Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2013-11-06, 11:22
Medlem
bongloards avatar
Personligen tycker jag att svamp/lsd/dmt är utmärkt som första gång. De känns betydligt tryggare med något från naturen, något som brukats flitigt i en jävla massa år eller något som redan finns i vår kropp.

Att plocka och äta sina egna toppisar är dock det jag skulle rekommendera. Då vet man var de kommer ifrån och man får en bra känsla av att plocka dem själv. Dessutom är det lättare att dosera svamparna och ruset är kortare än lsd.

Laglia eller nya varianter funkar också. En bekant tog nyss oskulden på 25c-nbome och han hade det bra. Men de känns inte som att man provat psykadeliska innan man känt på ordentlig mindfuck vilket knappt existerar i 25c lapparna.'

Kortfattat: 20-30st toppisar enligt mig
Citera
2013-11-06, 11:49
Medlem
lehirals avatar
Sen så vill du ju inte ta för lite av något, då det kan vara frustrerande att inte riktigt "komma över". Om du förstår vad jag menar.
Citera
2013-11-06, 14:37
Medlem
Prova ketamin. Mycket trevlig dissociativ som ger givande tankar. Bör vara väldigt svårt att snea samt att det är ett kort rus om du nu av outgrundlig anledning inte skulle gilla det. Börja med mycket små doser, nyckelspetsar, och arbeta dig sakta uppåt. Problemet kan vara tillgänglighet och pris. Lycka till.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in