Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-05, 10:04
  #301
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZEPMP
Har lite svårt att tro det gick till exakt så. Dosering vore högst intressant då det i teorin skulle krävas ENOOORMA mängder.

Jag gjorde en major fuckup och drog i mig 900mg(!!!) 3-MeO-PCP och över 100x flubromazolam 1.25mg, och överlevde. Var i ett komaliknande tillstånd i 3 dagar och hade bland mina livs mest givande trippar då. Jag vaknade upp på intensiven, kanske var i fara, fick aldrig något riktigt förklarat för mig mer än att de ville kontrollera min puls, koman var så vacker och ibland vill jag tillbaka in i den, då jag aldrig upplevde någon direkt fara, även fast jag tog en dos som antagligen kunnat döda en elefant.

900mg 3meoPCP motsvarar 3g diphenidine, och så många flubro motsvarar ca 500-800mg+ alprazolam. En vanlig dos är 5-15mg, och jag tog 900mg.

Eller så var det ritktigt fet otur,
beklagar.

Haha, jag tyckte jag var redigt väck när jag drog i mig 25st 1.25mg Flubromazolam och 140mg 5-MeO-MiPT. Jag vakna upp hemma men sluta med krampanfall och akuten i alla fall. Minns inte att jag trippat ens. Trots den höga dosen 5-MeO-MiPT.

För att hålla lite topic tycker jag Diphenidine var skit, ren terror redan på låga doser. Va bara sitta och vänta att effekten skulle försvinna när jag prova typ en halv tabb eller vad det var, tror det var 75mg tabbs som såldes.
__________________
Senast redigerad av Elementary1 2016-06-05 kl. 10:08.
Citera
2016-06-05, 21:24
  #302
Medlem
Overklighetss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementary1
Haha, jag tyckte jag var redigt väck när jag drog i mig 25st 1.25mg Flubromazolam och 140mg 5-MeO-MiPT. Jag vakna upp hemma men sluta med krampanfall och akuten i alla fall. Minns inte att jag trippat ens. Trots den höga dosen 5-MeO-MiPT.

För att hålla lite topic tycker jag Diphenidine var skit, ren terror redan på låga doser. Va bara sitta och vänta att effekten skulle försvinna när jag prova typ en halv tabb eller vad det var, tror det var 75mg tabbs som såldes.

Eller hur. Effekten var ganska snarlik den av panikångest. Sicken skit.
Citera
2016-06-06, 02:07
  #303
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Overklighets
Eller hur. Effekten var ganska snarlik den av panikångest. Sicken skit.

Ja nå liknande i alla fall. Jag tyckte liksom jag kände mig mobbad/trakasserad eller nått. Helskum drog. Fick väl aldrig panikångest men upplevde inget positivt under hela tiden jag var påverkad av den. Den första dissacioativa drogen jag provade, hade köpt 5st. Slängde resten. Har provat MXE en gång efter det, den tycker jag var helt okej.
__________________
Senast redigerad av Elementary1 2016-06-06 kl. 02:09.
Citera
2018-09-05, 18:54
  #304
Medlem
Vad hade hänt i tullverket om man hade beställt hem 2g av detta idag tro? nyfiken
Citera
2018-12-10, 18:45
  #305
Medlem
hezbollahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopefishy
Vad hade hänt i tullverket om man hade beställt hem 2g av detta idag tro? nyfiken

Är den klassad som hälsofarlig vara?
Citera
2018-12-10, 19:06
  #306
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopefishy
Vad hade hänt i tullverket om man hade beställt hem 2g av detta idag tro? nyfiken

Du får ett brev från tullverket som säger att de konfiskerat det och att de förstör substansen
Citera
2018-12-10, 19:07
  #307
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopefishy
Vad hade hänt i tullverket om man hade beställt hem 2g av detta idag tro? nyfiken

Är diphenidin nice? Finns så många superbra dissos att beställa så varför denna?
Citera
2018-12-11, 13:06
  #308
Medlem
Rätt creepy substans vid höga doser imo, var som fast i en evighets-kulbana där jag var kulan som rullade neråt neråt neråt...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback