Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-19, 17:20
  #73
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Biber
Ja precis, är igång med tren a från phoenix nu. 4 år gammal? Nej absolut inte, det vet jag inte vad du fått det ifrån. Den går ut 03/2018 vilket var i mars månad och år 2018. Köpte den på rean dom har nu för 500kr/st så det var bara att slå till. Fick trenhosta igår fast jag aspirera Måste kommit en droppe tren i blodomloppet ändå, sjukt känslig tren a när det gäller det, tren e är snällare så sätt att risken är mindre. Ja jag är nöjd än så länge, känns att det är tryck i grejerna.

Jo den gick ut nu för 1 månad sen men tillverkningsdatumet är 2014 på dom, det jag menade med 4 år gammal.
Jag funderar på att slå till på den rean med då jag behöver fylla på tren lagret, uppdatera om kvaliten när det väl börjar kicka igång

Faktiskt klarat mig ifrån trenhosta och ändå varit igång 1,5 månader på trennet, fick det 1 gång i månaden ungefär min förra kur, inget roligt när det väl kommer...
Citera
2018-04-25, 15:26
  #74
Medlem
Bibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manbat
Jo den gick ut nu för 1 månad sen men tillverkningsdatumet är 2014 på dom, det jag menade med 4 år gammal.
Jag funderar på att slå till på den rean med då jag behöver fylla på tren lagret, uppdatera om kvaliten när det väl börjar kicka igång

Faktiskt klarat mig ifrån trenhosta och ändå varit igång 1,5 månader på trennet, fick det 1 gång i månaden ungefär min förra kur, inget roligt när det väl kommer...

Nu jävlar börjar det komma igång, tren A phoenix är 10/10, top notch. Vikterna på gymet känns mer och mer som att jag lyfter bomull för var dag som går. Legat med öppet fönster senaste dagarna för jag har goa nattsvettningar. Sitar 50mg ed på Tren A just för att minimera biverkningar även om man får hyfsat jämna nivåer eod, får väl se hur länge jag pallar med att sita ed, tillslut känner jag mig som en nåldyna. Testo P kör jag alltid eod.
Citera
2018-04-25, 17:37
  #75
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Biber
Nu jävlar börjar det komma igång, tren A phoenix är 10/10, top notch. Vikterna på gymet känns mer och mer som att jag lyfter bomull för var dag som går. Legat med öppet fönster senaste dagarna för jag har goa nattsvettningar. Sitar 50mg ed på Tren A just för att minimera biverkningar även om man får hyfsat jämna nivåer eod, får väl se hur länge jag pallar med att sita ed, tillslut känner jag mig som en nåldyna. Testo P kör jag alltid eod.

jag ligger själv på den nyare oljan som går ut nästa år och den är riktigt jävla bra, kul att höra att den äldre håller samma kvalite, lägger en beställning nu direkt då jag bara har en halv vial tren kvar.
Citera
2018-06-19, 18:30
  #76
Avstängd
Någon mer som ligger på deras tren som hade utgånget datum?
Börjat få helt sinnessjuk pip senaste veckorna i varenda muskel jag injektar , det är såpass att jag inte ens kan träna den muskeln på 2-3 dagar eller knappt gå om jag kört i benen/röven eller ligga på den muskeln i flera dagar, om jag har tur så får jag pip så att det gör ont men inte värre än så men för det mesta är det 10 nivåer över ont och det är pulserande smärta 24/7.

Detta började för 2-3 veckor sen och då har jag kört denna oljan med utgånget datum ca 1 månad innan det tror jag, enda jag kan komma på är att dessa oljor med utgånget datum blivit dåliga med tiden.
__________________
Senast redigerad av Manbat 2018-06-19 kl. 18:38.
Citera
2019-04-30, 10:58
  #77
Medlem
Hypotesuss avatar
PHD Remedies

Här skriver vi omdömen om PHD Remedies.
Citera
2019-05-28, 15:34
  #78
Avstängd
KentSvenssons avatar
Som jag skrev i shop tråden för några veckor sen fick jag utvärdera deras testo e och den slog i nmol taket på lågdos. Helt smärtfri fin olja, yttre synintrycket av produkten är minst sagt imponerande och återspeglar verkligen innehållet enligt mig. 5 av 5 möjliga.
Citera
2019-05-28, 15:55
  #79
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentSvensson
Som jag skrev i shop tråden för några veckor sen fick jag utvärdera deras testo e och den slog i nmol taket på lågdos. Helt smärtfri fin olja, yttre synintrycket av produkten är minst sagt imponerande och återspeglar verkligen innehållet enligt mig. 5 av 5 möjliga.
Exakt vad för dos rörde det sig om? 250mg E5D?
Citera
2019-05-28, 23:20
  #80
Avstängd
KentSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Exakt vad för dos rörde det sig om? 250mg E5D?

Tja. Tror det var e4d-e6d 250mg är inte så noga med sticken då det glöms bort så har gått tillbaka till endast stick på fredagar då glömmer man det inte.
Citera
2019-07-23, 11:22
  #81
Medlem
Exodus78s avatar
Då har mitt Testo P 125 från PHD Remedies anlänt. Jag har ännu inte satt någon injektion men nedan kommer min första bedömning:

- Extremt professionellt utförande. Vialerna är packeterade i en pappersbox likt apoteksprodukter. Med följer en papperslap med beskrivning av preparatet, doseringsanvisningar etc etc.
På paktetet finns en verifieringskod som fungerar.
Vialerna har en professionell etikett med batchnummer etc.

- Oljan är lättflytande och kommer bli intressant att sätta. Den bör vara lätt att suga upp och jag tänker att den bör gå att sätta med en insulinnål för er som gör det. (jag kör blå nål).

Måste säga att första intrycket av denna produkt är otroligt bra. Jag har faktiskt aldrig (under mina 4 år med steroider) sett en produkt som ger så gott första intryck som denna.

Återkommer då jag satt första sticket/en bit in i kuren.

Mvh E
Citera
2019-07-23, 21:39
  #82
Medlem
Exodus78s avatar
Mer info efter jag stuckit:

- Som jag misstänkte: Oljan var lätt att trycka.
- Ingen PIP alls.

Får se om några veckor när jag gör blodprov, men allt talar för att detta är en kvalitetsprodukt =)

Mvh Exodus
Citera
2019-07-27, 15:53
  #83
Medlem
Exodus78s avatar
Hej
Här kommer en liten "mellan-analys" - dvs lite för tidigt för att bedöma hur potent det är, men har satt några stick så kan ju ge lite mer info.

- Känns ännu som ett bra prepp.

- Lite PIP efter mina stick. Inget extremt men ändå såpass att det inte går att ta miste på. Får se om detta avtar eller om det är samma efter samtliga stick. Som jag skrev i min kurrapport - det är som en rejäl träningsverk och avtar efter 1-2 dagar.

Om ca 1 vecka börja ha börjat känna att det kickar. Då återkommer jag med mer feedback =)

Mvh Exodus
Citera
2019-07-27, 16:42
  #84
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exodus78
Hej
Här kommer en liten "mellan-analys" - dvs lite för tidigt för att bedöma hur potent det är, men har satt några stick så kan ju ge lite mer info.

- Känns ännu som ett bra prepp.

- Lite PIP efter mina stick. Inget extremt men ändå såpass att det inte går att ta miste på. Får se om detta avtar eller om det är samma efter samtliga stick. Som jag skrev i min kurrapport - det är som en rejäl träningsverk och avtar efter 1-2 dagar.

Om ca 1 vecka börja ha börjat känna att det kickar. Då återkommer jag med mer feedback =)

Mvh Exodus
Uppdatera hur PIP:en utvecklar sig. Kommer själv testa detta märke inom en snar framtid. Av ditt inlägg att döma så verkar du ju positiv gällande kvalitén i alla fall.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback