Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-10-31, 20:47
  #1
Avstängd
babalos avatar
Jag har haft ett förhållande med en tjej som nyligen tagit slut men något som hände i det förhållandet har fått mig att undra om tjejen jag var ihop med var otrogen mot mig en längre period.

Hon var på en dykkurs med sin syster och vi sågs inte på en vecka. När hon kom tillbaka så kändes hon annorlunda när vi hade sex. Vill inte gå in för mkt på detalj hur det kändes annorlunda för vill inte att detta ska bli en sextråd, men låt oss säga att bassängen kändes djupare.

Jag frågade henne vad som hade hänt, och hon berättade att när man är under vatten under långa perioder så kan det kännas annorlunda när man har sex.

Vi var ihop länge efter det, men jag avskyr att ha sex med en tjej som haft sex med en annan medans vi varit ihop och jag försöker klura ut om hon lurat mig eller om det verkligen är så att dykning påverkar kroppen.

Jag är så klart mer och mer övertygad om att hon hade sex med någon annan och att det därför kändes annorlunda, men vill ändå ha andras åsikt utifall hon kan ha talat sanning för det är viktigt att få veta för mig.
Citera
2013-10-31, 20:50
  #2
Medlem
stelapinnens avatar
Felet måste ju ligga hos dig för du har ju bara problem med tjejer som i din förra tråd.
Citera
2013-10-31, 20:52
  #3
Medlem
laxtomtens avatar
Det låter ju väldigt konstigt..
Citera
2013-10-31, 20:54
  #4
Avstängd
babalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laxtomten
Det låter ju väldigt konstigt..

Jo, eftersom jag var den enda som hon hade haft sex med innan det så kände jag ju liksom enorm skillnad.

Men det hon inte visste då var att jag var iranier och hur viktigt det var för mig enligt min etniska härkomst att få bevara muttan för mig själv.
Citera
2013-10-31, 21:16
  #5
Medlem
Adriadnes avatar
Haha, tror du att hon blivit "uttöjd" av att ha legat med en kille med mycket större kuk än du?
Citera
2013-10-31, 21:20
  #6
Avstängd
babalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adriadne
Haha, tror du att hon blivit "uttöjd" av att ha legat med en kille med mycket större kuk än du?

Om man ska snacka på ren skånska, ja.

Och som iranie är detta en enorm kränkning i så fall som måste utredas så att tjejen i fråga kan få sin rättmätiga bestraffning.
Citera
2013-10-31, 21:25
  #7
Medlem
Adriadnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babalo
Om man ska snacka på ren skånska, ja.

Och som iranie är detta en enorm kränkning i så fall som måste utredas så att tjejen i fråga kan få sin rättmätiga bestraffning.

Ok. Då kan jag lugna dig med att fittan är extremt töjbar, men den drar också ihop sig igen. Kvinnor kan, som bekant, föda barn och genom lite knipövningar återfå sin tidigare tighthet i fittan. Jag betvivlar mycket starkt att din tjej legat med en kille med en kuk lika stor som ett bebishuvud ett par gånger och därefter fått slapp fitta. Jag vet inte, och tror inte, att dykning heller påverkar detta. Det är i så fall troligare att det är någonting hormonellt, att hon var mer avslappnad med dig än vanligt, eller att du inbillar dig det hela för att du är misstänksam och svartsjuk av någon anledning.
Citera
2013-10-31, 21:27
  #8
Avstängd
babalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adriadne
Ok. Då kan jag lugna dig med att fittan är extremt töjbar, men den drar också ihop sig igen. Kvinnor kan, som bekant, föda barn och genom lite knipövningar återfå sin tidigare tighthet i fittan. Jag betvivlar mycket starkt att din tjej legat med en kille med en kuk lika stor som ett bebishuvud ett par gånger och därefter fått slapp fitta. Jag vet inte, och tror inte, att dykning heller påverkar detta. Det är i så fall troligare att det är någonting hormonellt, att hon var mer avslappnad med dig än vanligt, eller att du inbillar dig det hela för att du är misstänksam och svartsjuk av någon anledning.

Ja jag hoppas det. För om jag knullat en tjej som knullat med andra kunde jag lika gärna tagit en som inte var psykiskt sjuk.
Citera
2013-10-31, 21:29
  #9
Medlem
Ledsen, men jag var framme med min fb dase, 27 cm slak, du kan bara föreställa dig om hur den såg ut efter hon sög upp den.
Citera
2013-10-31, 21:30
  #10
Avstängd
babalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FBdasen
Ledsen, men jag var framme med min fb dase, 27 cm slak, du kan bara föreställa dig om hur den såg ut efter hon sög upp den.

Men jag har 30 cm slak så hur kunde det ha påverkat henne? Så nu vet jag att du ljuger. Men bra försök.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback