2013-11-13, 20:58
Bannlyst
Vet ej om tråden är rätt placerad men det får väl någon påpeka i så fall
Hur som haver, jag käkar zyprexa sertralin och valdoxan. Folk säger i alla fall att det dödar dom flesta tripp sakerna. Något som däremot funkar är zopiklon vilket jag gärna inmundigar. Min fråga är ju då om det stämmer att det dödar alla sådana saker eller om det är som folk vill hålla mig undan från dylika ting, och om det nu stämmer finns det då någon psykadelisk drog jag kan ta utan att det krockar med medicinen? Annars får jag väl helt enkelt skita i mög pillren och köra på
Citera
2013-11-13, 21:05
Medlem
Det går inte att trippa om du har såna substanser i blodomloppet, så du har fått rätt information. Zopiklon lär också döda det fina, om ruset av dom fortfarande infinner sig då.

Ta det lugnt med trippandet, det kan vara väldigt psykiskt påfrestande, men det vet du väl om.
Om du har tur så kan det göra dig friskare.
Försök trappa ner medicinerna innan, och försök undvika att ta dom efteråt och se efter om det har blivit någon förbättring.
Senast redigerad av Shamas 2013-11-13 kl. 21:09.
Citera
2013-11-14, 19:29
Bannlyst
Så det är alltså på det viset Hade hoppats på att det skulle gå men då får jag köra på att lägga av med skiten då Vilket leder mig in på nästa fråga, finns det något som kan dämpa dom förbannade stötarna man får i skallen utav sertralinet? Dvs när man slutar ta dom.Dom övriga sakerna ger inga märkbara bi-effekter såvitt jag vet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in