Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-11-17, 13:12
  #13
Medlem
Untouchables avatar
NN.07 röstar jag på.
Citera
2013-11-17, 15:44
  #14
Medlem
Annars är det bara att springa in på godtycklig klädaffär med självrespekt. Jag har fått mina jeans lagade gratis på bland annat JC och någon lokal jeansaffär trots att jag inte hade köpt jeansen där.

Jag har för övrigt exakt samma problem som du, oavsett om jeansen är slappa som skinnet hos någon som nyligen blivit fettsugen eller om de sitter som tajts. En grej som jag prövat på mitt senaste par, och som hittills har funkat fantastiskt, är att sy några lappar på insidan av grenen där mest slitage uppstår. Jeansen har ännu inte fått ett endaste spår av slitage trots att jag cyklar dagligen med dem.
Citera
2013-11-22, 22:36
  #15
Medlem
http://www.lester.se/tellason-p-1197-c-181.aspx

Dessa kommer hålla.
Citera
2018-11-23, 21:18
  #16
Medlem
japanskbruds avatar
jeans är så jävla värdelösa nuförtiden. När jag va ung fanns det tjocka jeans som kallades för vinterjeans.. Dom brukade bara säljas på hösten/vintern.. med väldigt tjockt tyg och dom kunde nästan stå upp själv. I princip helt oförstörbara. Hade man dom på sommaren så dog man av värmeslag.
Den papperstunna skiten som dom har nu är helt meninglöst. Bara ett sätt att blåsa modebögar på pengarna.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback