2013-07-16, 03:13
Medlem
Skert skrivet mngen gng frr...
Krispiga och perfekt saltade pommes, doppat i milkshake med smak av jordgubb.

h, tungan krullar sig vid bara tanken.
Citera
2013-07-16, 03:28
Medlem
Jag skojar inte: brownies tckta med sdesuttmning. Flickan min pstr att satsen i kombination med brownies ger en fantastisk smakupplevelse.
Citera
2013-08-05, 16:39
Medlem
Osannolikt r det vl inte, men stekt/grillad halloumi till blodpudding r otroligt gott. Till det sklart lingon, mortter och vitkl.
Citera
2013-08-13, 00:31
Medlem
Kanske inga nyheter men att krydda upp sta saker tex ha lite ingefra bland pplena i ppelpaj r deliish. Samt stt och salt, fetaost och vattenmelonsallad. Flingsalt p brownies r ocks namnam.
Citera
2022-12-18, 14:33
Medlem
ggtoddy + mjuk pepparkaka med Kavli mjuk saffransost p = Boom
Citera
2022-12-18, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porrpojke
Pommes med majons, knckemacka med smrgsgurka o majons...allt med majons r gott
Japp !
Det r enkelt att laga majons s man inte betalar dyrt fr majons p tub eller glas..
1 gg i 2dl rapsolja, lite salt och peppar, 1-2 matskedar senap, 1-2msk vitvinsvinger fr smaken och sen kr man detta snabbt i en passande flaska med stavmixer.
Nr man kr nere p botten s ska man INTE ha fr brtt att ta upp mixern, fr d blir det bara fiasko..
Pris fr detta blir 2 kr fr gget, 3 kr fr oljan, om en liter kostar 15 kr, senapen och resterande ,rkna med 3 kr ..Summa 8 kr, och s kan ni rkna ut vad ni fr ge fr frdig majons..
Egentligen skulle vl mitt lilla tips ligga p besparingar, men eftersom flera hr gillar majons, s fr ni detta helt gratis..
Citera
2022-12-18, 17:21
Medlem
448s avatar
Gymreceptionisten hade bryggt kaffe i en termos som anvndes fr glgg dagen innsn o det lg ngra dl kvar.

Ganska ok mix , ingen klagade utan kom med berm fr misstaget under fm

Var frsten p den p morgonen
Citera
2022-12-19, 10:36
Medlem
Blbrskungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klutsch
Det r gott! Men ta inte fr mycket kanel bara.

Mitt bidrag blir melon med salt p! Perfekt kombo. En gng nr salt inte fanns att tillg krde jag grillkrydda p vattenmelon vilket var vldigt gott det ocks.
Vattenmelon och fetaost r ocks en bra kombo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in