Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-11-03, 10:39
  #1
Medlem
Tog kodien för första gången igår, 5 tabletter Citodon.
Kände mig lite seg, det kliade en del runt näsan och lite överallt på kroppen, ingen eufori eller illamående. Rätt trevligt men inte så jätte spännande.

Hade tänkt testa idag igen.
Jag har 5st Ardinex och 5st Citodon, hur mycket bör jag ta?
Kan man blanda dom utan att det blir någon helt hejdlöst livsfarligt?
Är det för tidigt att ta nu på morgonen/mitt på dagen när jag tog tabletterna vid 20-22 tiden igår?
Hur många tabletter är max man bör ta utan att göra en CWE?
Citera
2013-11-03, 16:55
  #2
Medlem
Ta det lugnt med Citodon, maxgränsen för Paracetamol är runt 3g per dygn.
Hur lång tid det tar innan du får någon effekt varierar, själv har jag upplevt allt från någon timme till fyra eller fem. Sedan beror det också på din tolerans osv..
Citera
2013-11-03, 17:59
  #3
Medlem
creepyones avatar
kodein är ett rätt bra val å börja med om du vill "bänga" lite oroa dig inte angående paracetamolet 5 tabbar är ingen större fara om du inte har taskig lever sen innan men om du börjar köra citodon dagligen så i längden kan det ge leverbesvär och nedsatt leverfunktion och även om du börjar köra i högra doser jag personligen brukar ha som tumregel för mig själv när det kommer till just citodon att allt över 8 tabbar kör jag CWE på och vet du inte vad en CWE är eller hur man gör den så är det bara att googla jätte simpelt och du skonar din lever.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback