Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2021-12-15, 23:46
  #49
Medlem
https://www.expressen.se/noje/tv-stj...uttar-pa-burk/

Fisa i en burk är roligast
Citera
2021-12-15, 23:54
  #50
Medlem
Revejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
När lillgrabben sitter på sitt rum och spelar med polare på nätet och blir allt för högljudd i mikrofonen så brukar jag dra ner kallingarna och trycka skinkorna hårt mot trädörren och dra av en riktig brakare. Det smattrar och dallrar rejält i dörren. Det tog ett tag innan jag fick till rätt teknik, men när den väl satt så fungerade den. Första gången blev han rädd och ropade efter oss, han trodde det var någon som bankade på hans fönster. Nu vet han vad jag gör och förstår att det är dags att sänka nivån.

Stinkande smygare kör jag under täcket ofta när kärringen ligger bredvid. Det finns inget bättre än att samla på sig en ordentlig skit, vända sig på sidan och låtsas sova, samtidigt som man försiktigt särar på skinkorna så att hela anus öppnar sig. Jag lovar er att inte ett ljud hörs om ni gör på detta sätt. Det är en ren fröjd att känna hur den varma doften sköljer ur en under ett par långdragna sekunder. Där ligger hon och läser på mobilen och anar ingenting. Innanför det slutna täcket har stanken gott om tid att bre ut sig i alla små skymslen. När hon sedan släcker och vänder på sig så att täcket inte är tätt längre, så är hennes reaktion oslagbar. Det är många gånger jag hört henne chockat säga "Oh, fy fan" och med ett panikartat ryck kastar sig ur sängen för att skälla ut mig.

Underbart!
Det var mig en sjuk jävel!

Detta var en riktigt skön tråd då folk vågade yttra sig, innan Kommunisterna tog över FB.

Det är en konst att tajma in och ändå komma undan med det på så vis att någon annan blir beskylld. Krävs många års träning och en riktig surhet i doften som dröjer sig kvar osannolikt länge.
Citera
2021-12-16, 00:09
  #51
Medlem
hippilis avatar
Beror på var man är, hemma tutas det rejält och även under täcket och tjejen halvsover. I en affär är det smygare som luktar för jevvlit, även om man går ut ur en hiss. Sitter man 9 personer i en bil kan det bli både smygare och tutare.
Citera
2021-12-16, 22:57
  #52
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revej
Det var mig en sjuk jävel!

Detta var en riktigt skön tråd då folk vågade yttra sig, innan Kommunisterna tog över FB.

Det är en konst att tajma in och ändå komma undan med det på så vis att någon annan blir beskylld. Krävs många års träning och en riktig surhet i doften som dröjer sig kvar osannolikt länge.
Haha!

Jo, det där med sura jäklar är ju så att man själv blir stolt de gånger man väl har dom. Ibland räcker det med en liten rackare för att fatta läget. En kort liten tyst fjärt kan, om den är tillräckligt sur, ta över ett helt rum. Då brukar jag ta tillfället i akt och göra något av dagen. Speciellt om man är på affären och går runt bland hyllorna och det är tillräckligt med folk, så kommer man alltid undan med det.

Ner med handen i bakfickan och sära på skinkorna så man får ur sig en riktigt långdragen smygare. Sen är konsten att lyckas ta sig därifrån stället utan att gå förbi någon eftersom en sån där rackare oftast hänger kvar i brallan när man går. De är tunga jävlar!

Men på platsen man släppte den hänger det mesta kvar som ett osynligt moln som sakta brer ut sig för de som kliver in i gången. Där står man sen på håll med en vara i handen och sneglar in mot gången och njuter av folks reaktion med ett ondskefullt flin.
Citera
2021-12-16, 23:03
  #53
Medlem
Revejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Haha!

Jo, det där med sura jäklar är ju så att man själv blir stolt de gånger man väl har dom. Ibland räcker det med en liten rackare för att fatta läget. En kort liten tyst fjärt kan, om den är tillräckligt sur, ta över ett helt rum. Då brukar jag ta tillfället i akt och göra något av dagen. Speciellt om man är på affären och går runt bland hyllorna och det är tillräckligt med folk, så kommer man alltid undan med det.

Ner med handen i bakfickan och sära på skinkorna så man får ur sig en riktigt långdragen smygare. Sen är konsten att lyckas ta sig därifrån stället utan att gå förbi någon eftersom en sån där rackare oftast hänger kvar i brallan när man går. De är tunga jävlar!

Men på platsen man släppte den hänger det mesta kvar som ett osynligt moln som sakta brer ut sig för de som kliver in i gången. Där står man sen på håll med en vara i handen och sneglar in mot gången och njuter av folks reaktion med ett ondskefullt flin.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback