Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 1
  • 2
2014-02-25, 02:38
  #13
Medlem
xorebros avatar
ingen erfarenhet av stilnoct .
men denna händelse hade med medlet och göra


http://www.dagensjuridik.se/2014/02/...-kort-i-somnen
Citera
2014-04-22, 23:38
  #14
Medlem
st0ckiss avatar
Jävlar vad äcklig du är!

Du är en riktig jävla undermänniska man inte kan annat än känna hat och avsky för.

Dåligt skrivet dessutom. ½/5
Citera
2014-04-24, 06:22
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Jävlar vad äcklig du är!

Du är en riktig jävla undermänniska man inte kan annat än känna hat och avsky för.

Dåligt skrivet dessutom. ½/5

Felpostat eller?

Skitrolig rapport förövrigt!! Satte guldkant på morgontvisten !
Citera
2022-08-24, 18:10
  #16
Medlem
Dopaminas avatar
Bump!

Nu hände allt det här men det var en del av ett självmordsförsök och jag visste inget eller väldigt lite om intoxer. Jag ringde polaren och pratade om döden. Sanningen var alltså lite mer grå.

Den polaren jag ringde i denna rapport dog något år senare i överdos. En omtänksam person som alltid försökte göra mig glad när jag var deppig under mina värsta dagar. Tänker på dig då och då. ❤️
Citera
2022-11-30, 13:40
  #17
Medlem
0nlAs avatar
Testade stilnoct för nästan ett år sedan, tror jag fick i mig en eller två piller och efter typ en timme så levde jag i ett kaleidoskop, jag vet inte hur jag ska förklara det men varje gång jag blinkade och kollade mot en ljuskälla så såg jag nånting liksom "komma ur" ljuset.

Hela mitt rum var även fyllt av små gubbar som hoppade runt och jag sköt dom med ögonen, detta upplevde jag på 1-2 piller så med mängden du tog så kan jag inte ens föreställa mig hur du hade det.

Beklagar din polare, kärlek till dig.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback