Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 2
  • 3
2016-05-03, 12:49
  #25
Medlem
Härligt.
Citera
2017-10-08, 02:39
  #26
Medlem
argusdemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pukeeye
Bra rapport! Skall bli kul att läsa nästa från TS.
Citatet ovan kan jag skriva under på, upplever detsamma trots att det var ca 40-år sen jag testade första gången, men det visar även hur kraftfull drogen är.

Om man inte är i psykisk toppform när man testar första gången kan det hända att man får dras med dom negativa konsekvenserna i 40+år

Kul att du bekräftar det!
Ja herregud vilken respekt man har för preparatet.
Jag vill och kommer testa igen när jag mår perfekt på en perfekt dag. Jag har inte bråttom, så det kan gå några år till
Citera
2017-10-08, 16:33
  #27
Medlem
Sjukt bra läsning. Jag vill testa LSD.
Citera
2017-10-20, 01:38
  #28
Medlem
argusdemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pukeeye
Bra rapport! Skall bli kul att läsa nästa från TS.
Citatet ovan kan jag skriva under på, upplever detsamma trots att det var ca 40-år sen jag testade första gången, men det visar även hur kraftfull drogen är.

Om man inte är i psykisk toppform när man testar första gången kan det hända att man får dras med dom negativa konsekvenserna i 40+år

Tack så myvket, uppskattas

Ja fy. STOR respekt ska man ha.
Citera
2017-10-21, 21:00
  #29
Medlem
Odesolerfs avatar
Klassisk förstatripp. Att stoppa i sig hallucinogener och sen sitta och vänta på att det ska göra kvällen är nog det största misstaget nybörjare gör. Plocka fram målarböcker, musikinstrument, skön belysning, lämplig musik av olika variation och annat som kan tänkas passa. När trippen sen börjar krypa på kan det vara bra att engagera sig i någon aktivitet för att inte orostankarna ska sätta ribban för trippen.

Fin historia, 4/5!
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback