Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-28, 21:23
  #277
Medlem
4yoonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Nu har jag klarat spelet. Från november till nu,
Förstår inte hur ungdomarna i affären klarar det på åtta timmar, inte en chans i världen.

Men till er som inte spelat, fem av fem!
Kändes tomt när jag var klar.

Nu väntar assasin creed i London och fallstudie fyra

Lät min son spela... han fixade det på 3 dagar (han går i mellanstadiet)... jag tittade på...
Grymt snyggt, grymt roligt!

Vi spelade tillsammans Uncharted 3 på PS3 dock... vart helt sjukt grymt även där... för PS3 var det lätt ett av det bästa spelen...

Troligen är Last of us lika bra men aldrig fått tummen ur att fixa det...
Citera
2017-04-28, 21:56
  #278
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4yoonly
Lät min son spela... han fixade det på 3 dagar (han går i mellanstadiet)... jag tittade på...
Grymt snyggt, grymt roligt!

Vi spelade tillsammans Uncharted 3 på PS3 dock... vart helt sjukt grymt även där... för PS3 var det lätt ett av det bästa spelen...

Troligen är Last of us lika bra men aldrig fått tummen ur att fixa det...

Svårighetsgrad?
Citera
2017-04-28, 22:04
  #279
Medlem
4yoonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av putteH_
Svårighetsgrad?

Första gången var det nog "default" (en över "easy") andra gången var det en under det svåraste (Uncharted har 4-5 svårighetsgrader va?)
Citera
2017-05-23, 11:24
  #280
Medlem
80talistens avatar
Jag håller på att spela det. Har precis klarat flykten från Madagaskar. Nu är jag på en ö som jag åkte båt till. Jag måste nog säga att detta är ett av det mest engagerande spelet jag spelat. Helt otroliga actionscener, otrolig grafik och tillräckligt bra AI på fienderna och kamraterna. 5/5

Jag blir 33 år, jag spelade mycket på PS1, körde lite med Gamecube och hade en paus tills Xbox 360 kom och gick nu tillbaka till Playstation (PS4) Dom bästa spelminnerna hade jag från PS1 - eran. Gamecube och 360 tillfredsställde mig inte riktigt. Men PS4 har tagit mig tillbaka till känslan som man hade då
__________________
Senast redigerad av 80talisten 2017-05-23 kl. 11:32.
Citera
2017-06-07, 21:01
  #281
Medlem
Funderar riktigt på att ge mig in i Uncharted-världen då jag letar vettiga spel i singleplayer! Vad tycker ni: Kan man gå rakt på Uncharted 4 eller ska jag köpa den relativt billiga nathan drake collection för att plöja igenom alla spel? Var de tidigare spelen lika bra som det senaste? Blir det luckor i historien annars? Tips tack!
Citera
2017-06-08, 00:07
  #282
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BTLIFE
Funderar riktigt på att ge mig in i Uncharted-världen då jag letar vettiga spel i singleplayer! Vad tycker ni: Kan man gå rakt på Uncharted 4 eller ska jag köpa den relativt billiga nathan drake collection för att plöja igenom alla spel? Var de tidigare spelen lika bra som det senaste? Blir det luckor i historien annars? Tips tack!
Du kan spela igenom 4an utan att ha kört 1-3. Är en fristående historia i alla spel och självklart missar du lite av storyn om du hoppar över de 3 första men de hänger inte ihop helt. 4an är ganska fristående.

Tycker 2 är bäst och näst bäst är 3an. Iaf. för sin tid. Är värt att spela igenom de först imo. Tycker de är bättre än 4an. Men som jag skrev så blir det inte stora luckor i 4an om du inte gör det.
Citera
2017-06-08, 08:36
  #283
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Du kan spela igenom 4an utan att ha kört 1-3. Är en fristående historia i alla spel och självklart missar du lite av storyn om du hoppar över de 3 första men de hänger inte ihop helt. 4an är ganska fristående.

Tycker 2 är bäst och näst bäst är 3an. Iaf. för sin tid. Är värt att spela igenom de först imo. Tycker de är bättre än 4an. Men som jag skrev så blir det inte stora luckor i 4an om du inte gör det.
Tack! Beställer nog hem boxen med spelen 1-3 först, väldigt förmånligt pris på den. Tack för svar!
Citera
2017-06-11, 20:58
  #284
Medlem
Headshrinkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4yoonly
Troligen är Last of us lika bra men aldrig fått tummen ur att fixa det...

Last of us är ännu bättre rent storymässigt. Man blir gripen som en riktigt bra film. Spela det, är verkligen ett mästerverk! Bästa spelet till Ps4.
Citera
2017-06-12, 08:52
  #285
Medlem
4yoonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Headshrinker
Last of us är ännu bättre rent storymässigt. Man blir gripen som en riktigt bra film. Spela det, är verkligen ett mästerverk! Bästa spelet till Ps4.

Har aldrig hört någon säga något illa om Last of US... alla sagt det var ett helt underbart spel! Jag gillar även den typen av spel så det skall bli ett inköp helt klart... Men finns det en full PS4 "native" variant? de jag har sett är HD remakes av PS3 varianten (men men grafiken är säkerligen helt sjuk i alla fall och det är kanske inte därför man spelar spelet :-) Det är bara det att Naughty Dogs då är den enormt snygga grafiken en sådan stor del av känslan...

Jaja.. hur som helst... Last of us!!! det skall inhandlas...
Citera
2017-06-12, 09:29
  #286
Medlem
Åh detta efterlängtas.
Citera
2017-06-12, 10:34
  #287
Medlem
4yoonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickleanddimes
Åh detta efterlängtas.

Vad menar du? Uncharted 4 har funnits ett bra tag nu... ett av de bästa spelen jag sett (min son spelade 99% av det :-)

Själv spelade jag en Uncharted 3 dock... jag och min son kanske spelade 50/50 dock. Men denna serie är helt sjukt underbar... Naughty Dogs har talang...
Citera
2017-12-09, 21:09
  #288
Medlem
Sameshs avatar
Jag blev klar med A Thief's End idag efter två dagars spelande, vet inte hur många timmar det blev men med tanke på att jag köpte spelet (+ lost legacy) för 179kr/st så har man fått mycket kvalité för sina timmar utan tvekan. Helt makalöst så snyggt spelet är!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback