Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-17, 22:32
  #325
Medlem
I munnen! Så skönt att känna läpparna o tungan kring ollonet!
Citera
2018-07-10, 20:52
  #326
Avstängd
Kyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gissamusiken
Ansiktet är sexigast. Fittan är skönast. Brukar variera mellan dessa två. När jag kommer i ansiktet föredrar jag att stå upp medan tjejen sitter på knä och slickar min mellangård tills jag tar ett steg tillbaka och sprutar henne i ansiktet. Efter det brukar jag antingen smörja ut sperman jämt över hennes ansikte med kuken, eller dra den mot hennes mun och låta henne slicka mig ren.

Om hon inte slickat i sig och svalt sperman så gillar jag när hon lämnar kvar den ett tag efter Till exempel kan hon ha sperma kvar i ansiktet när vi äter frukost tillsammans eller sitter och läser lite. Några gånger har hon t.o.m. lämnat kvar sperman i ansiktet när vi gått någonstans bland folk, direkt efter ett ansiktssprutet!

Bästa ansiktssprut-upplevelsen var förra sommaren när vi var på stranden tillsammans. Vi blev kåta gick bort en bit, in bakom ett buskigt ställe brevid stranden och knullade. Jag sprutade henne i ansiktet och sen gick vi tillbaka till stranden och fortsatte sola bland folk! Tror ingen annan fattade vad som hände, men det var en otroligt häftig upplevelse. Att ligga i solen bland folk och stryka ut min sperma i hennes ansikte med mitt finger. Hon har pratat om att göra en favorit i repris i år och jag ser sjukt mycket fram emot det! Jag har bästa tjejen någonsin.

Några andra gånger har jag sprutat henne i ansiktet i hallen innan vi gått på restaurang eller pub Men då har sperman hunnit torka innan vi kommit fram, så det har mest synts torkade spår av sperman.

Min tjej är lite exhibitionistisk, så hon brukar också berätta för mina kompisar om hur jag knullar henne och sprutar på henne. Hon brukar t.o.m. visa dem bilder tex. på våra ansiktssprut och hon vill att jag också visar bilderna. Hon har även visat sina kompisar. Vi har rätt mycket bilder. Några har vi delat på internet, med censurerade ögon.

En annan gång ville hon att jag skulle "våldta" henne, men det är en annan story, haha...
Länk till bilderna?
Citera
2018-07-11, 18:24
  #327
Medlem
Ibland kommer jag två ggr på raken när jag kommer över en tjejs ansikte och bröst. Det krävs dock sin kvinna.

Har hänt tjejer vill knulla med mig bara för jag har visst rykte pga detta. Och sen blivit arga när jag inte dubbelsprutat med dem...

Har tjejen stora fasta bröst och är undergiven samt vill domineras brukar det oftast gå bra.
Citera
2018-07-12, 21:00
  #328
Medlem
Så långt in i munnen som möjligt är helt klart favoriten. Ansiktet och över brösten för variation.
Citera
2018-07-12, 22:32
  #329
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AeroWar
Så långt in i munnen som möjligt är helt klart favoriten. Ansiktet och över brösten för variation.
Vad är det för fel på er som föredrar det framför den supersköna fittan?
Citera
2018-07-12, 22:55
  #330
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Vad är det för fel på er som föredrar det framför den supersköna fittan?

Jag föredrar att bli sprutad i fittan alla dagar, men på brösten eller på magen är trevligt det med
Citera
2018-07-13, 12:12
  #331
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Jag föredrar att bli sprutad i fittan alla dagar, men på brösten eller på magen är trevligt det med
Jo, tjejen kan väl gilla det ibland men det är inget nåt av oss föredrar. Hon kan tycka det är sexigt att se mig och kladdet.

Varför gillar du det?
Ansiktet som många här verkar gilla?
I munnen?
Citera
2018-07-14, 00:20
  #332
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Jo, tjejen kan väl gilla det ibland men det är inget nåt av oss föredrar. Hon kan tycka det är sexigt att se mig och kladdet.

Varför gillar du det?
Ansiktet som många här verkar gilla?
I munnen?


För att jag kan se karln komma, och det är något visst med det som jag inte kan förklara.
I facet är jag inget fan av, men i munnen absolut, mycket smidigt vid snabbisar
Citera
2018-07-14, 01:00
  #333
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Vad är det för fel på er som föredrar det framför den supersköna fittan?
Jag förespråkar variation. Men det finns något upphetsande över en undergiven kvinna på knä som tar allt över ansiktet. Det har ett värde i sig även om det inte är lika fysiskt skönt som en klassisk s.k cream pie.
Citera
2018-07-14, 15:59
  #334
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AeroWar
Jag förespråkar variation. Men det finns något upphetsande över en undergiven kvinna på knä som tar allt över ansiktet. Det har ett värde i sig även om det inte är lika fysiskt skönt som en klassisk s.k cream pie.
Hmm? Det där med undergiven och förnedring har man ju fattat är en stor grej bland folk på fb. Bara på önskemål blir det annat än fittan, som alltid vinner.
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
För att jag kan se karln komma, och det är något visst med det som jag inte kan förklara.
I facet är jag inget fan av, men i munnen absolut, mycket smidigt vid snabbisar
Samma som tjejen då
Citera
2018-07-14, 16:28
  #335
Medlem
mainfurers avatar
Jag gillar att bli sprutade i min röv, så härlig känsla av en pulserande snopp o den varma sperman. Annars gillar jag o spruta på en hård kuk eller ett litet härligt rövhål
Citera
2018-07-14, 22:34
  #336
Medlem
Fittan är alltid skönast.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback