Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-06-01, 10:55
  #2941
Medlem
bhangras avatar
Fan va tjatig jag känner mig men har för mig någon frågade här tidigare om threshold... Har en kommentar på den. Jag var igång inatt, om ni råkat missat det. Trots att jag ungefärligt tog 1g så har det inte varit nån jobbig AT whatsoever.
Men såsom landet ligger just nu för stunden - jag kunde inte hålla mig borta från påsen :P Så efter att ha landat hmm, runt 4-5 tiden så spenderade jag en del tid framför datorn, gud vad man kan snöa in på webben. Men nu vid kl. 10something så fick jag ett ryck och drog i mig en stadig bomb igen. Och det har slagit på överraskande hårt!
Citera
2010-06-01, 13:16
  #2942
Medlem
Psychoramas avatar
Vill bara poängtera ännu en gång: RC-E:s nuvarande batch, bästa någonsin! Längtar till att köra i helgen Får spara serotoninet till helgen...
Citera
2010-06-01, 13:29
  #2943
Medlem
bhangras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Vill bara poängtera ännu en gång: RC-E:s nuvarande batch, bästa någonsin! Längtar till att köra i helgen Får spara serotoninet till helgen...

Du är också av den uppfattningen alltså - men du längtar till helgen för att köra, men du har kört nu innan också?
Citera
2010-06-01, 15:33
  #2944
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bhangra
Du är också av den uppfattningen alltså - men du längtar till helgen för att köra, men du har kört nu innan också?
Jaja, M1 har jag kört flera ggr tidigare bla från rc-traders och bk-m och kan säga att denna batch skiljer sig från dem.. Den bästa batchen jag provat helt enkelt, mer eufori, längre värketid, mer speed mer allt! Kändes lite mer som meph i ruset faktiskt Det var lite skumt att det tog lite extra länge för den att kicka bara.. Provade batchen i fredags och kan säga att för mig räckte det med 250 - 300mg för ett ca 4-6 timmars bra rus och jag kände inte att jag behövde ta nån mer bomb heller... I och för sig drack jag ganska stadigt och körde lite lustgas då och då.. Drack även endel energidrycker som kan ha boostat på men men.. Bästa!
Ja, ja helst ska man ju bruka M1 som mdma, alltså inte för ofta! Helst kanske bara en gång i månaden, men går utmärkt att köra var och varannan vecka men för att vara på den säkra sidan ska man väl ta det lugnt... Finns folk som kör oftare såklart - men komihåg att bruka denna drog som om det skulle vara mdma!
(är ju dock inte lika starkt, och sliter väl inte lika mycket på serotonin-receptorerna)

mvh
__________________
Senast redigerad av Psychorama 2010-06-01 kl. 15:37.
Citera
2010-06-01, 19:24
  #2945
Medlem
Rekommenderad nybörjardos för långsmal kille?
Citera
2010-06-01, 20:02
  #2946
Medlem
Sliparns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lenk
Rekommenderad nybörjardos för långsmal kille?

En bomb på 250-300mg
Citera
2010-06-01, 20:03
  #2947
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lenk
Rekommenderad nybörjardos för långsmal kille?
Just för långsmala skulle jag rekommendera 250 bomb nej men, spelar ingen större roll.. om det är första gången du tar någon cs i någon form så prova först med bara 200... Fast batcherna varierar ju som sagt.. Jag utgår från rc-e:s senaste nu alltså!
Citera
2010-06-01, 20:03
  #2948
Medlem
ABrownies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lenk
Rekommenderad nybörjardos för långsmal kille?
Svårt att säga, men en dos på ca 300 bör bli bra.
Citera
2010-06-01, 20:12
  #2949
Medlem
luckystrikers avatar
Ska bli spännande att pröva RC-E's nya när man hört så mycket om den.
Förhoppningsvis kommer den innan helgen.

Senast jag körde funkade det ypperligt med lite valfri syntetisk cannabinoid då dom tenderar att ge ett hyffsat intensivt rus.

Fast detta kanske ni ortodoxa centralstimulerare inte håller med om, men jag kände att jag behövde fylla ut mitt första inlägg lite.
Citera
2010-06-01, 20:16
  #2950
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lenk
Rekommenderad nybörjardos för långsmal kille?

Det första ruset blir det bästa och mest intensiva, rekommenderar därför att du tar 500mg bomb, du kommer må så J*vla bra då
Citera
2010-06-01, 20:27
  #2951
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flourid
Det första ruset blir det bästa och mest intensiva, rekommenderar därför att du tar 500mg bomb, du kommer må så J*vla bra då
Skulle nog inte rekommendera det, om man inte kört på förut kan ruset bli för intensivt och inte särskilt trevligt. 300 ger nog max effekt med mest välmående.
Citera
2010-06-01, 20:32
  #2952
Medlem
ABrownies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flourid
Det första ruset blir det bästa och mest intensiva, rekommenderar därför att du tar 500mg bomb, du kommer må så J*vla bra då
Du har en poäng, men samtidigt säger jag ju det efter att ha tagit ett antal gånger och känner till hur ruset funkar, så som första om han inte tagit några andra cs innan skulle jag ändå säga 300.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback