Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-07-18, 10:29
  #13
Medlem
Mr_Blisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xtreme
Hittade inga svenska aterforsaljare och jag vill ju ha med svenskt tangentbord.

Kan nagon oversatta detta till svenska matt, cm/mm och gram?

Screen Size: 7.2 inches
System Weight: 2.1 lbs

Det är Scribona som är svensk distributör av Toshiba i Sverige. De levererar till Dabus, Dustin och InWarehouse mfl. Så slå någon av dem en signal så kan de leta hos Scribona.

Du kan slå in "7.2 inches" i google så översätter den måtten till cm. Gäller även andra mått.
http://www.google.com/help/features.html#calculator
7.2 inches = 18.28800 centimeters
2.1 pounds = 952.543977 grams
Citera
2005-07-18, 13:42
  #14
Medlem
Peta_Es avatar
Jo, men han var ute efter pris - och då får man ingen ultra - ju mindre desto dyrare - Nästan iaf.. Men in på HP igen nc4200 är deras minsta. 1,8Kg Pris:
13papp + moms
Citera
2005-07-19, 11:52
  #15
Banned
Citat:
Ursprungligen postat av Peta_E
Jo, men han var ute efter pris - och då får man ingen ultra - ju mindre desto dyrare - Nästan iaf.. Men in på HP igen nc4200 är deras minsta. 1,8Kg Pris:
13papp + moms

Ok, Ultra kanske ar att ta i. Har faktiskt inte varit ute och kannt pa datorerna sa jag vet faktiskt inte hur mycket den ska vaga for att vara jobbig. Tanken ar att jag utan problem ska kunna flytta ut i tradgarden eller ga med datorn till parken i stallet for att sitta inne varma dagar. Ta med den pa bilresor, flyget, taget for att kunna kolla pa film och arbeta lite for att fordriva tiden. Batteritid kanns som mest prioriterande sa att man inte behover stanga ner allt pga att batteriet ar slut och jag ar ar villig att offra ovrig prestanda for billigare pris. Behover som sagt ingen superdator till det den ska anvandas till.
Citera
2005-07-28, 00:44
  #16
Medlem
Mr. Presidents avatar
Köp en begagnad ultraportabel IBM. X40 är bäst men också dyrast.
Citera
2005-07-28, 11:08
  #17
Banned
Citat:
Ursprungligen postat av Mr. President
Köp en begagnad ultraportabel IBM. X40 är bäst men också dyrast.

Har funderat mycket pa beg pa senaste tiden men hur gammal vågar man köpa? 1 månad, 3, 1 år? Vad jag förstått är det batteriet som slits mest och ett nytt kostar rätt mycket
Citera
2005-07-29, 10:50
  #18
Banned
Citat:
Ursprungligen postat av Mr. President
Köp en begagnad ultraportabel IBM. X40 är bäst men också dyrast.

Har hittat en 5 månader gammal:

Ibm t40 laptop
Pentium m 1.3 (2.4ghz p4)
768mb DDR
40gb
Ir
Wlan
Modem
nätverkskort
Dvd/rw
Touchpad & styrspak
Tv-ut
usb & firewire
4h batteritid
Väger ca 2.2 kg

Pris: 9000 kr

Vad säger ni om den och priset i jämförelse?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback