Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-07-06, 02:24
  #265
Medlem
DynamoBeiruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gefundenes
Prova kallpressad linfröolja och drick det morgon, middag och kväll. Vårtorna försvinner efter några dagar. Jag har haft kondylom och andra små knottror och problemet är helt borta nu sen jag har tagit linfröolja från Kung Markatta (oxyguard-metoden). Det räcker med två matskedar varje gång, sex totalt över dagen.

Eftersom vårtor är något som bildas för att kroppen ska bli av med gifter så måste man behandla vårtor inifrån, det vill säga genom att äta bättre. Linfröolja har perfekt sammansättning mellan omega-3 och omega-6 och är antiinflammatoriskt.

Otroligt skönt att bli av med dem efter säkert ett decennium.

Har dragit på mig ett gäng vårtor på foten, testat skräp från apoteket. Du råkar inte ha någon länk på oljan?
Citera
2022-07-06, 05:06
  #266
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DynamoBeirut
Har dragit på mig ett gäng vårtor på foten, testat skräp från apoteket. Du råkar inte ha någon länk på oljan?


Länk?
Den finns i var och varenda mataffär?

Tog knappt två sekunder att googla annars, så kan man också göra ..
Citera
2022-07-06, 12:38
  #267
Medlem
DynamoBeiruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Länk?
Den finns i var och varenda mataffär?

Tog knappt två sekunder att googla annars, så kan man också göra ..

Inte fan har jag kolla på sånt. Det finns väl säkert 100 olika sorter
Citera
2022-07-06, 12:43
  #268
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DynamoBeirut
Inte fan har jag kolla på sånt. Det finns väl säkert 100 olika sorter


Inte av just ”Kung Markatta” linfröolja.
Citera
2022-07-06, 12:47
  #269
Medlem
Klockmonsters avatar
täck den med nagellack o kväv den, efter en v eller så blir det en liten spricka mellan huden o vårtan, vick o pill massa på den tills den lossnar, gör ont o blir ett djupt hål med lite blod men klart värt det. jag tog bort en mellan tummen o pekfingret så. jobbade på ett snabbmatställe, så mindre kul att salta o packa strips med såret under ett litet plastplåster som bara lossnade .....
Citera
2022-07-06, 13:09
  #270
Medlem
DynamoBeiruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Inte av just ”Kung Markatta” linfröolja.

Okej då får jag slå en lov idag på affären. Tack !
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback