om man köper från en av de etablerade säljarna, mshop, swed, apoteket, alla dessa 3 är butiker som jag litar på personligen, så lär man få bra produkter, och skulle något inte vara helt rätt, så lär dessa shoppar se till att du blir nöjd i slutändan ändå.

@Caeco, brush, nu ber jag dig fan, lägg inte upp några bilder alls, vill den här råttan ha bilder, kan han köpa produkterna själv haha, jag åberopar the bro-code

Och han ska avgöra om de är äkta? snälla, ingenting som kommer från den här tomten kan tas på allvar, så som han går runt o pekar finger, så får jag snarare känslan av att han bara vill smutskasta ab och han har något personligt mot de, annars känns det lite väl överdrivet o ta till med såna personliga påhopp för en sån här diskussion.

OT = Kvalite på produkten, vart har du köpt produkten, batch/lot nr.

Diskussioner om fejk och äkta är inte ens värt att ge sig in i, ska någon internetguru här avgöra vad som är fejk och äkta?

Nej tack, omdömen från internet bros är inte värt så mkt.

Gå tbx och läs mitt första inlägg här i ämnet svensson, för den delen, läs allihopa, jag har ingenstans skrivit något om att de som säljare X säljer är äkta lr bra, det enda jag påpekade var din dumhet för att du köpte en produkt vid "utförsäljning" och upptäckte att det inte höll måttet.

Nåja, ska försöka avstå från fler inlägg till dig, man ska inte mata trollen.
__________________
Senast redigerad av LotN 2018-08-08 kl. 11:39.
Citera
2018-08-08, 16:33
  #19
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LotN

@Caeco, brush, nu ber jag dig fan, lägg inte upp några bilder alls, vill den här råttan ha bilder, kan han köpa produkterna själv haha, jag åberopar the bro-code

Hann faktiskt inte då min sambo aldrig åkte iväg. Så sitter på telefon här. Men nu tjafsar ni om bilderna. De ser ju ut exakt som på bilden AB själva lagt upp? Både förpackningen och ampullerna. Någon kan väl direktlänka bara om det är så.
Ena är framsidan och andra är baksidan. Batchnummer gav jag tidigare. Inte hittat något om denna batch på Google.

Citat:
Ursprungligen postat av Svenss0n
Lotn och AASsubject101, ni två gör uppenbart reklam för Phenom Pharma som endast Apoteksboden säljer nu och nu skyddar ni Aburaihan som inte har redovisat någon försäljning på flera år nu. Vad är det ni inte förstår och inte vill erkänna? Det florerar 100% fake Aburaihan Testosterone Enanthate på markanden så varför försvarar ni detta skit märke, jo för ni gör endast reklam för Apoteksboden.

T.o.m. Caeco som kör Aburaihan har inte ens laddat upp bilder på sina vialer/box som han har köpt från Apoteksboden för dem är 100% fake. Han är en aktiv medlem här och verkar vara objektiv i sitt skrivande så hoppas innerligt att han publicerar bilder på sina fake Aburaihan från Apoteksboden.
Ni får bråka om de är fake eller inte. Det kan jag inte uttala mig om. Werlabs gav mig inte svar idag, kommer imorgon antar jag. Men för en rättvis bedömning så vore det ju bra att veta vad som är igenkänningstecken på falska/kopior ampuller. Är det något som gäller just detta märke eller generellt sett?

Jag har noll koll på vad som är från apotek och vad som inte är när det kommer till steroider. Lite narkotika så kan jag avgöra beroende på burk/förpackning. Men det beror ju främst på att jag stött på saker från apotek så ofta. Kan liksom inte gå på känn när jag inte vet. Det enda jag kan säga nu är att jag inte upplevt någon dipp sen jag bytte märke, samt att jag inte kraschat mitt östrogen. Så verksam substans, utan tvekan. Imorgon ska blodprovet komma (borde kommit idag, skyller på sommarjobbare haha).
Allt går segt nu, väntar på kratom från SS, "Beräknad leverans idag". Inte ett skit har dykt upp. Sedan väntar jag paket från två shoppar som jag hoppas kommer innan jag reser bort igen. Vore det inte för att det var spårbart hade jag skyllt på att säljarna segar hehe.
__________________
Senast redigerad av caeco 2018-08-08 kl. 16:49.
Citera
2018-08-09, 15:13
  #20
Medlem
caecos avatar
Uppdatering: Ligger fortfarande på >55nmol/L. Om det är en ökning eller minskning från lions labs och pro oil kan jag inte kommentera då det är tak där jag mäter. Men det är åtminstone inte underdoserat.
Blodprov taget drygt 48h efter stick. Så detta är inte några ampuller utan verksam substans som man kan hitta lite om när man googlar (något/några år sedan tillbaka).

Är det unilabs anslutna som ej har tak? Vore intressant att se exakt. Kan tänka mig att resa några mil för det i så fall.
Östrogen låg på 120 pmol/L nu, har sänkt dosen arimidex från tidigare dock. Mitt jävla hår faller av hur som helst..
__________________
Senast redigerad av caeco 2018-08-09 kl. 15:20.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback