Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-12-07, 18:15
  #1021
Medlem
Til alle nordmenn her inne: ikke la dere påvirke av sinnsyke svenske media, til og med svenskene forstår at dette er galskap.
Citera
2013-12-08, 20:35
  #1022
Medlem
Ördögs avatar
HD publicerar idag en ny jeremiad av fil.arn, som tidningen av okunnighet eller slentrian eller ren och skär lögnaktighet envisas med att titulera historiker (tidningens läsare är dessbättre medvetna om det faktiska läget). Där införs också en låång artikel av Mats Kolmisoppi kring temat Norge, nationalism och mentala skillnader. En del träffsäkra observationer simmande i en vattugröt av PK-floskler. Går att kommentera.

Ja, vi elsker dette landet?
http://hd.se/kultur/2013/12/08/ja-vi...-dette-landet/
Citera
2013-12-09, 21:42
  #1023
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasande-Rose
Men så är ju Aftonbladet också internationellt ökända för sin rasism, inte minst i och med alla antisemitiska artiklar som publicerats på Aftonbladet Kultur.

Förvisso, men nu har Jan Scherman tagit upp plånboken och gett Aftonhoran ett erbjudande hon inte kan motstå.
Hoppas dock att anti-islamismen ökar istället, för det är islamismen som vi vanliga arbetare lider av ute i samhället.
Citera
2013-12-22, 03:19
  #1024
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Förvisso, men nu har Jan Scherman tagit upp plånboken och gett Aftonhoran ett erbjudande hon inte kan motstå.
Hoppas dock att anti-islamismen ökar istället, för det är islamismen som vi vanliga arbetare lider av ute i samhället.

Jaså? Och hur många islamister har du stött på gatan då?
Citera
2013-12-23, 01:18
  #1025
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEye
Jaså? Och hur många islamister har du stött på gatan då?

Du får vänta tills han som jag debatterar med svarar. Sedan löser sig resten.
Citera
2013-12-28, 03:07
  #1026
Medlem
adam7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ördög
HD publicerar idag en ny jeremiad av fil.arn, som tidningen av okunnighet eller slentrian eller ren och skär lögnaktighet envisas med att titulera historiker (tidningens läsare är dessbättre medvetna om det faktiska läget). Där införs också en låång artikel av Mats Kolmisoppi kring temat Norge, nationalism och mentala skillnader. En del träffsäkra observationer simmande i en vattugröt av PK-floskler. Går att kommentera.

Ja, vi elsker dette landet?
http://hd.se/kultur/2013/12/08/ja-vi...-dette-landet/
Jag orkade inte läsa artikeln eftersom Arnstad titulerases "historiker" genast i början.

Killen är ju en speedopinionerad fakejournalist från tårna till toppen. Jag har aldrig läst något påstående av honom som vore sensibelt.
Citera
2017-11-22, 03:58
  #1027
Medlem
pampussas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daedrra
http://www.aftonbladet.se/nyheter/ko...cle17831957.ab





Hur kan AB publicera en sån här artikel? Kommer det bli rättsliga konsekvenser? Borde AB sparka rasisten Ehsan Fadakar?

Nei, han klarer selv å gjøre livet sitt vanskelig-tafseren!

https://www.medier24.no/artikler/sch...ource=strossle
Citera
2017-11-22, 04:00
  #1028
Medlem
Rouens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norkakao
Til alle nordmenn her inne: ikke la dere påvirke av sinnsyke svenske media, til og med svenskene forstår at dette er galskap.

Ja det gör vi och skäms för vår media lika mycket som vi skäms för vår regering.
Citera
2017-11-22, 04:03
  #1029
Medlem
Rouens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adam7
Jag orkade inte läsa artikeln eftersom Arnstad titulerases "historiker" genast i början.

Killen är ju en speedopinionerad fakejournalist från tårna till toppen. Jag har aldrig läst något påstående av honom som vore sensibelt.

Ja herregud, Arnstad är ett skämt och jag kan inte i mina dar förstå att den personen lär vara historisk kunnig och dessutom rådgivare för Löfven.
Citera
2017-11-22, 09:41
  #1030
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pampussa
Nei, han klarer selv å gjøre livet sitt vanskelig-tafseren!

https://www.medier24.no/artikler/sch...ource=strossle

Det som är intressant är att nu är det över, för folk som Eshan Fasakar och alla som framfört falska värdegrunder på Aftonbladet.

Det de alla på Aftonbladets redaktion faller på är okunskap om äganderätten!

Det är ett norskt företag som äger Aftonbladet och får sista ordet. Det gäller också tolkningsföreträde, om värdegrund. Eshan Fasakars lämplighet som nu ifrågasätts, när det framkommer att han är en antisemitisk islamist som tagit skydd i begrepp som socialin och feminism. Som dessutom under falskt flagg varit en kvinnoplågare av rang. Och kommit undan i skydd av kvinnorna på Aftonbladets redaktion. Och alla var de feminister!

Man måse le gott när de som läser Strindberg, möter folk som läst Ibsen. Nu tar de våra folkefiender, en efter en!
Citera
2023-11-13, 02:24
  #1031
Medlem
Ekofetts avatar
Det är inte rasistiskt att skriva illa om norrmän. Det är möjligtvis xenofobiskt. Orden racist/ism används ofta felaktigt.
Citera
2023-11-13, 09:23
  #1032
Medlem
MrMarios avatar
Ehsan Fadakar, fick inte den turken kicken pga. han var våldtäktsmän?
__________________
Senast redigerad av MrMario 2023-11-13 kl. 09:26.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback