Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-01-13, 10:53
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solarisX
Första gången jag är så pass omtänksam att jag filar mina naglar, ja. Knulla har jag gjort förut men då har det varit mina villkor och min njutning i fokus. Denna gång är det speciellt.

Ja, det låter verkligen som en brud som du bryr dig om! "Sitter och filar naglarna inför morgondagens besök i form av en våt fitta"


Citat:
Ursprungligen postat av solarisX
Övriga: tack för era svar. Har nu filat pek, lång och ringfinger på båda händer.

Bra där. Man ska inte försöka för mycket. Tvätta enbart kuken också. Inget annat som inte direkt skall användas i verksamheten. Kör gärna med matrester mellan tänderna också, för du ska väl inte bita i den "våta fittan". Och smutsiga fötter med långa naglar. Tjejen kommer säkert bara kolla på de tre fingrarna du brytt dig om.
Se till att vårda din sunkiga kropp för i helvete, så att du åtminstone når en grundläggande nivå av fysisk trim.
Citera
2017-01-13, 12:22
  #14
Medlem
Clayton80s avatar
Många oseriösa inlägg här, så jag styr upp tråden!

Till TS och personer i hans situation: Att hålla efter naglarna är någonting man gör regelbundet, inte bara när man vet på förhand att man ska träffa någon kvinna. Dels är det bra när du ska smeka en kvinna och dels ser det bra ut - och kvinnor uppmärksammar ofta hur mäns händer ser ut.

Låt bli att bita på naglarna. De ska klippas när de börjar bli långa, men klipp inte för mycket. Spara lite grann och använd sedan nagelfil för att få en fin och mjuk kant på naglarna.

Nagelfilar kan du köpa i pack om 8-10 st i vanliga livsmedelsbutiker. De är billiga och räcker ett bra tag.
Citera
2017-01-13, 13:48
  #15
Medlem
Cannabisministerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clayton80
Många oseriösa inlägg här, så jag styr upp tråden!

Till TS och personer i hans situation: Att hålla efter naglarna är någonting man gör regelbundet, inte bara när man vet på förhand att man ska träffa någon kvinna. Dels är det bra när du ska smeka en kvinna och dels ser det bra ut - och kvinnor uppmärksammar ofta hur mäns händer ser ut.

Låt bli att bita på naglarna. De ska klippas när de börjar bli långa, men klipp inte för mycket. Spara lite grann och använd sedan nagelfil för att få en fin och mjuk kant på naglarna.

Nagelfilar kan du köpa i pack om 8-10 st i vanliga livsmedelsbutiker. De är billiga och räcker ett bra tag.

Stämmer detta? Är du själv tjej? Är mäns händer något som intresserar eller bara synas som en kontrollpunkt?
Citera
2017-01-13, 14:18
  #16
Medlem
Ygrittes avatar
Är det trolleri här? Klart som fan du ska se till att ha välvårdade händer, tror du det är skönt att få rivmärken eller börja blöda i slemhinnorna när man blir pullad!?? Låt säga du gillar att bli fingrad i bakdörren, vill du naglar ska vara med i ekvationen?

Jag är en tjej som ofta tittar på mäns händer. Det är en hang-up. Snygga händer och handleder är sexigt. Händerna måste inte nödvändigtvis vara stora för att vara sexiga. Det handlar mer om symmetri, att handlederna matchar storleken på händerna tex.
Citera
2017-01-13, 15:25
  #17
Medlem
Clayton80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cannabisministern
Stämmer detta? Är du själv tjej? Är mäns händer något som intresserar eller bara synas som en kontrollpunkt?
Jag är man. Som man är det svårt att sätta sig in i hur kvinnor tänker när det kommer till något sådant som en mans händer, men just att en del kvinnor bryr sig om hur mannens händer ser ut är något som återkommer gång på gång.
Citera
2017-01-13, 16:07
  #18
Medlem
Cannabisministerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clayton80
Jag är man. Som man är det svårt att sätta sig in i hur kvinnor tänker när det kommer till något sådant som en mans händer, men just att en del kvinnor bryr sig om hur mannens händer ser ut är något som återkommer gång på gång.

Ok, tack för info. Det ska jag komma ihåg.

Citat:
Ursprungligen postat av Ygritte
Är det trolleri här? Klart som fan du ska se till att ha välvårdade händer, tror du det är skönt att få rivmärken eller börja blöda i slemhinnorna när man blir pullad!?? Låt säga du gillar att bli fingrad i bakdörren, vill du naglar ska vara med i ekvationen?

Jag är en tjej som ofta tittar på mäns händer. Det är en hang-up. Snygga händer och handleder är sexigt. Händerna måste inte nödvändigtvis vara stora för att vara sexiga. Det handlar mer om symmetri, att handlederna matchar storleken på händerna tex.

Exakt vad är det som gör händer tilltalande? Går händer från en grovarbetare bort?
Citera
2017-01-13, 17:08
  #19
Medlem
Ygrittes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cannabisministern
Ok, tack för info. Det ska jag komma ihåg.



Exakt vad är det som gör händer tilltalande? Går händer från en grovarbetare bort?
Jag har faktiskt ingen aning. Det är en personlig preferens och jag vet inte om denna typ av "fetish" är vanlig.
Grovarbetarhänder går inte bort, så länge jag finner helheten av händer och handleder tilltalande (tex stora händer med smala handleder funkar inte för mig).
Många gånger tycker jag tex det är sexigt i musikvideos när män greppar mikrofonen. Eller hur en man håller en kopp kaffe.
__________________
Senast redigerad av Ygritte 2017-01-13 kl. 17:19.
Citera
2017-01-13, 18:15
  #20
Medlem
VenomXs avatar
Jodå jag brukar också fila mina sönderbitna konservlocksnaglar lite när det kommer kjoltyg på besök. Brukar även ta duschen och spola bort det värsta intorkade bajset mellan skinkorna, en gaffel är bra att bända med om det sitter för hårt inkakat i busksnåret där bak. Brukar passa på att byta kalsonger då också och det händer att jag borstar tänderna om tapeten flagnar när jag andas på den.

Eller så kanske man bara håller sig allmänt hel, ren och fräsch i allmänhet oavsett dag och sällskap.

tl;dr: JA, fo helvede!
Citera
2017-01-15, 11:27
  #21
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solarisX
Tjabba!

Sitter och filar naglarna inför morgondagens besök i form av en våt fitta. Undrar hur mycket jag ska fila dem samt om detta är något andra killar gör när det nalkas knull?

Det du gör visar att du verkligen är omtänksam. Alla tänker inte på det. Det är inte trevligt att bli berörd av ovårdade händer med oansade naglar. Det är direkt avtändande. Så fortsätt i den stilen.
Citera
2017-01-16, 22:12
  #22
Medlem
En gång pullade jag en tjej och efter 2 dagar märkte jag att jag fick vitta fläckar vid nagelbandet. Vad tusan berode det på? Tjejen kändes slapp som en panflöjt och det kändes som hon var liksom uppriven i muttan? Vad tusan kan hon ha gjort för att det skulle kännas så? Såg att hon såg halv sprucken ut på slidöppningen? Tänkte hmm något weird shiit har denna tössen gjort
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback