Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2002-12-09, 19:42
  #25
Medlem
B-O,varför detta engagemang i stadsbibliotekets regelverk? Riskerar han att bli portad eller? Gavne,du har väl tänkt på att det finns ett antal filialer i Västerås som du kan besöka i stället för huvudbiblioteket.
(Du har alldeles rätt i att det är hutlöst dyrt att kopiera på bibliotek i allmänhet!)
Citera
2002-12-09, 20:57
  #26
Medlem
D J U R I S K, . F A S C I S T I S K . E G O I S M!!!!!!

...som Norad skriver om här ovan. Till skillnad till detta rena påhittet, mänskliga konstruktionen, demokrati.
Att jag kämpar för demokrati, för oss alla …å så förstås tänker mig, att också ni alla, kämpar för, oss alla.

Sen gäller ju samma Staffan-Rune-skt skit.

; som jag redovisar här ovan, med bibliotekschefen (i Västerås) Staffan Rune som inte lämnar ut en allmän handling; för att dölja hur han och hans bibliotekarier driver kommun biblioteket (i Västerås) med en klackspark.

Vid alla kommun biblioteken i Västerås; som Norad har missat här ovan. Å så, inte minst, att samma skit finns, mer eller mindre, inte minst dessa anda, i hela Västerås kommunförvaltning.
–Alltså hade Kulturdirektörn´ Lennart Fast (i Västerås) varit en riktig förvaltningsdirektör, hade socialdemokraten Marita Öberg-Molin varit en riktig kulturnämnds ordförande, …hade en enda ledamot i Kulturnämnden varit en riktig politiker, hade en enda ledamot i Kommunstyrelsen (i Västerås) varit en riktig politiker, hade en enda riksdagsman (på Helgeansholmen i Stockholms stad) varit en riktig politiker.

Å så förstås att hade chefredaktören Elisabeth Bäck på Vestmanlands Läns Tidning (i Västerås) varit en riktig journalist.
-Ja då hade ju denna skiten aldrig kommit till.

…och jag hade då aldrig suttit här idag som MÖRDAD!! …ja alltså socialt mördad.
Citera
2002-12-12, 07:03
  #27
Medlem
Tårtans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-O Gavne, Västerås
FÖRVIRRELSEN HÄR OVAN!!


…sånt borde vara en webbmasters jobb att fixa upp. För att skydda Flashbacks rykte. Och nog kan väl en webbmaster hacka fram avsändarens identitet och snyta snorungen.

SANNERLIGEN:

visst bor det en liten fascist i bo-gavne. detta önsketänkande om att hacka fram identiteten på skribenterna, för att sedan ANGE dom för polisen. jodu herr gavne, dina skäl är genomskinliga. du tänker inte på flashbacks rykte, du är en angivare.
Citera
2002-12-12, 08:41
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-O Gavne, Västerås
D J U R I S K, . F A S C I S T I S K . E G O I S M!!!!!!

Att jag kämpar för demokrati, för oss alla …å så förstås tänker mig, att också ni alla, kämpar för, oss alla.


jag anser nog att det är en efterhandskonstruktion, detta ditt påstådda kämpande för oss alla. men jag förstår att du på så sätt vill ge legitimitet åt dig själv och alla dina inlägg. ett fullt förståligt beteende.
Citera
2002-12-12, 08:46
  #29
Medlem
Är det någon som kan sammanfatta konspirationen mot Gavne?
Helt klart är att socialdemokraterna, polisen, bibliotekspersonalen och ledningen för västerås största tidning ingår. Är det några mer som deltar i sammangaddningen?
Citera
2002-12-12, 10:38
  #30
Medlem
Jag tror inte sossarna är ensamma, utan att samtliga partier är representerade i sammansvärjningen gentemot B-O.
Citera
2002-12-12, 11:08
  #31
Medlem
-ALLS INGET MÄRKLIGT, ALLS INGET O-NATURLIGT!!

Att jag är föremål för en sammansvärjning; för att få mig till D Ö D E N!!

Av, sammanfattningsvis, från landshövding ända ner till biskop, i Västerås.
…och alltså inte minst hela högen männis… högen individer i kommunhuset i Västerås.

-Det handlar om detta påhittet, det mänskligt konstruerandet, att alla människor skall värderas lika.
…ni vet demokrati. –Ni vet till skillnad till den naturliga samhällsideologin nazismen; att särskilja på –förutom djuren- också människorna med en LEDARE som är ledaren. Ni vet som hitler-nazisterna, Il Duce-gubbarna …och många många andra, har sysslat och sysslar med.

Å så kom jag till Västerås, ett detta mecka för nazism, och fann mig inte i att våra döttrar –efter familjens skilsmässa- skulle missta mig; och deras brorsa.
Mot dessa västeråsarnas mening att barn mår alltid bäst hos deras mor.
-Ni vet rakt MOT!! vad vi svenska folk har sagt, att alla föräldrar, grundläggande sett, är bäst för deras barn.
…ja, så var MÖRDANDET igång.
Och där sitter alltså landshövdingen Mats Svegfors på Västerås slott och ser mig här nere, kravlande i skiten. -Utan att Svegfors rapporterar till Konungen.
Där sitter chefredaktören Elisabeth Bäck på Vestmanlands Läns Tidning på Slottsgatan i Västerås stad och ser mig …i skiten, och håller TYST för läsarna.
Biskopen Claes-Bertil Ytterberg i domkyrkan …ser mig …vänder mig ryggen.

===
Och nu senast, meddelar …den något märkliga kommunförvaltningen Proaros; denna som …på något märkligt sett, är inhyrd driftorganisation för en massa olika kommunverksamheter i Västerås.
Meddelar dess chefssekreterare Anna Blom, att bibliotekschefen Staffan Rune, behöver alls inte anmäla till styrelsen när –Staffan Rune beslutar om- biblioteksbesökare blir portade från kommunbibblan.
–Alltså till trots ATT!!!! Kommunallagen stadgar om detta. …å så vet chefssekreteraren Anna Blom att Staffan Rune INTE har rätt till att porta biblioteksbesökare.

…det är märkligt att det finns folk ute i landet som nu vill …vågar!!! flytta till Västerås.

PS. Chefssekreteraren på kommunförvaltningen Proaros (i Västerås) Anna Blom, heter något annat i verkligheten.
Citera
2002-12-13, 13:26
  #32
Medlem
Tårtans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-O Gavne, Västerås
-ALLS INGET MÄRKLIGT, ALLS INGET O-NATURLIGT!!

Att jag är föremål för en sammansvärjning; för att få mig till D Ö D E N!!

Av, sammanfattningsvis, från landshövding ända ner till biskop, i Västerås.
…och alltså inte minst hela högen männis… högen individer i kommunhuset i Västerås.

Mot dessa västeråsarnas mening att barn mår alltid bäst hos deras mor.
-Ni vet rakt MOT!! vad vi svenska folk har sagt, att alla föräldrar, grundläggande sett, är bäst för deras barn.
…ja, så var MÖRDANDET igång.

snälla gavne, det förekommer ingen sammansvärjning mot dig, du inbillar dig bara. du misstolkar verkligheten och tror att alla är emot dig. sedan så förstår jag inte vad du menar med att svenska folket kommit överens om att båda föräldrarna är bra för sina barn, det har väl aldrig påståtts.

sedan är det på det sättet att ingen vill se dig död, vad menar du med att mördandet var i gång? du lever ju, eller hur? du beter dig som en konspirationsteoretiker, jag fruktar att du är lite paranoid som ser fiender i varje buske. var det pga paranoia du fick din sjukpension? i så fall är det inte så konstigt att du förlorade din vårdnadstvist. försök nu att koppla av, och glöm bort dom påstådda oförätterna.
Citera
2002-12-13, 15:33
  #33
Medlem
Jag tror du kan hitta många pappor som känner likadant. Jag gissar att det finns en förening någonstans för pappor som anser att de på orätta grunder har blivit fråntagen vårdnaden om sina barn.
Det normala är att barnen bor hos mamman, men att pappan får träffa dem varrannan helg.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback