Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-05-27, 21:02
  #253
Medlem
SoSuKoKu-34-bs avatar
Drömhuset blev ett helvete – flydde med sonen efter dödshot
https://www.hemhyra.se/nyheter/dromhuset-blev-ett-helvete-flydde-med-sonen-efter-dodshot/?utm_campaign=unspecified&utm_content=unspecified& utm_medium=email&utm_source=anp_hh

Citat:
”Helvetet bryter lös”
En familj på åtta vuxna personer flyttar in i två av lägenheterna på våningen ovanför Suzanne.

Citat:
Den nyinflyttade familjen bråkar ofta och högljutt, med varandra och med grannarna. De smäller i dörrar och bankar i väggar. Störningarna upplevs som mer eller mindre konstanta och kan bryta ut när som helst på dygnet.
Störningsjouren rycker ut ett tiotal gånger under juni, juli och augusti och adressen blir välbesökt av både väktare och polis under sommaren och hösten.

Citat:
familjen skriker åt henne: ”Jag ska knulla dig, dränka din hund och döda din son!

Att hon trodde att det skulle lösa sig... En familj på 8 personer, "Jag ska knulla dig..." Lite sökning på ratsit och allt är bekräftat.
Citera
2021-05-28, 07:30
  #254
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoSuKoKu-34-b
Drömhuset blev ett helvete – flydde med sonen efter dödshot
https://www.hemhyra.se/nyheter/dromhuset-blev-ett-helvete-flydde-med-sonen-efter-dodshot/?utm_campaign=unspecified&utm_content=unspecified& utm_medium=email&utm_source=anp_hh







Att hon trodde att det skulle lösa sig... En familj på 8 personer, "Jag ska knulla dig..." Lite sökning på ratsit och allt är bekräftat.

Somalier?
Citera
2022-05-12, 08:23
  #255
Medlem
Jag var i Härnösand för första gången på länge för nån helg sen, tror seriöst att Rosengård är ungefär enda stället i Sverige som jag sett som varit så likt Somalien... alltså inte nog med att det var, utan att överdriva, 70% afrikaner/mena-folk man såg ute på stan, så verkade dom man såg fanimig leva upp till varenda rykte som finns. Innan jag ens hunnit komma in i stan höll jag på att bli avprejad från e4 av ett gäng noggers som skulle byta fil i en rostig gammal Nissan primera. Dagen efter skulle vi gå och handla mat då nån gammal arab verkligen knuffar mig i ryggen när jag står vid kassan och sen muttrar han nått medan han går förbi kassan, vidare mot utgången förmodligen med jackan full med mat 😂
Vad fan har hänt med denna lilla stad, har sossarna och MP verkligen så starkt fäste här så att hesa Oskar snart kommer spela upp böneutrop?
Citera
2022-05-12, 08:34
  #256
Medlem
Jag tror ärligt talat inte ens ryssarna skulle kunna köra ner landet så fullkomligt i dyn som vad våra egna politiker har gjort och de ska repressentera folket. Tycker det är bara rent bedrövligt se hur exakt alla orter som tidigare varit typiska svenska idyller bara förvandlas till ren mulitkulti och det är inte heller de mest belevade eller civiliserade som kommer längre.
Nej, varje svensk politiker skulle verkligen tvångsförflyttas rätt in i Rinkeby odyl och sedan skulle de inte alls få lämna förrän integration verkligen hade fungerat fullt ut eller merparten hade blivit hemskickade.
__________________
Senast redigerad av Kammadaj 2022-05-12 kl. 08:39.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback