Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-16, 19:09
  #109
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crulltan
Vet du om det gäller för 3-meo-pcp också? För jag tog 2st och visst de är väl skön men inte mer än så.

Nej det ska det inte vara, syftar du på lapparna när du skriver "2st"?
Citera
2014-03-16, 19:14
  #110
Avstängd
crulltans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadeFromDarma
Nej det ska det inte vara, syftar du på lapparna när du skriver "2st"?
Tabbar, 10mg/st.
Citera
2014-03-16, 19:30
  #111
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crulltan
Tabbar, 10mg/st.

Haha, om det är tabbarna från TT så borde du verkligen ha känt något på två stycken, så lägnge det inte är en ny batch igen. Men så vitt jag vet så ska inte 3-meo-pcp ha korstolerans med några tryptaminer.
Citera
2014-03-16, 19:32
  #112
Avstängd
crulltans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SneakyCows
Jag och 2 vänner tog för 2 timmar sen 1.5 lapp var men det har inte blivit någon större effekt? Endast lite pirr i kroppen och så, kanske bara får vänta och se eller? Var över 4 veckar sen nån av oss tog något preparat.
Spiderman? Vad tyckte du, hur gick det?
Citera
2014-03-16, 19:41
  #113
Avstängd
crulltans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadeFromDarma
Haha, om det är tabbarna från TT så borde du verkligen ha känt något på två stycken, så lägnge det inte är en ny batch igen. Men så vitt jag vet så ska inte 3-meo-pcp ha korstolerans med några tryptaminer.
Ja. Helt ok, påminner om lyrica konstigt nog.
Citera
2014-03-16, 20:23
  #114
Medlem
Jag körde 2 lappar av dom första gången (min enda gång so far). Tog väl runt 2h innan man kom in i det hela.
Citera
2014-03-16, 20:24
  #115
Medlem
Har aldrig skrivit en tripprapport tidigare, men kan försöka sammanfatta mig lite kort.

Substans: 25c-nboh
Tidigare erfarenheter: Cannabis, morfin, tramadol, E, benzo, tjack, spice, svamp, syra och alkohol.
Dos: 3 lappar spiderman från TT
Ålder: 23
Kön: Man

Jag beställde några lappar från TT i väntan på att min growbox ska komma.
Var lite nervös innan intaget, men inte orolig. Ville försöka nå en högre nivå än jag tidigare lyckats med, då jag tidigare bara tagit max 1 lapp. Så jag började med 1 och en halv lapp, men efter 2 timmars väntande och endast lite pirr i kroppen och små hallisar om jag verkligen fokuserade, så tog jag och mina vänner, ytterligare 1 och en halv lapp till var. Även om jag vet att det oftast bara förlänger ruset, men det var värt att prova iallafall. Jag sa åt dom att dom inte borde ta så mycket mer, men dom var ivriga.
Min tidsuppfattning försvann så jag har ingen aning om under vilken tidpunkt det mesta av trippen hände. Men jag skrev något inlägg här igår och ni kan ju försöka utgå från det.

Efter cirka 2 och en halv timme och 2 gåsar så började ruset ta fart, det var inte riktigt som LSD, men ganska likt. En av vännerna, vi kan kalla honom för M, hade aldrig tagit syra förut, men provat på DMT, jag sa åt honom att ta det lugnt, för mycket av det goda kan sluta med att det går dåligt. Men han var ivrig. Han blev väldigt skakig och kunde inte riktigt slappna av, och jag försökte få honom lugn med skön musik (mycket Shpongle) och lugnt snack. Han fick ingen snedtripp, men han tyckte att det var en väldigt annorlunda upplevelse.

Min andra vän Y, hade testa lsd en gång tidigare, men då en halv lapp och utan OEV's och fått till en början en liten snedtripp, som jag hjälpte henne med att omvända så det blev en rolig upplevelse istället. Så hon ville bestämt prova en gång till, denna gång en hel lapp med förhoppningar om lite mer än bara CEV's, vilket hon fick.

När peaken kom, så var det exakt, om inte mer, än jag hade förväntat mig. Jag blundade mycket till en början för att få komma dit jag ville, och sen när jag var där så spelade det ingen roll om jag blundade eller tittade. Jag smälte ihop med soffan till en början, sedan väggarna och tillslut blev allt svart. Det var som att jag var i rymden men samtidigt i rummet, jag satt liksom i taket och kollade ner, och såg oss alla 3. Vi såg ut som en blandning av lerfigurer och tecknade 8-bits gubbar. Och ibland när jag inte fokuserade så såg det ut som att jag var jätteliten och satt långt ifrån de andra, och dom var jättestora. Men vi satte bara någon meter från varandra.

Jag fick en massa loopar som jag har för mig att jag redan hade tänkt/sagt/gjort, t.ex att jag tänkte att jag skulle kunna försöka komma lite djupare om jag rökte en gås, så jag gick och tog några bloss. Sen gick det kanske 5 minuter, så tänkte och gjorde jag samma sak igen, att jag gick och tog ett bloss för att komma djupare, edan åkte jag iväg igen. '
Jag kommer inte ihåg så mycket mer av peaken, men jag vet att jag kom dit jag ville. Allting blev så glasklart, jag visste alla svar (vilket blev väldigt roligt då vi började landa, då allting blev mindfucked. Men jag kommer dit snart).

Jag försökte förklara detta för de andra 2, men dom fattade ingenting, dom var inte på samma nivå som mig, dom satt och skrattade åt allting som jag sa. M, ville ha mer för att komma dit, men jag bad honom lugna sig, och sa att det bara förlänger ruset om vi tar mer nu. Han var riktigt skakig och jag försökte återigen få honom att slappna av. Han lyckades ibland, men jag tror inte att han var beredd att släppa taget riktigt. Jag förstår honom, då det var hans första gång på detta.

Y var lite rolig under trippen, hon ställde sig och lagade mat då vi peakade. Även hon ville inte riktigt släppa taget så hon försökte sysselsätta sig med något hela tiden. Jag gick in i köket och kollade så inte Y skulle råka skada sig då hon skar grönsaker (dumt att göra det då allting svajar, hehe). Jag frågade M om han ville ha tomater i maten, men han fattade inte vad jag menade, och jag fattade själv inte vad jag sa heller. Så vi började asgarva åt det, och jag försökte förklara vad jag menade, men det gick helt enkelt inte, så vi lade i tomaterna i maten bara.

När vi landingen närmade sig, så satte vi oss alla 3 och åt. Och saker som brukar vara så simpla blev riktigt svårt, som t.ex att äta. Jag förstod inte att gaffeln skulle in i munnen, och blev riktigt mindfucked. Jag försökte fråga vilket glas som var mitt, men kom inte på ordet till glas, så jag stod och pekade och lät ungefär som några ljud från Shpongle - Outer Shpongolia. Tills jag kom på ordet bägare, och stod och nästan skrek, bägare, vilken är min bägare, sen så började vi alla skratta.

Under afterglowen så tog vi en promenad och pratade för att rensa tankarna. Jag kände att vi borde ha gått ut under trippen för att kolla på naturen, det blir så mycket vackrare. Men jag ville inte riskera Y och M's set och setting att bli för stressig/obehaglig, så vi stannade kvar inne under hela trippen.'
Vi passade även på att gå till Statoil för att handla cigg. M valde då att gå hem till sig fastän jag erbjöd honom att sova över hos mig, men han tänkte att det inte var så långt att gå. Så där skiljdes vi från M. Jag och Y gick hem till mig och låg och pratade hela natten om våra upplevelser, vi somnade inte förens 4-5. Under alla min trippar med syra så får jag alltid ont i svanken ungefär, så därför tog det även lite längre tid att somna, fick ta 2 alvedon innan jag lade mig.

Trippen får 5/5 av mig, jag kom dit jag ville, så nu behöver jag inte försöka maxa ur nästa tripp nå mer. Utan bara ta den volymen som jag brukar för en behaglig tripp.
Citera
2014-03-16, 20:42
  #116
Medlem
Som personen innan sa, är det en ny batch så..

Men mina tabbs som jag fick hem för 2 veckor sen är fina. 1 tab fick mig dunderskev.

Och nej, lappar och pcp korsar icke.
Citera
2014-03-18, 09:12
  #117
Medlem
Ursäkta min tidigare ignorans, både 25i-nboh, 25n och 25c är alla 2C derivat, vilket borde innebära att de är fenetylaminer. Fortfarande ingen korstolerans med 3-meo-pcp dock
Citera
2014-03-18, 09:20
  #118
Medlem
Får en hög med både 25n och 25i-nboh i veckan och ska bli spännande att testa då jag aldrig litat på nbome i alla dess former. Körde dock 5-meo-malt i fredags och MAL i lördags, bör jag då vänta till nästa helg?
Citera
2014-03-21, 19:59
  #119
Medlem
snickarstickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadeFromDarma
Får en hög med både 25n och 25i-nboh i veckan och ska bli spännande att testa då jag aldrig litat på nbome i alla dess former. Körde dock 5-meo-malt i fredags och MAL i lördags, bör jag då vänta till nästa helg?

jag hade nog väntat 2 veckor för att vara säker på att man får ut maximal effekt
Citera
2014-03-22, 03:52
  #120
Medlem
Fattar inte varför alla klagar, tog för första gången tre stycken 25i-nboh ikväll och tyckte det var ganska gött tryck i dem. Inte i närheten den vasokonstriktion som jag trodde att det skulle vara.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback