Citat:
Ursprungligen postat av
Truth477
Rtt s komiskt att det tog ver 200 views innan nn ens skrev i denna trd frutom TS. Vissar ju lite grann att problem som tjejer gr r inte viktigt men om en kille stller till problem d jvlar!!!
Detta r en av anledningarna varfr jag inte har haft sex p 9r, finns ingen att ha sex med i sverige. Saker som hindrar mig frn ha sex i sverige r:
Prinsess Syndromet = Tjejen tror hon r en Prinsessa som r vrd allt och alla i vrlden, gr runt som hennes fissar luktar rosor och stter sig sjlv p en hst, har fr hga krav p killar, ska bli behandlad som en bebis, osv, osv, osv.
Anorexia = Mnga tjejer i dagens samhlle har anorexia, vilket gr att jag inte kan ha riktigt sex med dom, fr att dom har inga muskler som tar hand om sin kropp s om jag skulle lyfta upp en brud och slnga henne i sngen s r det stor sannolikhet att hon bryter armen/ryggen/benet eller nt nr han landar i sngen utav kraften frn mitt kast. S om jag har sex med en tjej med anorexia s kan jag ka ditt fr misshandel/grov misshandel/mord frsk/drp och ven om hon tar 0 skada s kan jag ka ditt fr nekrofili.
Fetma = Mnga tjejer i dagens samhller har fetma, vilket gr att jag inte kan ha riktigt sex med dom, fr att dom kommer f en hjrtattack utav ha riktigt sex och s dr dom och jag ker ditt fr mord/drp eller nt liknande. Dessutom s r det stor sannolikhet att dom fr besvr i kroppen som jag kommer f hra dom gnlla om vldigt ofta, dessutom utver det r det stor sannolikhet att dom dr i frtid och det r inte kul fr folk i doms nrhet till exempel doms pappar frlorar en dotter, osv.
Dessutom om vi har skaffat barn s blir det svrt att frklara till barnen "att tyvrr s lskade er mamma den dr cheesecaken mer n er".
Sen finns det: Gold Diggern, Stalkern, Psychot, Lgnerskan och en massa andra kategorier.
Om nn undrar s r jag 26r, men sett vrlden s hr sen 15r.
Inte s konstigt du inte haft sex p s lnge om du har denna vldigt skeva bild p din omvrld.
kanske du som ska ndra ditt tankeksett lite istllet?
1. Stter du p en fisfrnm "prinsessa" som vill att du ska mata henne med nappflaska, s tja d tycker jag bara du ska g drifrn, finns andra, jag lovar. Och att tycka att man sjlv r vrd ngot, r en klar sund instllning du br premiera snarare n avsky hos din tilltnkta. Betyder ofta att vederbrande r sjlvgende, du slipper d dra runt med henne i hundkoppel. Klar frdel.
2. Vldigt f lider av anorexia idag. Den stora vervldigande majoriteten har normalt frhllande till mat. Och varfr mste du slnga ner henne i sngen? kan hon inte f g dit sjlv? P s stt s sparar du din egen rygg och hennes kotor. Mycket bttre lsning.
3. Fetma, strre chans du trffar p feta mn n feta kvinnor idag faktiskt. r nmligen mer mn som lider av detta n kvinnor. S om du tittar dig omkring kan du skert hitta nn normalviktigt donna bland fettvalkarna p konsum.