Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-06-02, 22:30
  #301
Medlem
Bertil85s avatar
Nålar och sådant.

Hej.

Undrar ni inte hur många nålar med sprutor som används utav iv knarkare och inom vården på denna planet? Vart kommer de ifrån och hur många är dem?
Citera
2023-07-13, 02:56
  #302
Medlem
Tjena! Behöver lite tips/trix om vad som funkar som blodförtunnande (receptfritt). Drar svar som vanligt men spiken slår igen helt å hållet så fort blodet kommer,vilket gör hela injektionen omöjlig!
Druckit sprit nån gång innan jag klivit på för att underlätta men är ej hållbart. Fan behöva dricka sprit för å kunna skjuta tjack?! Ja ni hör ju.. Tack på förhand! mvh
Citera
2023-07-26, 14:16
  #303
Medlem
Vattenspridares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livsfarlig981
Tjena! Behöver lite tips/trix om vad som funkar som blodförtunnande (receptfritt). Drar svar som vanligt men spiken slår igen helt å hållet så fort blodet kommer,vilket gör hela injektionen omöjlig!
Druckit sprit nån gång innan jag klivit på för att underlätta men är ej hållbart. Fan behöva dricka sprit för å kunna skjuta tjack?! Ja ni hör ju.. Tack på förhand! mvh
Tjenare.

För mig har faktiskt vanligt vatten och paracetamol och/eller acetylsalicylsyra(treo) funkat för mig när blodet varit för tjockt för en panna.
Citera
2024-01-03, 00:54
  #304
Medlem
Injicera brunt heroin för första gången

Hej!
Angående att injicera brunt heroin
Vill inte ha någon moralpredikan. Tack på förhand.

Kan någon länka till en bra guide?

Alternativt beskriva processen så detaljerat som möjligt, dvs, vad behövs, vilken sorts nål t.ex., hur gör man tillväga, t.ex krossar man det till pulver först, hur mycket askorbinsyra ska man ha, vad är en bra dos för första gången (har dock relativt hög tolerans, röker ca 0.7g per dag och gjort i drygt 1 år) etc.
__________________
Senast redigerad av FattigBroccoli 2024-01-03 kl. 00:59.
Citera
2024-02-08, 12:38
  #305
Medlem
Phobiazis avatar
Hey!
Tänkte bara se vad ni kör för gauge i händerna och när ni följer venerna uppåt längs armen? Körde gul 30 nu men Fan det är knappt så vatten kommer igenom den utan lite kraft! Har grå 27 också men tänkte ju mindre ju bättre särskilt i o nära händerna?

Sedan fundera jag ifall det är vanligt att venerna i ena armen är jäkla mycket tydligare i ena armen? För min högra arm har jag rätt många vener kvar men ser dem ej så uppenbart som andra, som den som går typ från tummen och fortsätter längs sidan på armen? Högra var det min favorit. Ser även den på insidan av armbågen tydligt, men hur fan ska man hålla armen för att komma åt dem vener som är motsatt sida av handleden där de sitter så man måste hitta nå sätt att böja armen på haha? Är ju inte direkt lättaste ändå eftersom de rullar lite extra o inte är direkt raka..
__________________
Senast redigerad av Phobiazi 2024-02-08 kl. 12:40.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback