Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-10-20, 07:56
  #13
Medlem
Nu är vi igång igen!

Bara jag som tyckte de såg rejält obekväma ut när de skulle skratta "österländskt"?

Börjar också bli lite väl mycket lyteskomik över Björn nu och Ingvar framstår som allt mer osympatisk måste jag säga.
Citera
2015-10-26, 21:43
  #14
Medlem
Är Björn Hellberg på något sätt utvecklingsstörd?

Det kan inte vara komik så som han höll på med kaktusen och när han skulle skiva köttet.
Citera
2015-10-26, 21:47
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dubbeltommy
Är Björn Hellberg på något sätt utvecklingsstörd?

Det kan inte vara komik så som han höll på med kaktusen och när han skulle skiva köttet.
Han är jävligt klipsk, professor i något är han väl? Han framstår dock som ett stolpskott. Ingvar lessnar.

Programidéen är märklig och väldigt torftig.
Citera
2015-10-28, 16:51
  #16
Medlem
jag tycker programmet är underhållande, soft att varva ner till och hellberg är ju så nervig så det blir kul
Citera
2015-11-01, 17:48
  #17
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubbeltommy
Är Björn Hellberg på något sätt utvecklingsstörd?

Det kan inte vara komik så som han höll på med kaktusen och när han skulle skiva köttet.
Begriper du inte att han spelar rollen som Björn Hellberg som han byggt med hjälp av media under flera decenier, och det är just att han ska vara världsrekordhållare i opraktiskhet, Ingvar ska va straight man och Björn ska va bakom flötet precis som många andra kända komiker-duos brukar dela upp det.

Jag rekomenderar en scetch med Mikael Rieserbeck från Partaj som indiskret bevis
https://www.youtube.com/watch?v=HE8abmRC1w8
Det är ju roligt att dom tatt tillvara på hans agressiva utseende med lågpannan så att han här utbrister i "helvete"

Något som är betydligt mer störande är att följa nedräkningen vid varje fråga där duon måste småprata
och hålla ut fram till leverans av svaret, jag får myrkrypnignar och ber att det ska gå vägen smooth och ledigt så att man aldrig får ana obekväm pausering, jag visar prov på stor sympatisk förmåga här
__________________
Senast redigerad av Herr Bökberg 2015-11-01 kl. 17:51.
Citera
2015-11-15, 14:38
  #18
Medlem
Varför finns det inget avsnitt ute för Måndag 2/11?
Citera
2015-11-15, 15:16
  #19
Medlem
core_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8332
Varför finns det inget avsnitt ute för Måndag 2/11?
Det gick inget avsnitt då pga fotboll
Citera
2015-11-15, 17:27
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av core_
Det gick inget avsnitt då pga fotboll

Tack, hade ingen aning.
Citera
2015-11-30, 21:34
  #21
Avstängd
Folk måste ju fuska..hur fan svarar man rätt på 20 frågor med Max en sekunds betänketid? Folk får ju 1000p.. Hade vinnaren haft 968 eller nått hade man ju trott på det
Citera
2015-12-07, 22:48
  #22
Medlem
upperkatts avatar
Verkar råda oklarheter kring hela historien om Archimedes och "Eureka!", vilket inte riktigt framkom i programmet.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback