2005-07-12, 02:16
Medlem
Volmers avatar
Vet av väldigt initierade källor att ovan nämde Motörhead sångare i sin sunkiga 2:a i Hollywood ägnar sig åt sex med minderåriga svarta pojkar. Kan inte få ihop detta med hans annars nazistiska läggning. Vore inte fel att få höra fler SANNINGAR om denna levande legend.
Citera
2005-07-12, 02:25
Moderator
impieteers avatar
Just det, det var ett hoax som nämndes i någon tråd för nån vecka sen. Sök på Lemmy så hittar du det nog. Han säger att han är bisexuell i en fejkad intervju.
Citera
2005-07-12, 06:41
Bannlyst
volmer - att lemmy skulle vara nazist var nog det dummaste jag hört.

hans officiella flickvän är dessutom svart.
Citera
2005-07-12, 07:02
Medlem
Han samlar på naziregalia (och fascineras) men har alltid varit konsekvent och öppen med det. Inga konstigheter och tveksamheter där, det är väl inte hans person att ha några dolda agendor.

Hans inställning till nazisterna är väl typiskt brittiskt. Eller walesiskt.

Hans intima privatliv känner jag dessvärre inte till...
Citera
2005-07-12, 13:08
Medlem
Citat:
nazistiska läggning
Får man ej samla på nazi symboler om man inte är nazist?
Citera
2005-07-12, 14:02
Medlem
Volmers avatar
Grejen är inte att han samlar på Nazistiska symboler o liknande. En nära vän till mej är även polare med Lemmy och umgås flitigt när han är i L.A. Sen så såg jag själv när han sprang runt i SS uniform och Heilade en hel helg i wacken för ett par år sedan
Citera
2005-07-12, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volmer
Grejen är inte att han samlar på Nazistiska symboler o liknande. En nära vän till mej är även polare med Lemmy och umgås flitigt när han är i L.A. Sen så såg jag själv när han sprang runt i SS uniform och Heilade en hel helg i wacken för ett par år sedan

Haha, jävla kvacksalvare!!
Japp, han äger en SS-uniform so what!!???
Är ytterligare än del i hans samling från den tyska krigstiden.

Tycker att du ska ta och lyssna på hans texter och uttal om nazismen så kanske du kan yttra dig i frågan igen!

"En nära vän till mej är även polare med Lemmy och umgås flitigt när han är i L.A." Bla,Bla,Bla
Citera
2005-07-12, 14:14
Medlem
Citat:

Äsch då! SSuniformer! Vem har inte setts i såna på kvällkvisten... det gör vi väl alla då och då... döm nu inte en oförvitlig samhällsmedborgare!
Citera
2005-07-12, 14:36
Medlem
kilgores avatar
Citat:

Om du nu har en nära vän som är polare med Lemmy så kanske du inte behöver leta "sanningar" på Flaschback?
Citera
2005-07-13, 00:23
Medlem
Jag har läst flera intervjuer med Lemmy där han sagt att han hatar nazister.
Citera
2005-07-13, 06:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imhotep
Jag har läst flera intervjuer med Lemmy där han sagt att han hatar nazister.

han har sagt att han fascineras av nazismen i meningen av "hur djupt kan mänskligheten sjunka"....
Citera
2005-07-13, 06:39
Medlem
vad är problemet? Lemmy har väl aldrig varit något helgon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här