Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-11-09, 21:32
  #361
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icemachine
Jag gillar varken nazistpacket eller rödingarna. Men fegare as än Revolutionära Fronten får man leta efter. Finns dessa horungar uthängda med namn adress någonstans?

Ja, en del medlemmar ur RevFront fanns uthängda på info14 som dessvärre inte finns kvar. Dock ska info14s arkiv ha upptagits av Realisten.se men tyvärr tycks massa dokument ha gått förlorade. Troligen finns de fortfarande kvar men inte tillgängliga på sidan.
2013-11-09, 21:33
  #362
Medlem
Gullinkambes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormakt
Det är ingen tävling, det är klasskamp.

Att attackera människor ur arbetarklassen är klasskamp? Så ni i lattesöders medelklass utkämpar ett krig mot arbetarklassen? Sannerligen en ny typ av vänster...
2013-11-09, 21:35
  #363
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gullinkambe
Att attackera människor ur arbetarklassen är klasskamp? Så ni i lattesöders medelklass utkämpar ett krig mot arbetarklassen? Sannerligen en ny typ av vänster...

Hahaha, övre medelklass från bostadsrätter på Södermalm attackerar sanna arbetare och talar sedan om klasskrig. Jovisst finns där ett klasskrig
2013-11-09, 21:51
  #364
Medlem
Bara-Robins avatar
Vad gör dessa nationalistiska bråkstakar bättre än blattarna som brände bilar? Då handlandet är detsamma, men åsikterna skiljer, och åsikterna har rätt att vara fria i vårt land, så skulle jag vilja säga att bråkstakarna som bråkade och kastade sten, flaskor, bengaler, smällare etc. etc. inte är ett dugg bättre än husbybilbrännarblattarna.
2013-11-09, 21:53
  #365
Medlem
exades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gullinkambe
Märkliga är ni, ni attackerar aldrig maktens och kapitalets företrädare, utan istället folk från arbetarklassen, som vill se ett stopp på massinvandringen, vilken leder till massarbetslöshet, lönedumpning och är en våt dröm för storfinansen.
Ni är verkligen kapitalismens ignoranta lakejer.


Detta skulle jag vilja att Arbetarmakten svarar på.. ni ger er ju förfan på folk som ingår i ''arbetarklassen'' som är emot invandringen (SD) osv.
2013-11-09, 21:57
  #366
Medlem
addicted2fbs avatar
Män (oftas) utan vettiga förebilder blir ofta lite extrem i sin ambition att hävda sig.
De vill gärna tillhöra en grupp, där de får bekräftelse.. Som de saknar ibland, pga saknad av att faderlig förebild saknas.

Jag lovar att du/ni kan få en kram utav mig. Även om stora starka pappa inte är där!

Puss
2013-11-09, 22:13
  #367
Avstängd
Straybullets avatar
Gott initiativ kamrater, principiellt viktigt att markera sin avsky mot de bestialiska avrättningarna.
Hur ser rapporterna om skadade ut? Vad det verkar så har en manlig demonstrant fått lättare skador av något inkastat föremål och eventuella batongslag samtidigt som en kvinnlig icke-demonstrant också fått uppsöka sjukvård.
2013-11-09, 22:23
  #368
Medlem
exades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
Jag har redan svarat på detta, vi attackerar kapitalet regelbundet, varje dag, vi i arbetarrörelsen har miljoner i våra fackförbund. Senast i veckan har folk från oss kämpat mot strejkbryteri tillsammans med Sjöfolket som är ute i strejk, var är ni klassförrädare då? Kan ni inte försvara arbetarklassen längre eftersom att det inte är enbart etniskt svenskar som är med i Sjöfolket även om den stora majoriteten är etniskt svenska?`Lite svårt att stå sida vid sida med en arbetarklass som kommer från olika raser och nationer?

Sådana som SMR som vi såg idag får motstånd för att de och SD är klassförrädare helt enkelt. De försöker splittra arbetarklassen så att vi arbetare ska slåss mot varandra istället för att stå enade som till exempel Sjöfolket gör just nu under sin strejk.


Du och jag definerar arbetarklassen helt olika och därför borde ni sluta använda den termen till att beskriva er själva.. för ni representerar inte majoriteten av allt folk som generellt anses ingå i arbetarklassen. Kalla dig själv för vad du ingår i istället AFA,UV w/e men tro inte att det finns en ''enad'' arbetarklass som anser att det ni står för är rätt.
2013-11-09, 22:26
  #369
Medlem
Det är väl egentligen totalt bortkastat att jag postar den här men jag gör det ändå...

Ta chansen ”anti-rasister”: Lär er förstå ”nazister”
https://www.nordfront.se/ta-chansen-...a-nazister.smr

Citat:
KRÖNIKA. Hitler gasade ju 6 miljoner judar under andra världskriget. Rudolf Höss erkände det (efter tortyr). Varför drivs då människor till att bli ”nazister”? Är ni ens intresserade av att förstå oss? Nu har ni åtminstone chansen.



Citat:
Ursprungligen postat av HenrikLarsson99
Men vadå klassförrädare? Ärre massa skolklasser som demonstrerar mot varandra, vafan ärre frågan om här asså?




7A! 7A! 7A!
8B! 8B! 8B! 8B är bäst, resten är pest!
8B är bäst, resten är pest!


Citat:
Ursprungligen postat av Thaiwai
Kollar på sändningen på Aftonbladet, ser inte bra ut asså... Fan, under ett tag haglade det fan flaskor.

Dock att folk aldrig lär sig, ni nassar gör ju ingenting förutom att provocera folk.. Nassesvin.
Att sedan ha demonstrationen på årsdagen av kristallnatten är höjden av respektlöshet.

Men vad är det du har så jävla svårt att förstå?
Gyllene Gryningmedlemmarna blev dödade i fredags förra veckan. Man håller normalt sett en manifestation så snart som möjligt efter en händelse.
Eller har du varit på många begravningar som ägt rum ett halvår efter att personen dött?

Men du kanske tycker SMR-killarna skulle tagit ledigt från jobbigt och demonstrerat i fredags istället? Ja, det hade nog passat dig utmärkt för då hade ni kunnat sitta och gapa om att de alla var arbetslösa......
__________________
Senast redigerad av RisingSun 2013-11-09 kl. 22:34.
2013-11-09, 22:29
  #370
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rondellneger
Det är ingen ide' du ens försöker, som att resonera med någon från samhall, tomt, ingen hemma

Fast det är inte antivita kräk jag försöker resonera med heller. De är bara bollplank!

Att nationalister alltid själva biter tag i nappet och argumenterar i evighet om klass, statistik eller annat hit och dit istället för att påpeka hur tydligt antivita dom är om och om igen, därigenom ta ställning för ras och folk, och banka dom unisont tills den antivita får psykisk överhettning. Ja, det är väl det som jag skulle försöka åstadkomma.
__________________
Senast redigerad av R3kyl 2013-11-09 kl. 22:34.
2013-11-09, 22:31
  #371
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
Nej, ni var aldrig på Karlaplan, Karlaplan var full av arbetarrörelsens organisationer, ni klassförrädare befann er bara på Karlavägen.
Ni fick bengaler, smällare, flaskor och stenar kastade på er och en av er hamnade på sjukhuset. Detta på typ en 3 minuters promenad.

Tror du att du talar för alla arbetare eller? Du försöker att dra linjer med klasser och skit din idiot. Du är så efterbliven att du inte fattar hur patetiskt det är att stå i en stor mob och kasta bengaler och skit mot en betydligt liten gruppering. Allt ni lyckas med är att skrämma upp civila och se rent intelligens befriade ut. Dom har gjort sitt. Men vad har ni gjort? Förutom att terrorisera stan.

Inse att ni inte lyckas med någonting, utom att ge smr uppmärksamhet, och på ett bra sett ochså. För ni framstår som terrorister som ni håller på. Jävla bottenskrap.
2013-11-09, 22:39
  #372
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Gott initiativ kamrater, principiellt viktigt att markera sin avsky mot de bestialiska avrättningarna.
Hur ser rapporterna om skadade ut? Vad det verkar så har en manlig demonstrant fått lättare skador av något inkastat föremål och eventuella batongslag samtidigt som en kvinnlig icke-demonstrant också fått uppsöka sjukvård.

En kamrat från SMR träffades i huvudet av en flaska som kastades av vänstern. Detta var väl mer eller mindre oundvikligt då det praktiskt taget haglade flaskor m.m under en lång period. Jag såg när han träffades och det såg otrevligt ut men han stod fortfarande upp. Strax efter tillkallades ambulans eftersom det framkom att han hade fått en hjärnskakning. Enligt Nordfront så ska han också fått ett batongslag i huvudet, det såg jag inte dock men förvånar mig inte. Polisen var väldigt aggressiva och batongslagen var många vid tillfälle (jag träffades även jag av polisens batongslag 2 ggr).

Gällande kvinnan bland motdemonstranterna som ska ha skadats så vet jag inte mycket men gissar att det gick till på samma sätt, eftersom vi kastade en hel del saker tillbaka. Tråkigt kan man tycka, att personer skall behöva skadas vid vad som egentligen var en fredlig manifestation, men samtidigt helt rätt om du frågar mig. Kastar man mot oss så får man det tillbaka med råge. Synd att inte fler vänsterextremister skadades.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback