Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-01, 11:23
  #757
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry
Litecoins känns ganska stabilt i jämförelse med bitcoin och andra valutor. Inga större kursrörelser. har köpt lite

LTC har tidigare rört sig rätt likt BTCs kurs men numera hänger den inte med på samma sätt men jag har investerat en större summa för jag tror verkligen att LTC kommer skjuta upp riktigt snabbt.

Den har växt rätt mycket i år och jag tycker den fortfarande kan ses som riktigt bra chansning att köpa på sig några.

https://i.imgur.com/NxAUlvi.png
Citera
2017-09-01, 15:01
  #758
Medlem
om jag har 100 LTC bör jag spara dom? Hur tros kurserna stå om 1 år?
Citera
2017-09-02, 21:32
  #759
Medlem
Hjelp! sålde mina LTC igår på topp, använder Coinbase.

Till problemet. Jag skulle logga in på ipaden för att jag ville köpa när LTC gick ner igen, men hade glömt lösenord och coinbase support verkar inte va tilgjenglig. Får aldrig "2-step verification code" på SMS. Använder självklart android telefon till vardargs.

Är relativt ny i crypto världen å är livrädd att jag inte ska kunna komma åt mina cash (som är överfört till EUR walleten på Coinbase).

någon som har erfarenhet med och ändra lösenord på coinbase? tacksam för svar!!
Citera
2017-09-02, 21:36
  #760
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukkan112
om jag har 100 LTC bör jag spara dom? Hur tros kurserna stå om 1 år?


Tycker inte du ska sälja allt, men kan ju sälja en del på topp och köpa igen när det går ner igen.

Vart köper du LTC?
Citera
2017-09-02, 21:36
  #761
Medlem
Guzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milkinc
Hjelp! sålde mina LTC igår på topp, använder Coinbase.

Till problemet. Jag skulle logga in på ipaden för att jag ville köpa när LTC gick ner igen, men hade glömt lösenord och coinbase support verkar inte va tilgjenglig. Får aldrig "2-step verification code" på SMS. Använder självklart android telefon till vardargs.

Är relativt ny i crypto världen å är livrädd att jag inte ska kunna komma åt mina cash (som är överfört till EUR walleten på Coinbase).

någon som har erfarenhet med och ändra lösenord på coinbase? tacksam för svar!!

Jag kanske missförstår, men måste du inte ha lösenordet för att få sms:et? (Eller är det nån återställningsgrej?)

Coinbase sms har ibland strulat för mig, senast i dag faktiskt då jag hade problem att få koden per sms då jag använde appen på min androidlur.
Citera
2017-09-06, 20:47
  #762
Medlem
FB-Kissens avatar
Har ett par Litecoins host BTC-E. Kommer dock inte in på kontot och för att låsa upp det vill de att jag kontaktar de från den ip:n jag hade när jag startade kontot för massa år sedan... (flyttat för den delen med). Eller bilder på mitt pass, vågar man skickat det?
Citera
2017-10-19, 05:04
  #763
Medlem
Christopheruss avatar
Tror ni att det är värt att köpa lite i nuläget?
Citera
2017-10-20, 21:22
  #764
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guz
Jag kanske missförstår, men måste du inte ha lösenordet för att få sms:et? (Eller är det nån återställningsgrej?)

Coinbase sms har ibland strulat för mig, senast i dag faktiskt då jag hade problem att få koden per sms då jag använde appen på min androidlur.


Det är en sån där återställningsgrej men det löste sig ett par dagar senare. Tror bara dom hade massa och göra när kursen stack iväg

Fick köpt upp mig lite mer pga. Att det tog sån tid
Citera
2017-10-20, 21:35
  #765
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Christopherus
Tror ni att det är värt att köpa lite i nuläget?

Absolut! Väldigt spännande med Ltc nu när Btc går upp, kan se ut som att Ltc följer med men mycket saktare.
Citera
2017-10-25, 16:02
  #766
Medlem
Snabb fråga, hade en gammal plånbok med några litecoin liggandes i, överförde hela beloppet till coinbase idag, men det står fortfarande pending på den, måste jag ha några ören kvar i min plånbok som ska dras i avgift, eller hur funkar det?
Citera
2017-10-25, 16:19
  #767
Medlem
Segments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Great
Snabb fråga, hade en gammal plånbok med några litecoin liggandes i, överförde hela beloppet till coinbase idag, men det står fortfarande pending på den, måste jag ha några ören kvar i min plånbok som ska dras i avgift, eller hur funkar det?

Kolla en gång till i transaktionsinställningarna (som kommer upp när du försöker att göra en transaktion). Där kan du kolla om det står inställt att transaktionsavgiften dras från beloppet du skrivit att du vill skicka eller ej. Om du inte får någon klarhet i detta så kan du kolla upp transaktions-id:t för din överföring, spåra upp den på till exempel den här hemsidan och kolla om du har betalat någon fee.
Citera
2017-10-25, 19:56
  #768
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Segment
Kolla en gång till i transaktionsinställningarna (som kommer upp när du försöker att göra en transaktion). Där kan du kolla om det står inställt att transaktionsavgiften dras från beloppet du skrivit att du vill skicka eller ej. Om du inte får någon klarhet i detta så kan du kolla upp transaktions-id:t för din överföring, spåra upp den på till exempel den här hemsidan och kolla om du har betalat någon fee.


så här står det i mina inställningar http://i131.photobucket.com/albums/p...16.47.11_1.jpg
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback