Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-11-12, 23:17
  #13
Medlem
tänker ganska mycket om de har något med windows 8.1 o göra? ja la in mitt batteri i hennes data igen och den hållde sig i ca 3h och 10min , gjorde samma saker som ja brukade göra, det är datorn det är något fel på
Citera
2013-11-13, 08:55
  #14
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blitme
tänker ganska mycket om de har något med windows 8.1 o göra? ja la in mitt batteri i hennes data igen och den hållde sig i ca 3h och 10min , gjorde samma saker som ja brukade göra, det är datorn det är något fel på


Verkar så ja .

Ibland "släpper" drivrutiner och då behöver man ominstallera dem så kolla om du har uppdateringar av desamma samt gör ominstallationer av dem . Felaktig laddnings funktion har ju med ström försörjninig att göra och det går ju att testa den funktionen med olika program helst något som dator tillverkaren tillhandahar .

Kör ett test program först sen tar du dig an drivisarna , men allra först ringer du dator supporten och hör med dem om ditt problem .

Seså , get busy !

Lycka till .
Citera
2013-11-13, 16:52
  #15
Medlem
har kolllat vissa drivrutiner, finner inga problem/uppdateringar, och letade lite efter support, värdelös support har HP, kunde inte ens söka efter min laptop namn
Citera
2013-11-13, 18:10
  #16
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blitme
har kolllat vissa drivrutiner, finner inga problem/uppdateringar, och letade lite efter support, värdelös support har HP, kunde inte ens söka efter min laptop namn

Okej , och ?



Har du sett det här http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/d...name=c01865002
Mer info finns på nätet , googla , var lite fantasifull .
__________________
Senast redigerad av 1FF 2013-11-13 kl. 18:35.
Citera
2013-11-14, 05:25
  #17
Medlem
Det kanske är fel på laddaren eller något åt det hållet?
Minns att jag hade ett liknande problem med min mobiltelefon, tog ett tag tills jag insåg att det inte var något fel på mobilen utan laddaren, köpte ny laddare, började fungera perfekt igen!
Testa syrrans laddare kanske?
Citera
2013-11-14, 22:01
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apollo17
Det kanske är fel på laddaren eller något åt det hållet?
Minns att jag hade ett liknande problem med min mobiltelefon, tog ett tag tills jag insåg att det inte var något fel på mobilen utan laddaren, köpte ny laddare, började fungera perfekt igen!
Testa syrrans laddare kanske?

Får testa de när batteriet är urladdad, så du menar att batteriet håller sig längre då? har 3 hp laddare, alla funkar till min laptop. Har vid flera tillfällen hänt att jag tagit annan laddare.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback