Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-11-06, 19:04
  #1
Avstängd
hatarmigsjelvs avatar
Ja fram med det nu..era bästa erfarenheter och era åsikter om vart de finaste unga hororna för skälig peng finns att inhandlas? Är det hamburg, amsterdam budapest, prag eller någon annanstans. Jag vill ha unga horor 15 till 25.

Vart finns dom????!!!
Citera
2013-11-06, 19:18
  #2
Medlem
masturberas avatar
I Amsterdam är det lagligt, såatte....
Citera
2013-11-06, 19:28
  #3
Medlem
Fan jag kan inte fatta det. Jag är fortfarande oskuld. Är mellan 25-30 år gammal. Jag skäms så mycket.
Citera
2013-11-06, 19:33
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av masturbera
I Amsterdam är det lagligt, såatte....

Prostitution och sexköp är väl lagligt i samtliga europeiska länder bortsett från de nordiska?
Citera
2013-11-06, 19:35
  #5
Avstängd
hatarmigsjelvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netflash
Fan jag kan inte fatta det. Jag är fortfarande oskuld. Är mellan 25-30 år gammal. Jag skäms så mycket.


köp en hora..det gjorde jag när jag blev av med oskulden..köpte en fin fräsch sexig carmen electraliknande hora på bordell Aldrig ångrat i hela mitt liv. Vad jag däremot har ångrat är de gånger jag knullat tjejer utan att betala och då jag är ful har ja bara kunnat få feta träskpaddor eller gammeltanter. Fy fan va ja ångrar det..vill tvätta av mig skammen men kan inte...Hororna däremot bär jag med stolthet i minnet...inte en chans att man ångrar att få knulla en snygg 10 poängare på 19 år...jag känner mig som en vinnare varje gång då jag vet att jag inte hade kunnat få henne utan pengar. Känns som man får en gratisbiljett till en fest man inte är bjuden till
Citera
2013-11-06, 19:39
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hatarmigsjelv
köp en hora..det gjorde jag när jag blev av med oskulden..köpte en fin fräsch sexig carmen electraliknande hora på bordell Aldrig ångrat i hela mitt liv. Vad jag däremot har ångrat är de gånger jag knullat tjejer utan att betala och då jag är ful har ja bara kunnat få feta träskpaddor eller gammeltanter. Fy fan va ja ångrar det..vill tvätta av mig skammen men kan inte...Hororna däremot bär jag med stolthet i minnet...inte en chans att man ångrar att få knulla en snygg 10 poängare på 19 år...jag känner mig som en vinnare varje gång då jag vet att jag inte hade kunnat få henne utan pengar. Känns som man får en gratisbiljett till en fest man inte är bjuden till

Var kan man köpa sig en hora och hur mycket skulle det kosta mig? Jag börjar bli lite desperat.

Edit: Amsterdam ser inte så dåligt ut.
Citera
2013-11-06, 19:40
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hatarmigsjelv
köp en hora..det gjorde jag när jag blev av med oskulden..köpte en fin fräsch sexig carmen electraliknande hora på bordell Aldrig ångrat i hela mitt liv. Vad jag däremot har ångrat är de gånger jag knullat tjejer utan att betala och då jag är ful har ja bara kunnat få feta träskpaddor eller gammeltanter. Fy fan va ja ångrar det..vill tvätta av mig skammen men kan inte...Hororna däremot bär jag med stolthet i minnet...inte en chans att man ångrar att få knulla en snygg 10 poängare på 19 år...jag känner mig som en vinnare varje gång då jag vet att jag inte hade kunnat få henne utan pengar. Känns som man får en gratisbiljett till en fest man inte är bjuden till

Älskar ditt sätt att se på livet!



Bästa jag sett var i Barcelona, ett ställe som hette typ baccara. Där var många av brudarna i klass med slitzbrudar. Kostade €330 för en halvtimme så jag gav fan i det men många där var ruggigt vackra!
Citera
2013-11-06, 19:43
  #8
Avstängd
hatarmigsjelvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netflash
Var kan man köpa sig en hora och hur mycket skulle det kosta mig? Jag börjar bli lite desperat.

Edit: Amsterdam ser inte så dåligt ut.

prag, hamburg, budapest, amsterdam
Citera
2013-11-06, 19:46
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hatarmigsjelv
prag, hamburg, budapest, amsterdam

Är det inte stor risk att man blir smittad av sjukdomar när man ligger med prostituerade horor. Eller ska man använda kondom?
Citera
2013-11-06, 19:47
  #10
Avstängd
hatarmigsjelvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netflash
Är det inte stor risk att man blir smittad av sjukdomar när man ligger med prostituerade horor. Eller ska man använda kondom?

alla använder kondom..de har kondomer till dig..de kommer inte knulla med dig utan.
Citera
2013-11-06, 22:00
  #11
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netflash
Är det inte stor risk att man blir smittad av sjukdomar när man ligger med prostituerade horor. Eller ska man använda kondom?

Risken finns alltid när sexköpare beter sig som svin mot sexsäljarna. Och naturligtvis ska du använda kondom! Det är ju självklart när du nu ska ut och köpa sex. Likaväl som du ska göra det när du träffar en tjej på krogen och ligger med henne!

Sen var det finns bäst sex att köpa, ja det vet jag inte, men det är troligen inte så stor skillnad om du handlar i Sverige, Danmark, Tyskland eller i öststaterna.

Det får du forska vidare om, jag vet inte, men som sagt regnrock på!
Citera
2013-11-07, 06:55
  #12
Medlem
BlueStars avatar
OT raderat och varningar utdelade. Moraldiskussioner kring sexköp och sexköpare m.m. ska tas i delforumet Etik, moral och politik, inte här i huvudforumet.

Frågor på detta tas via PM, inte i tråden.

/Mod
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback