Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-07-28, 00:33
  #4117
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av bhangra
(off topic)

Ok, vet att det finns en annan tråd för detta men återigen, har inte behörighet att skriva där -- vad har ni för erfarenheter av bk-mdma.tk??! Någon som beställt, fått därifrån, hur har det hela isf varit för er, kvalité och allmän bedömning av dem? Vore tacksam om ni delar med er av eventuella erfarenheter...

Gör en liten testbeställning vetja.

Fridens
Citera
2010-07-28, 01:37
  #4118
Medlem
Säkert redan någon som frågad nåstans i tråden men orkar inte leta.
Hur är det att snorta m1 ?
Citera
2010-07-28, 01:41
  #4119
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GIGGAN
Säkert redan någon som frågad nåstans i tråden men orkar inte leta.
Hur är det att snorta m1 ?
Du får kanske 50% sämre effekt både i rus och ruslängd.. Däremot gillar jag att ta en liten lina innan peaken på en stor bomb och det blir som en lättare boost

Sen bk-mdma.tk är garanterat scam...
__________________
Senast redigerad av Psychorama 2010-07-28 kl. 02:24.
Citera
2010-07-28, 01:43
  #4120
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Du får kanske 50% sämre effekt både i rus och ruslängd.. Däremot gillar jag att ta en liten lina innan peaken på en stor bomb (bara för att)

Sen bk-mdma.tk är garanterat scam...


Okej, Hur blir ögonen ? tefat eller ;D?
Citera
2010-07-28, 01:48
  #4121
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GIGGAN
Okej, Hur blir ögonen ? tefat eller ;D?
Självklart läs igenom tråden lite så du får mer vetskap om denna fantastiska drog
mvh
Citera
2010-07-28, 01:50
  #4122
Medlem
You-got-claweds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Självklart läs igenom tråden lite så du får mer vetskap om denna fantastiska drog
mvh

Beror på hur mycket du tar. Jag brukar ta 100mg-doser och får inte märkbart större pupiller.
Citera
2010-07-28, 09:55
  #4123
Avstängd
lagt en beställning på wws o betalat för det dyrare alternativet med snabb lev. Trots det fick jag till svar att "vi ska skicka det ngn gång denna vecka"- mäh? Verkar som att man ska välja det billigaste lev. alternativet för det verkar ju typ int spela ngn roll- de skickar när de skickar oavsett- märkligt, för då borde det ju typ kosta samma. O nu är jag orolig att det inte kommer alls - betalningen är bekräftad men har inte fått ngt trackingnmr än. Hoppas verkligen det dyker upp innan helgen...
Citera
2010-07-28, 11:44
  #4124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svampenmushimushi
Jag brukar värma vattnet jag ska använda i micron tillsätter methylonet efteråt. Då kan inget förstöras av microvågsugnen. Sen filtrera och hamra in spiken i armen.
Fridens

Av tidigare erfarenheter tycker jag att allt löser upp sig i vattnet, således har jag inte behövt filtrera. Är wws batch svårare att lösa upp? Eller har jag värmt för länge/mycket om allt blivit upplöst?

Brukar ta ca 200mg med den mängd vatten som ryms i en orange insulinspruta.
Citera
2010-07-28, 13:31
  #4125
Avstängd
Jag tycker inte att det löser sej så jävla bra ändå. Men jag tar 200-230mg och löser det i 2meter vatten. Filtrerar alltid så det inte följer med något hår eller annat lort. Jobbigt med en ledis.
Fridens

Hoppas också att mitt kommer innan fredag.
Citera
2010-07-28, 13:49
  #4126
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mizan-68
lagt en beställning på wws o betalat för det dyrare alternativet med snabb lev. Trots det fick jag till svar att "vi ska skicka det ngn gång denna vecka"- mäh? Verkar som att man ska välja det billigaste lev. alternativet för det verkar ju typ int spela ngn roll- de skickar när de skickar oavsett- märkligt, för då borde det ju typ kosta samma. O nu är jag orolig att det inte kommer alls - betalningen är bekräftad men har inte fått ngt trackingnmr än. Hoppas verkligen det dyker upp innan helgen...

jag beställde med det dyraste sättet att få det skickat i måndags dom verkar ha skickat på en gång då jag fick ett trakingnr redan på kvällen
__________________
Senast redigerad av holyhocker 2010-07-28 kl. 13:51.
Citera
2010-07-28, 15:34
  #4127
Medlem
Fick hem grejorna idag, i en så diskret paketering att jag undrar om de har skickat något annat. Testar det nu, vitt fluffigt pulver med en besk smak. Tagit ca 150mg.
Citera
2010-07-28, 16:08
  #4128
Medlem
Det funkar men känns inte speciellt mkt på den dosen. Känner mig glad, pigg och social men inte påverkad.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback