Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-25, 18:05
  #133
Medlem
Tony.Starks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rokachero
Hade varit mer orolig över hennes bajsbakterier än virus om jag var du

Hur menar du? Jag råkade glida förbi röven och det är inte som om jag försökte suga ut grejer ifrån röven på henne. Men hennes anus var ren precis som i porrfilmerna.
Citera
2015-02-25, 18:09
  #134
Medlem
Vitalrepuss avatar
Det enda sättet att veta är väl att gå och testa sig? Du behöver ju inte säga att du råknullat en slyna men du kan ju uttrycka att du bara vill ha en standardkoll.
Citera
2015-02-25, 18:16
  #135
Medlem
Pedan21s avatar
Du kan ju ha fått nån annan sjukdom. Dom flesta kan ju infektera alla slemhinnor. Finns rapporterade fall av folk som haft klamydia i ögat. Så kan ju vara värt att testa sig. Dock hiv tror jag ju knappast du ska ha fått.
Citera
2015-02-25, 18:21
  #136
Medlem
08.annas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony.Stark
så med min 10 sekunder slick är jag ok, samt att tjejen säger att hon är helt frisk.


Tiden har ingen betydelse. Om du blir smittad med något å blir du det oavsett om du håller på i 10 sek eller 10 min.

Risken är liten men den finns alltid, även när du har randomsex med ett krogragg. Ta och läs på lite om könssjukdomar och även om herpes och hur de smittar. Det är enklare och ger dig mer information än att fråga här.
Citera
2015-02-25, 18:23
  #137
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony.Stark
Ärligt nu är jag körd eller inte, någon måste ha gjort samma sak som jag...
Läste du länken jag gav dig? Om vi dessutom tittar på lite tal:

http://www.cdc.gov/hiv/policies/law/risk.html

Här antar man att källan har HIV. För "Insertive oral intercourse" finns inte ens ett tal på detta utan risken benämns som "Low" vilket även stöds av den andra länken jag skickade med. Oddsen är ju ännu mera på din sida då de flesta trots allt inte har HIV. Men är du fortfarande nojig får du ju helt enkelt gå och testa dig - vågar dock sätta pengar på att du inte har blivit smittad av HIV.
Citera
2015-02-25, 18:34
  #138
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Mödrar som har HIV smittar sällan sina egna barn som utvecklas i magen för att sedan födas genom fittan.
Citera
2015-02-25, 18:42
  #139
Medlem
Ja detta behöver du verkligen inte nojja över. Sannolikheten är så nära noll det kan gå. Bara sannolikheten att hon skulle ha HIV är nära noll vilket är en förutsättning för din risk.

Får i stället gratulera till att du verkar ha haft en riktigt bra första omgång, vilket inte alla har i denna ädla hobby.

Att din polare vräkte ur sig allt med HIV är ju inte konstigt om du tänker efter. Han var nog inte ens beredd på att du skulle göra något liknande och det första de flesta i den situationen tänker är: "Fan han var med en hora = HIV". Speciellt om ni är yngre. Med andra ord hystade han ur sig det utan bättre vetskap eller erfarenheter om det.

Du kan även se på det omvänt med sannolikheten. Vi är väldigt många punters (torskar) som hållit på med det här måååånga år. Slicka lite fin pussy och lapa analt har de flesta av oss gjort lika många gånger. Och personligen har jag inte ens hört talas på omvägar att det smittas med HIV i dag på 2000-talet. Inte ens historier i tredje eller fjärde person.
I Svea Rike har vi även en väldigt låg andel HIV smittade personer. Och starka lagar kring de bokförda personerna. Även efter att ha haft både flickvänner och rest mycket i Östeuropa har jag inte ens hört talas om massa HIV i de trakterna.

Men visst finns HIV så klart. Men chansen att du får det (även om du är oförsiktig) är mycket mindre än att du blir överkörd av en bil en vacker dag.

Ta ett test om du är allt för nojig. Men som sagt, grattis till ett lyckat första besök!
Citera
2015-02-25, 18:45
  #140
Medlem
BlueStars avatar
Eskortservice och prostitution --> Medicin och hälsa
/Moderator
Citera
2015-02-25, 18:57
  #141
Medlem
Det är klart att du kan vara HIV-smittad.
Även om det är mycket sällan flygplan störtar,så är det ju så att sitter man på fel plan vid fel tillfälle,så har man otur.....!!!..
Testa dig..Detta kan ha varit ditt dyraste ligg...
Citera
2015-02-25, 19:00
  #142
Medlem
OnTheWeeds avatar
Du kan nog vara lugn.
Om du inte lugnar dig om ett tag så råder jag dig till en standardkoll.
Citera
2015-02-25, 19:04
  #143
Avstängd
Flink33s avatar
Jag råkade göra det på en tjej i Sydamerika för flera år sedan. Tror du jag var rädd?


Nej men här står det om det:

"Oral sex has been shown to be a less risky activity, but it is not risk free. Again, it depends on the viral load of the person with HIV and the dental health of the person performing oral sex."

http://www.aidsmap.com/Oral-sex/page/1044877/
__________________
Senast redigerad av Flink33 2015-02-25 kl. 19:10.
Citera
2015-02-25, 19:54
  #144
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony.Stark
avsugningen och knullandet skedde med kondom.
Att du har kondom på kuken hjälper inte med vad du gör med tungan!
Citera
hiv

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback