44 902 besökare online
858 391 medlemmar • 45 876 799 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Droger > Centralstimulantia
Svara på ämne
Ämnesverktyg
vgj133
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pys
Tämligen säker på att du fått 4 Mec istället för M1. Inlägg tidigare i tråden indikerar att 2 wws batcher där den vita fluffiga är så väsenskild (utseende rus färg mm)från den beiga att det med största sannolikhet är 2 skilda produkter. Till detta läggs att Wws efter beställning ursäktar sig med att dom har slut på M1 men gärna skickar det lagliga 4-Mec istället. 4-Mec är kritvitt och så fluffigt så man knappt vågar andas typ yr i luften. Har tyvärr inte testat ännu.

Ok, tack för svaret, det här låter väldigt troligt. Rätt opålitlig butik med andra ord.

undervattenfisk
Medlem
undervattenfisks avatar
Tråkigt med så här kasst utbud på methylone nu förtiden...finns ju inte ens någon inrikes längre heller, hoppas de blir ändring efter sommaren på de.

vgj133
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pys
Kan du försöka besrkriva peaken och ruset efter tagit hur mycket?

Tog först 150mg tog sedan 150mg till efter en halvtimma, tog precis 250mg till eftersom jag inte känner speciellt mkt. Skriver senare om dessa 250mg kickar in.

vgj133
Medlem
Jag har sysslat med olagliga droger större delen av mitt liv men är förbannat less på att sitta inne stup i ett och försökt att lägga ner. Hållit upp med vissa återfall under de senaste 5 åren.
Nu har jag dock upptäckt alla halvlagliga substanser och är väl troligen på väg in i nya missbruk(förhoppning bruk). Känner mig väldigt skum efter 550mg, börjar bli lite muntorr och tuggar tänder men ändå inte speciellt speedad.

Ett Hund
Moderator
Ett Hunds avatar
OT raderat.

Ämnet i tråden är substansen bk-MDMA, ingenting annat. Snack om webbshoppar tar man i forumet Nätapotek och drogshoppar.

Jag är väl medveten om att det finns en gräns på 200+ inlägg och sex månaders medlemskap innan man får rättigheter att skriva där, och det kravet är satt av en bra anledning.

Då massvis med tidigare raderingar och modmeddelanden i tråden uppenbarligen inte har någon som helst effekt så kommer tillsägelser direkt att delas ut till de som börjar skriva om nätbutikers leveranssätt och annat som inte har något med ämnet för tråden att göra.

Flertalet tillsägelser kommer obönhörligen leda fram till varningar och avstängning ifrån forumet.

Har ni frågor eller synpunkter på det så skickar ni PM till mig eller BigFatCone, ta det inte här i tråden.

/Moderator

handsprit
Medlem
Vi har precis fått hem det där fluffiga vita pulvret (i tron att det är methylone), och våra vänner som har provat ikväll säger att det inte skiljer sig märkbart från det som beställdes i våras från rc-e.

Är det så jäkla sugit att vi inte fått methylone hemskickat? Och att det är det cremefärgade som är den bästa batchen hittils av methylone? Är det cremefärgade också väldigt fluffigt?

skit...

planeraD
Medlem
planeraDs avatar
Första gången jag får en AT på M1 med wws batch(creme), svettningar, kunde inte kontrollera skakningar, illamående och en känsla av att vara utanför min kropp på något viss. Berodde nog mest på lite mat under dagen och inget efter, eller att man kanske ska vila mer än 2-3 dagar innan nytt intag

Ska vila hjärnan lite nu men har redan börjat planera ett litet race. Hur ska jag lägga upp det för bästa resultat tycker ni? Har räka, m1, mdai, fleph, buty och eventuellt införskaffa lite rökmixar och ammunition för siffonen. Blir lite av sista racet innan en återgång till en mer svensson livsstil, för den här ledigheten dvs

Psychorama
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av planeraD
Första gången jag får en AT på M1 med wws batch(creme), svettningar, kunde inte kontrollera skakningar, illamående och en känsla av att vara utanför min kropp på något viss. Berodde nog mest på lite mat under dagen och inget efter, eller att man kanske ska vila mer än 2-3 dagar innan nytt intag

Ska vila hjärnan lite nu men har redan börjat planera ett litet race. Hur ska jag lägga upp det för bästa resultat tycker ni? Har räka, m1, mdai, fleph, buty och eventuellt införskaffa lite rökmixar och ammunition för siffonen. Blir lite av sista racet innan en återgång till en mer svensson livsstil, för den här ledigheten dvs
Fan vilken härlig samling stims du hade Rekommenderar att börja rajset med flephet och mephet för att sedan ta buty i kombo med M1. Sen ta en patron lite här och där samt rökmix. (meph + lustgas är grym skev eufori!) Hade själv inte tagit värst mycket mdai gillar det inte för mycket, tycker man blir jobbigt bäng/trött av det. Av egna erfarenheter så har jag börjat trippa på kombon lustgas, rökmix plus en stor dos methylone

You-got-clawed
Medlem
You-got-claweds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av planeraD

Who the fuck are you? Hunter S. Thompson?!

TheCleaner
Medlem
TheCleaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Fan vilken härlig samling stims du hade Rekommenderar att börja rajset med flephet och mephet för att sedan ta buty i kombo med M1. Sen ta en patron lite här och där samt rökmix. (meph + lustgas är grym skev eufori!) Hade själv inte tagit värst mycket mdai gillar det inte för mycket, tycker man blir jobbigt bäng/trött av det. Av egna erfarenheter så har jag börjat trippa på kombon lustgas, rökmix plus en stor dos methylone

haha bluberry-kid fy fan va spårat de va ja gick runt med dig själv på m1 rus o kanon bäng va ja o hade inte en anning om du visste vem ja va, hehe alkohol+lustgas+m1+dj riktigt kul kväll förutom i sovrummet när du låg bredvid den där bruden o sa att hon va en kanin o sen drog du ner haha sjukt!!! m1 race imorgon räknar med din närvaro!

bk-MDMA
Medlem
bk-MDMAs avatar
Ujujuj, nästan så man blir avis på er här...
[21:54:31] <Idontfeelsogood> bk-MDMA är nog lite snuskig han
[21:54:40] <Idontfeelsogood> men på ett lite mysigt sätt liksom

Yohomie
Medlem
Yohomies avatar
Hur är det med methylone, är det inte narkotikaklassat ännu? Jag har ingen koll och vill gärna veta!

Sen, finns det bra med shoppar som säljer det? Blev lite intresserad nu när folk skriver att det kan mäta sig med MDMA. Måste kolla om det stämmer!

Svara på ämne
Topp Dela »