• 1
  • 2
2013-11-10, 14:48
Medlem
HippieKrams avatar
Blev att jag sköt på det en dag och tog special istället. Det gick bra, känner ingenting för henne längre. Skumt...
Citera
2013-11-11, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HippieKram
Ang. diassosiativa hallucinogener, är det någon eufori?
Japp, inte automatiskt men rätt fin om man lyckas få till den. Men mest har de en melankolisk känsla över sig, typ som när man tänker på gamla barndomsminnen, går i en skog ensam eller åker bil en kväll i regn/snö. Rätt mörk och lite dyster känsla, men ändå mysig och behaglig dysterhet typ.

Citat:
(Har läst på, detta är en grej jag undrar). Har man lust att göra några som helst grejor, som att skriva/rita/promenera, eller är det bara att ligga under täcket och trycka som gäller?
Världen blir rätt kul, vardagliga saker kan se helt CP ut, typ en damsugare känns som om den är stor som en bil (men inte i närheten av den "magi" världen får på psykadelia). Men mest ser det ut som när man är extremt full på dissociativa, allt snurrar och man kan knappt gå så det lämpar sig inte så väl att göra saker tycker jag. Magin på dissociativa kommer i sängen, i mörkret och med passande musik.

De är mycket mer beroende av setting än psykadelia där alla situationer (om än inte så bra), blir en upplevelse.
Senast redigerad av tjackroffe 2013-11-11 kl. 13:48.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in