Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-07-13, 09:17
  #1
Medlem
Reverent Mishaps avatar
Känns som lite inavel i Vänsterpartiet i Nora och som bonus lanseras den trevliga hemsidan.

http://hem.passagen.se/v-nora/

Laxåkommunisternas är också schysst med matnyttig info

http://www.vansterpartiet-laxa.nu/

Citera
2005-07-13, 11:01
  #2
Medlem
Bagronks avatar
Va?
Citera
2005-07-13, 11:21
  #3
Medlem
Reverent Mishaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bagronk
Va?

Vad är det du inte förstår?
Citera
2005-07-13, 12:23
  #4
Medlem
Va?
Citera
2005-07-13, 12:35
  #5
Medlem
Lysiass avatar
Jag fattar inte heller. I Nora såg det ut som två styrelseplatser var besatta av ett äkta par. Annars hittade jag inget graverande eller kul. På Laxåsidan hittade jag inget kul heller. Var ska jag titta?
Citera
2005-07-13, 12:56
  #6
Medlem
Reverent Mishaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysias
Jag fattar inte heller. I Nora såg det ut som två styrelseplatser var besatta av ett äkta par. Annars hittade jag inget graverande eller kul. På Laxåsidan hittade jag inget kul heller. Var ska jag titta?

Kul och kul, möjligen tillhör jag en liten skara som tycker lokala partisajter är lite roliga att surfa runt på och då tänkte jag tipsa om dessa två. Annars hade jag väl postat den under humor.

Ofta är sajterna risiga som fan med gamla passbilder på företrädarna som alltid "trivs bäst här på landet men jag har ändå nära till storstadens vimmel i Örebro", och deras politiska förankring är ofta oduglig när de hänvisar snarare till rikspolitik än lokala frågor i sina programförklaringar.

Sorry för taskig rubrik då, surpellar.
Citera
2005-07-13, 13:02
  #7
Medlem
evolutes avatar
Nej du. Det här var inte roligt alls.
Citera
2005-07-13, 13:16
  #8
Medlem
Lysiass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverent Mishap
Kul och kul, möjligen tillhör jag en liten skara som tycker lokala partisajter är lite roliga att surfa runt på och då tänkte jag tipsa om dessa två. Annars hade jag väl postat den under humor.

Ofta är sajterna risiga som fan med gamla passbilder på företrädarna som alltid "trivs bäst här på landet men jag har ändå nära till storstadens vimmel i Örebro", och deras politiska förankring är ofta oduglig när de hänvisar snarare till rikspolitik än lokala frågor i sina programförklaringar.

Sorry för taskig rubrik då, surpellar.

Ajfan, jag trodde vi befann oss under Humor och inte Länktips. Jag har läst på sidorna igen och nu ser jag vad du menar. Det är kul och intressant länktips. Skrattade lite elakt den här gången.

/Lysias, surpelle
Citera
2005-07-13, 13:28
  #9
Medlem
Reverent Mishaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysias
Ajfan, jag trodde vi befann oss under Humor och inte Länktips. Jag har läst på sidorna igen och nu ser jag vad du menar. Det är kul och intressant länktips. Skrattade lite elakt den här gången.

/Lysias, surpelle

Du kan få vara med i min klubb då.
Citera
2005-07-13, 13:30
  #10
Medlem
skurk2s avatar
Vaddå, det här var ju jättekul

Särskilt att de där lirarna sitter i kommunstyrelsen, kommunfullmäktige, förbundsstyresle och gud vet allt. Det måste vara det som kallas fullblodspolitiker..
Citera
2005-07-13, 21:06
  #11
Medlem
allisons avatar
Var ju intressant...
Citera
2005-07-13, 21:11
  #12
Awaiting Email Confirmation
McFrosts avatar
Ja vänsterpartiet i Nora var ju en höjdare
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback