Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-11-11, 20:40
  #1
Avstängd
Hade hårt analsex igår där jag fick den hittills största kuken jag haft i röven.
Saken är att min anal inte gick ihop så snabbt som det brukar, dessutom är jag rejält öm dagen efter.

Kan man få permanenta problem, vet att vissa menar att man får ha blöja men detta är ju trams, hur har då alla bögar det??

edit: jag var rejält uppvärmd i form av buttplugg hela dagen och så körde vi utan kondom om det spelar roll..
Citera
2013-11-11, 20:45
  #2
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TiGhT-PuSsy-95
Hade hårt analsex igår där jag fick den hittills största kuken jag haft i röven.
Saken är att min anal inte gick ihop så snabbt som det brukar, dessutom är jag rejält öm dagen efter.

Kan man få permanenta problem, vet att vissa menar att man får ha blöja men detta är ju trams, hur har då alla bögar det??

edit: jag var rejält uppvärmd i form av buttplugg hela dagen och så körde vi utan kondom om det spelar roll..

Ja det kan man. Det har blivit mycket vanligare på senare år att unga kvinnor kommer in och söker hjälp för analinkontinens. Det är även ett vanligt problem för bögarna. Trams är det bara tills den dagen du står där och inte håller tätt längre.
Citera
2013-11-11, 20:49
  #3
Medlem
GarlCustafs avatar
Du kan mycket väl få bestående problem. Har du fortfarande problem om två dagar bör du söka hjälp för det.
Citera
2013-11-11, 20:50
  #4
Medlem
"Hårt analsex där analen inte går ihop som den ska efteråt..." Låter som att du kan ha skadad dig. Om du använder buttplug eller inte spelar nog inte så stor roll. Det bästa du kan göra är att använda mycket glidmedel och inte ha våldsammare analsex än att det känns skönt och behagligt.
Citera
2013-11-11, 21:04
  #5
Medlem
curiamobiliums avatar
är det skönt med analsex?
Man får väga risken mot det man får.
Du riskerar bestående men.
Är det värt det?
Det kan ta olika tid. Några dagar eller en vecka är inte ovanligt.
Men nästa gång tar det längre tid.
Citera
2013-11-11, 21:10
  #6
Medlem
morpdeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TiGhT-PuSsy-lOoSe-bUTthOle-95
Hade hårt analsex igår där jag fick den hittills största kuken jag haft i röven.
Saken är att min anal inte gick ihop så snabbt som det brukar, dessutom är jag rejält öm dagen efter.

Kan man få permanenta problem, vet att vissa menar att man får ha blöja men detta är ju trams, hur har då alla bögar det??

edit: jag var rejält uppvärmd i form av buttplugg hela dagen och så körde vi utan kondom om det spelar roll..
Dags att införskaffa vuxenblöja.

edit: ps, du är en riktig badass
__________________
Senast redigerad av morpdeus 2013-11-11 kl. 21:15.
Citera
2013-11-11, 21:25
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanzaki
pics or it didnt happen
Hahahaha
Citera
2013-11-11, 21:46
  #8
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av curiamobilium
är det skönt med analsex?
Man får väga risken mot det man får.
Du riskerar bestående men.
Är det värt det?
Det kan ta olika tid. Några dagar eller en vecka är inte ovanligt.
Men nästa gång tar det längre tid.

Annars skulle man väl inte haft det..
sen är jaginte personen som är rädd för allt, man ska inte äta chips man ska inte göra det , allt är väl farligt..
Citera
2013-11-11, 21:59
  #9
Medlem
zergrushs avatar
Mycket beläst expertis från Aftonbladet-fakulteten här i tråden...

Nej, man hämtar sig ganska kvickt efteråt. Ringmuskeln är som sagt en muskel, och även om du kan sträcka dessa och göra dig illa under mer extrema förhållanden så är det annars något som snart går över. Så länge man inte upplever någon smärta så är det inga problem att idka analsex bäst och så ofta man vill.

Muskler klarar ju av mer och mer ju mer man tränar dem också. Så länge man tar det lugnt och försiktigt (och inte tror att man klarar sig utan glid) så klarar analen av rätt mycket.

Edit: Ah, såg att TS hade förberett sig lite innan också, vilket är en god idé. Man har dessutom lättare får att slappna av och "öppna upp" om man själv är upphetsad.
Klart man kan vara en smula öm dagen efter ibland, men detta är som regel inte långvarigt.
__________________
Senast redigerad av zergrush 2013-11-11 kl. 22:05.
Citera
2013-11-11, 22:54
  #10
Moderator
VitKallas avatar
Jag har ibland känt mig "trött" i analen, men inte ont eller haft problem.
Vad är det för problem du har?

Ja, man kan ju få bestående men om man nu skadar sig, men det är inte den stora risken att skada sig som alla föståsigpåare vill göra gällande. Som med allt så gäller ju naturligtvis att man inte ska göra något som gör rent och skärt ont på ömtåliga ställen.
Citera
2013-11-11, 23:38
  #11
Avstängd
Burross avatar
6 timmar 23 minuter och 12 sekunder. Mer än så och du är för evigt tvungen att börja blöja. Bättre lycka nästa liv hjärtat.
Citera
2013-11-12, 00:49
  #12
Medlem
morpdeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
6 timmar 23 minuter och 12 sekunder. Mer än så och du är för evigt tvungen att börja blöja. Bättre lycka nästa liv hjärtat.
Javisst, den lösa livsstilen resulterar allt för ofta i ett stort hål som är svårt att fylla. Om man baserar sina handlingar på allt för töjda värderingar så blir man lätt urgröpt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback