Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-16, 10:46
  #4549
Medlem
Ördögs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JumpingJack
Mördarens exfru, som han har tre barn tillsammans med, var med på Malou på tv4 idag och berättade om sina år med Ahoka. De hade präglats av hot, våld, skyddade boenden, rättegångar etc.

Martina om att ha levt med en dubbelmördare - Malou Efter tio (TV4)
https://www.youtube.com/watch?v=vQPLsgjYBsE

Hon var sambo med dubbelmördaren i Ljungsbro

http://www.tv4.se/efter-tio/artiklar...a38f08cc0002f9
Citera
2018-03-16, 12:26
  #4550
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ördög
Martina om att ha levt med en dubbelmördare - Malou Efter tio (TV4)
https://www.youtube.com/watch?v=vQPLsgjYBsE

Hon var sambo med dubbelmördaren i Ljungsbro

http://www.tv4.se/efter-tio/artiklar...a38f08cc0002f9

Tyder på att han inte lider eller led av någon psykisk störning, utan att han är kontrollerande och våldsam i största allmänhet.
Citera
2018-11-01, 09:46
  #4551
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ördög
Martina om att ha levt med en dubbelmördare - Malou Efter tio (TV4)
https://www.youtube.com/watch?v=vQPLsgjYBsE

Hon var sambo med dubbelmördaren i Ljungsbro

http://www.tv4.se/efter-tio/artiklar...a38f08cc0002f9

Hon får väl fan skylla sig själv? Vilken jävla sopa.

Martina är en klassisk svensk kvinna som tycker ”bad boys” är mer intressanta än svenska väluppfostrade och, enligt tjejerna, mesiga män. Martina har uppenbarligen valt negern till partner för att det är mer exotiskt och spännande och försökt acceptera mannens bristande förmåga att vara en bra medmänniska och pappa till deras barn.

Jag känner verkligen noll empati med Martina. Rasblandade förhållanden slutar sällan väl, vilket forskningen visat. Oftast blir det skilsmässa och barnen växer upp rotlösa och utan någon identitet. Så verkligen snyggt jobbat Martina, du har knullat fram 3 barn som förmodligen kommer gå en rutten framtid till mötes. Men det är inte bara där skon klämmer för mig, jag har läst otagliga fall där kvinnan misshandlats och ibland dödats av mannen och det som binder ihop dessa fall är att mannen är trasig, våldsam, har noll stabilitet i livet, inga ambitioner, kriminell, förbrukar droger med mera.

Att Martina inte insåg riskerna med att bli tillsammans med en kriminell bad boy framför en man med stabilt liv, bra jobb och trygga värderingar visar på ruttet omdöme.

Hon får skylla sig själv.

Edit: Och helvete vad ful han är. Hon hade definitivt kunnat få någon tio gånger bättre utseendemässigt och personlighetsmässigt. VARFÖR välja en sådan man som Ahoka? It makes zero sense.
__________________
Senast redigerad av v.giroux 2018-11-01 kl. 09:48.
Citera
2018-11-01, 16:11
  #4552
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av v.giroux
Hon får väl fan skylla sig själv? Vilken jävla sopa.

Martina är en klassisk svensk kvinna som tycker ”bad boys” är mer intressanta än svenska väluppfostrade och, enligt tjejerna, mesiga män. Martina har uppenbarligen valt negern till partner för att det är mer exotiskt och spännande och försökt acceptera mannens bristande förmåga att vara en bra medmänniska och pappa till deras barn.

Jag känner verkligen noll empati med Martina. Rasblandade förhållanden slutar sällan väl, vilket forskningen visat. Oftast blir det skilsmässa och barnen växer upp rotlösa och utan någon identitet. Så verkligen snyggt jobbat Martina, du har knullat fram 3 barn som förmodligen kommer gå en rutten framtid till mötes. Men det är inte bara där skon klämmer för mig, jag har läst otagliga fall där kvinnan misshandlats och ibland dödats av mannen och det som binder ihop dessa fall är att mannen är trasig, våldsam, har noll stabilitet i livet, inga ambitioner, kriminell, förbrukar droger med mera.

Att Martina inte insåg riskerna med att bli tillsammans med en kriminell bad boy framför en man med stabilt liv, bra jobb och trygga värderingar visar på ruttet omdöme.

Hon får skylla sig själv.

Edit: Och helvete vad ful han är. Hon hade definitivt kunnat få någon tio gånger bättre utseendemässigt och personlighetsmässigt. VARFÖR välja en sådan man som Ahoka? It makes zero sense.

1. vilken forskning visar att det går sämre i rasblandande förhållanden? Snälla, visa den.

2. Jo, allt i livet är inte utseende.
Citera
2018-11-01, 18:15
  #4553
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tardumej?
1. vilken forskning visar att det går sämre i rasblandande förhållanden? Snälla, visa den.

2. Jo, allt i livet är inte utseende.

Googla själv. Har inget intresse att presentera statistik här. Inte mitt problem om du inte tror mig. Är ingen riksdagsdebatt, men statistiken säger att chansen att rasblandade förhållanden tar slut är desto högre än förhållanden där etniciteten är densamma hos båda parter.

Visst, men han ser groteskt ful ut. Vem försöker du lura? Kvinnan stannar kvar och bjuder på ungar när mannen redan tidigt i förhållandet visar sig vara kontrollerande och våldsam.
Citera
2018-11-01, 18:48
  #4554
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av v.giroux
Googla själv. Har inget intresse att presentera statistik här. Inte mitt problem om du inte tror mig. Är ingen riksdagsdebatt, men statistiken säger att chansen att rasblandade förhållanden tar slut är desto högre än förhållanden där etniciteten är densamma hos båda parter.

Visst, men han ser groteskt ful ut. Vem försöker du lura? Kvinnan stannar kvar och bjuder på ungar när mannen redan tidigt i förhållandet visar sig vara kontrollerande och våldsam.

Ja, först ifrågasätter du varför hon är ihop med honom och sedan bjuder han på saker. Bra där.

Och statistiken säger att personer med . i sitt användarnamn oftare har IQ under 70. Googla får du se.
Citera
2018-11-01, 19:53
  #4555
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tardumej?
Ja, först ifrågasätter du varför hon är ihop med honom och sedan bjuder han på saker. Bra där.

Och statistiken säger att personer med . i sitt användarnamn oftare har IQ under 70. Googla får du se.

Han uppvisar ett beteende genom dag 1 till slutet som borde fått vilken kvinna som helst att sticka. Hon säger att samhället inte gav henne tillräckligt med stöd men samtidigt knullar hon fram 2 till ungar med negern trots att han slår henne och beter sig allmänt svinigt mot henne. Så ja, hon får skylla sig själv. Riktigt märkligt av henne att stanna kvar hos honom för att sen skylla på samhället. Hon saknar omdöme och är bara rejält jävla pantad. Räcker med att läsa FUP för att inse det. Negerns sms konversationer är ett stort jävla skämt och jag vet inte ens om jag kan kalla det för svenska, trots det så stannar Martina kvar.

Hennes barn har redan nu en trasig framtid framför sig. Fyfan vad oansvarigt.
Citera
2019-02-08, 19:58
  #4556
Avstängd
Det här måste vara den största Järnrörskandal som existerar i Sverige.


DouDou fick smaka på järnpanna ett tag sedan inne.

Hoppas han får mer järnprylattacker där inne.
Det är ett monster.

Fatta vad rädd 15åringen måste varit.
Vilken fruktansvärd död.

Så jävla tragiskt

ARG
Citera
2019-02-08, 21:23
  #4557
Medlem
Lazermannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lappsjukling
Det här måste vara den största Järnrörskandal som existerar i Sverige.


DouDou fick smaka på järnpanna ett tag sedan inne.

Hoppas han får mer järnprylattacker där inne.

Ja, järnpanna i nyllet är ett bonusstraff för primaten.

Vilken anstalt sitter gorillan på ? Vem bjöd på järnpannan ?
Citera
2019-02-08, 21:41
  #4558
Avstängd
Gorillan själv utsattets för Järnattack

Dubbelmördare misshandlad med stekpanna i fängelset | Aftonbladet
Rånmördaren misshandlade dubbelmördaren med ... Enligt åtalet blev Reza Almasi Bardemili arg på Doudou Ahoka för att han inte fick den mat som han ville.. DOUDOU var kock eller servitör minns jag där

Sök domän http://www.aftonbladet.se/nyheter/kr...-med-stekpanna

https://www.aftonbladet.se/nyheter/k...de-dubbelmorda

KRIMlör 18 nov 2017
Reza Almasi Bardemili dömdes för rånmordet på den 73-årige guldhandlaren Leif Klatzkow.

Nu åtalas han för ny brottslighet – efter att han misstänks ha slagit en stekpanna i huvudet på dubbelmördaren Doudou Ahoka, 37.

Upprinnelsen till bråket ska ha handlat om mat.

Rånmördaren ska då ha gått och hämtat en stekpanna – och slagit dubbelmördaren i huvudet flera gånger, något som också tidningen NA rapporterat om.

Doudou Ahoka uppger i förhör att första slaget var så hårt att ”det pep i mitt huvud”. Han ska ha blivit slagen två gånger. I förhöret säger Ahoka också att:

”Han ville verkligen göra slut på mig.”

”Hur menar du göra slut?”

”Han skrek att han ville döda mig. Jag ska döda dig och att jag skulle få problem på varenda anstalt jag kom till.”

KARMA
Citera
2019-02-08, 21:50
  #4559
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lappsjukling
Gorillan själv utsattets för Järnattack

Dubbelmördare misshandlad med stekpanna i fängelset | Aftonbladet
Rånmördaren misshandlade dubbelmördaren med ... Enligt åtalet blev Reza Almasi Bardemili arg på Doudou Ahoka för att han inte fick den mat som han ville.. DOUDOU var kock eller servitör minns jag där

Sök domän http://www.aftonbladet.se/nyheter/kr...-med-stekpanna

https://www.aftonbladet.se/nyheter/k...de-dubbelmorda

KRIMlör 18 nov 2017
Reza Almasi Bardemili dömdes för rånmordet på den 73-årige guldhandlaren Leif Klatzkow.

Nu åtalas han för ny brottslighet – efter att han misstänks ha slagit en stekpanna i huvudet på dubbelmördaren Doudou Ahoka, 37.

Upprinnelsen till bråket ska ha handlat om mat.

Rånmördaren ska då ha gått och hämtat en stekpanna – och slagit dubbelmördaren i huvudet flera gånger, något som också tidningen NA rapporterat om.

Doudou Ahoka uppger i förhör att första slaget var så hårt att ”det pep i mitt huvud”. Han ska ha blivit slagen två gånger. I förhöret säger Ahoka också att:

”Han ville verkligen göra slut på mig.”

”Hur menar du göra slut?”

”Han skrek att han ville döda mig. Jag ska döda dig och att jag skulle få problem på varenda anstalt jag kom till.”

KARMA

Det är helt omöjligt att tycka synd om en dubbelmördare som får stryk.
Halvt off topic tycker jag att livstidsdömda (som borde vara fler) borde filmas och sändas live när de pucklar på varandra. Lås in i rejäla bunkrar och höj säkerhet och tristess så orcherna börjar slåss. Utmärkt underhållning för massorna.
Citera
2019-02-08, 22:26
  #4560
Medlem
Lazermannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lappsjukling
Gorillan själv utsattets för Järnattack

Doudou Ahoka uppger i förhör att första slaget var så hårt att ”det pep i mitt huvud”. Han ska ha blivit slagen två gånger. I förhöret säger Ahoka också att:

”Han ville verkligen göra slut på mig.”

”Hur menar du göra slut?”

”Han skrek att han ville döda mig. Jag ska döda dig och att jag skulle få problem på varenda anstalt jag kom till.”

KARMA

Rubriken i sig är lätt komisk: Rånmördaren misshandlade dubbelmördaren med stekpanna.

Hmm, man tager vad man haver som Kajsa Warg sa.

Finns fler fall med interner som slagit varandra.

Självkastreraren Erik på Kumla jagade en annan intagen med just en stekpanna.
Ikeamördaren från Somalia fick också ett hårt slag i huvudet.
Lotta-mördaren Martin Jonsson misshandlade annan medfånge på Norrtäljeanstalten.
Anders Eklund fick spö, också på Norrtäljeanstalten.

Bardemili fick inget halalkött, Ahoka fick en stekpanna i huvet.

Dessa hetsporrar verkar kunna gå igång på minsta lilla skitsak.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback