Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-18, 21:11
  #349
Medlem
I min öppna mun, om han är rejält kåt (vilket han typ alltid är).
Annars djupt i rumpan, efter att han tagit mig där djupt och länge.
Han gillar att spruta här och där. Mitt ansikte och bröst. Det är väl okej, men blir ju oftast att städa och så. Jobbigt att behöva stå med precis när man är klara. Skönare då att få svälja, visa hur duktig man är och sen mysa, eller få rumpan rejält fylld, sen ligga och mysa i hans famn.
Citera
2020-05-19, 08:43
  #350
Medlem
Min fru har utvecklat sig på senare tid. Hon går verkligen igång på sperma.
Är vi hemma så dyker hon ner och tar satsen i munnen och sväljer, är vi med andra och har partnerbyte eller dylikt så hör jag henne säga att hon vill ha satsen i munnen eller ansiktet. Hamnar ett sprut på någon annan dyker hon upp och ska "städa" som hon säger och slickar upp varenda droppe.
För ett tag sen sökte jag på klipp med spermasluts, det var en kvinna som tog sats efter sats i munnen och väntade med att svälja. Hon kollade med andakt och sa- Shit va coolt, det där vill jag testa.
Citera
2020-05-19, 08:45
  #351
Medlem
DaChiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evethu
I min öppna mun, om han är rejält kåt (vilket han typ alltid är).
Annars djupt i rumpan, efter att han tagit mig där djupt och länge.
Han gillar att spruta här och där. Mitt ansikte och bröst. Det är väl okej, men blir ju oftast att städa och så. Jobbigt att behöva stå med precis när man är klara. Skönare då att få svälja, visa hur duktig man är och sen mysa, eller få rumpan rejält fylld, sen ligga och mysa i hans famn.

Du låter som den perfekte bruden
Citera
2020-05-19, 08:52
  #352
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaChief
Du låter som den perfekte bruden

Tack, men han är bättre faktiskt. Vi har det bra men vi har också pratat mycket om vårt sexliv och vad vi vill ha ut av det och vad vi inte vill ha och i stort sett tycker vi om samma saker.
Han ställer upp på saker han inte gillar ibland och det gör jag med, men det gäller ju att testa saker. Om vi inte gillar det båda två så gör vi ju inte om det.
Citera
2020-05-25, 13:59
  #353
Medlem
På min frus fantastiska silikonbröst, gärna samtidigt som hon förklarar att det är så nära jag nånsin kommer komma dom.
Citera
2020-05-25, 14:17
  #354
Medlem
Gillar spruta i fittan och att de sen städar upp och suger runt min kuk
Citera
2020-05-25, 14:20
  #355
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av letade
Gillar spruta i fittan och att de sen städar upp och suger runt min kuk


Vad säger tjejen om det ?, dom få gånger jag får spruta i min fru är det alltid i rumpan och då måste jag slicka ren röven efter.
Citera
2020-05-26, 13:50
  #356
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuck-make
Vad säger tjejen om det ?, dom få gånger jag får spruta i min fru är det alltid i rumpan och då måste jag slicka ren röven efter.

Du och jag har nog lite olika syn på vem som säger till vem om att göra vad
Citera
2020-05-26, 13:51
  #357
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av letade
Du och jag har nog lite olika syn på vem som säger till vem om att göra vad

Verkar som det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback