2005-07-15, 00:34
Medlem
snuts avatar
Har ni spelat det?

Vad tycker ni, jag tycker det är råkul. Jag har bara provat det några gånger. Vad har ni för erfarenheter av denna ganska nya sport, som jag tror kan växa sig riktigt stor inom en tioårs period.
Citera
2005-07-15, 00:39
Medlem
Farbror Bosses avatar
Jag tror att du är lite sjuk... eller du kan har varit lite full då du utövat detta!
Citera
2005-07-15, 00:41
Medlem
M2ks avatar
Snart kommer frankenstein m fl att mästra din sporttråd, liksom vissa andras... tidigare.

Bry dig inte. Vissa saknar respekt, utanför sin egen korpgrusplan.
Citera
2005-07-15, 00:42
Medlem
snuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Bosse
Jag tror att du är lite sjuk... eller du kan har varit lite full då du utövat detta!

Då måste jag vara sjuk, jag har inte tagit en droppe alkohol på en månad så, det borde vara ur kroppen. Vad tror du det är för sjukdom?

Nä, jag står vid mitt ord. Discgolf borde det finnas en bana med i varje stad!
Citera
2005-07-15, 00:50
Medlem
Farbror Bosses avatar
Kan kanske vara en släng av 80-tals nostalgi? Frisbee - Golf - snygga tjejer i lammullströjor?
Associationsrelaterat: var tufft var för sig då - funkar nu?

Jag tror att de sista dropparna av sprit trots allt var kvar i ditt system fastän din torkperiod. Hoppas att du har möjlighet att testa igen och omvärdera/verifiera ditt uttalande.

Ser fram mot fortsättningen!
Citera
2005-07-15, 00:51
Medlem
snuts avatar
Jag har ju testat det vid några tillfällen? Har du det Bosse? Så du ve vad du pratar om?
Citera
2005-07-15, 00:55
Medlem
Farbror Bosses avatar
Tja... jag har kastat en frisbee mot en korg, (kedjeförsedd t.o.m.), några gånger så jag tror jag har förstått sporten... Till min fördel kan nämnas att detta gjordes efter en god middag med sprit!
Jag tyckte att det bara var konstigt!
Citera
2005-07-15, 00:58
Medlem
Testat det några gånger, tror dock jag saknar den rätta tekniken för att bli discgolfens Tiger Woods.
Citera
2005-07-15, 01:32
Medlem
frankensteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M2k
Snart kommer frankenstein m fl att mästra din sporttråd, liksom vissa andras... tidigare.

Bry dig inte. Vissa saknar respekt, utanför sin egen korpgrusplan.
Jepp, du har rätt. Tacka vet jag fotbollsgolf! Vad säger du om en match, du och jag, toe to toe i en fotbollsgolfsmatch? För att en gång för alla avgöra vad som är och inte är en sport?

Helt Off Topic så kan jag avslöja att jag kommer att prova på att spela golf i augusti, dock inte din förtjänst utan flickvännens. Jag kan filma hela rundan och skicka till dig senare om du så önskar?

Edit: Glömde att säga att Discgolf också är förbannat skojigt!
Citera
2005-07-15, 01:53
Medlem
M2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankenstein
Jepp, du har rätt. Tacka vet jag fotbollsgolf! Vad säger du om en match, du och jag, toe to toe i en fotbollsgolfsmatch? För att en gång för alla avgöra vad som är och inte är en sport?

Helt Off Topic så kan jag avslöja att jag kommer att prova på att spela golf i augusti, dock inte din förtjänst utan flickvännens. Jag kan filma hela rundan och skicka till dig senare om du så önskar?

Välkommen tillbaka, f. Jag har aldrig påverkat folk att testa golf, men jag vet att dom jag känner aldrig klankat på golf, och dom som provat på har oftast fastnat.

Du verkar vara en bollglad kille. Den som har bollkänsla blir golfare, tro mig. Enda hindret är att aldrig testa, alt en kvinna som hindrar sin 'man'.
Citera
2005-07-15, 02:04
Medlem
frankensteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M2k
Välkommen tillbaka, f. Jag har aldrig påverkat folk att testa golf, men jag vet att dom jag känner aldrig klankat på golf, och dom som provat på har oftast fastnat.

Du verkar vara en bollglad kille. Den som har bollkänsla blir golfare, tro mig. Enda hindret är att aldrig testa, alt en kvinna som hindrar sin 'man'.
Jag ska prova, lovar. I det här fallet är det inte kvinnan som hindrar, hon har försökt i fyra år nu att ta mig med ut på banan (igen) men jag har varit tveksam men nu ska jag ge det ett ärligt försök.
Återkommer i augusti med info. och rörliga bilder!
Citera
2005-07-15, 02:11
Medlem
snuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankenstein

Hur många gånger har du lirat?
Har du spelat på fler banor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in