Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-12-25, 10:49
  #1177
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av girlsinmydream

Vi i Sverige och Europa anses ha rätten till YTTRANDEFRIHET utan konsekvenser för våra mänskliga rättigheter om arbete, frihet, hem och familj. Det är lagar som kommuner och polis i Sverige bryter mot och därför ska själva bestraffas, avsättas och ta i tu med idioterna som härjar fritt i samhället med hat och oförstånd.

NI FATTAR JU INTE ATT SVERIGE BRYTER MOT DESSA LAGAR MED HJÄLP AV FLASHBAK BLIR SVERIGE OCH SVERIGES KOMMUNER BÖDLAR OM OLIKA ÅSIKTER
d
Du har fortfarande inte förstått det här, även om du trollar eller inte agerar på din pedofili kommer folk att betrakta dig som osunt intresserad av barn och inte vilja ha dig som anställd eller vårdnadshavare.

Du har inte rätt till yttrandefrihet utan konsekvenser, det är väl rätt självklart att det du säger och skriver påverkar andras syn på dig. Hur skulle man kunna undvika det?
Citera
2019-12-25, 11:10
  #1178
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Du har fortfarande inte förstått det här, även om du trollar eller inte agerar på din pedofili kommer folk att betrakta dig som osunt intresserad av barn och inte vilja ha dig som anställd eller vårdnadshavare.

Du har inte rätt till yttrandefrihet utan konsekvenser, det är väl rätt självklart att det du säger och skriver påverkar andras syn på dig. Hur skulle man kunna undvika det?

TS verkar ju uppenbarligen ha lite problem med vad som är accepterat i samhället och vad som inte är det.
Och istället för att inse att han är ett jävla peddo som är högst olämplig att handskas med barn och en exfru som säkerligen med glädje lämnade honom (och sen ljuger om det för honom för att inte få ett komplett jävla mongo efter sig) så är det precis alla andras fel.
Citera
2019-12-26, 07:21
  #1179
Medlem
LjusetsFamns avatar
Är man intresserad av att knulla små barn är man direkt olämplig som förälder, oavsett man har gjort verklighet av sina perversa drömmar eller inte.
Trådskaparen har förtjänat allt som har hänt och ska inte få vara närheten av ett barb, enligt min åsikt.
Citera
2020-01-01, 19:53
  #1180
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av girlsinmydream
Polishoran läser Flashback och använde detta att jag kallade henne för polishora för att omhänderta mig för LOB igen på min trapp utanför min lägenhet. Hudiksvall är ett sjukt samhälle och alla jag känner också även dem som kommer från andra städer och länder som håller med mig.

Du låter väldigt arg, och det kanske du har anledning till men vad värre är är att du verkar ha fastnat i ditt liv. Varför inte ta kontakt med vården och få hjälp att komma vidare? Livet har mycket positivt att ge vet du. Också. Du kan välja framtiden. Har du gett något nyårslöfte? Annars kan det kanske förbättra livet för dig?
Citera
2020-01-26, 02:42
  #1181
Medlem
Det är förjävligt när det finns resurser till sådant här (om allt är sant)!
Kunde man inte använda de här resurserna att bekämpa terrorverksamhet och annan stor kriminalitet?!

Samtidigt blir man inte förvånad, tänker bara på min kommun. Politiker får fan göra vad som helst, men gör en på "golvet" ett enda litet misstag så är det hus i helsike!

Sedan när det gäller att vara lämplig eller inte lämplig förälder borde ju gälla flera saker!
Vet flera föräldrar som inte klarar av att ta ett ansvar för sina barn!
Låter dem göra vad fan som helst utan att vare sig kommun, socialen, polisen eller någon griper in!
Citera
2020-01-31, 16:57
  #1182
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av girlsinmydream
Du får tro på vad du vill. Enligt mening är du iså fall en djävla imbecill människa men jag bajsar på dina dumma inlägg och jag förvånas att jag själv besvarar en inkompetent person som du. Men vi har ju nästan yttrandefrihet i Sverige, men myndigheterna kan och kommer att ingripa för felaktiga åsikter. JAG VET. Europadomstolen nästa .....

Hur går det för dig?

Får du se din flicka växa upp på foto i alla fall?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback