Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-11-02, 12:42
  #13
Medlem
OggeOJs avatar
Hur snabba brukar de vara på att fixa fram en lösning?
Citera
2013-11-02, 13:03
  #14
Medlem
Astrass avatar
DICE brukar ju vara relativt snabba med uppdateringar men ingen har kommit so far.
Jag fixade dock dom absolut nyaste drivarna till mitt grafikkort som ska vara speciella för CoD ghosts och BF4 sen funkade spelet ganska bra. Små fps drops ibland men andra har rapporterat att dom gjort samma sak.
Citera
2013-11-03, 01:05
  #15
Medlem
Samma här. Jag trodde att laptopen skulle fixa spelet bra fast vilken besvikelse! Spelet laggar ju så illa att det blir grötigt. Vissa banor är bättre än andra fast i allmänhet så är det en total katastrof. Inget mer spelande för min del. Att kasta bort tiotusentals kronor på en dator för att sitta och spela är ju rena galenskapet till att börja med. De flesta spel kräver ju för böveln en nästintill superdator numera för att flyta på tillfredställande.
Citera
2013-11-03, 07:19
  #16
Medlem
General-Thugs avatar
Det är inget fel på din datorn, Dice håller på och fixar felet. http://battlelog.battlefield.com/bf4...7944685108/90/
Citera
2014-11-06, 00:41
  #17
Avstängd
SleggfaNs avatar
Skriver i den här då det känns ovärt att skapa ny tråd. Det laggar som fan för mig, fast jag kör med senaste drivern till mitt grafikkort. Jag har GeForce GTX 750 Ti och CPU Intel Core i5-2310 2.90GHz. När jag använder optimize via GeForce experience så får jag i princip Ultra på allt, men då laggar det som fan. Samma om jag sätter Low på allt, laggar lika mycket.

Har någon nå förslag på vad kan jag göra?
Citera
2014-11-06, 10:40
  #18
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SleggfaN
Skriver i den här då det känns ovärt att skapa ny tråd. Det laggar som fan för mig, fast jag kör med senaste drivern till mitt grafikkort. Jag har GeForce GTX 750 Ti och CPU Intel Core i5-2310 2.90GHz. När jag använder optimize via GeForce experience så får jag i princip Ultra på allt, men då laggar det som fan. Samma om jag sätter Low på allt, laggar lika mycket.

Har någon nå förslag på vad kan jag göra?

Hur mycket minne har du?

Det där låter djävligt skumt för min burk (bygger ny den här månaden), kör en i7 från 2010, ett Geforce 560 och kan köra BF4 utan problem på rätt höga inställningar.

Har du massa andra program körandes samtidigt (kolla din taskbar vad som körs, tänker mest om t.ex en viruskoll, malware koll eller liknande scannar diskarna samtidigt).
Citera
2014-11-06, 12:50
  #19
Avstängd
SleggfaNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Hur mycket minne har du?

Det där låter djävligt skumt för min burk (bygger ny den här månaden), kör en i7 från 2010, ett Geforce 560 och kan köra BF4 utan problem på rätt höga inställningar.

Har du massa andra program körandes samtidigt (kolla din taskbar vad som körs, tänker mest om t.ex en viruskoll, malware koll eller liknande scannar diskarna samtidigt).


Jag har bara 4Gb.
Inga scanningar som körs medan jag spelar.
Citera
2014-11-06, 14:38
  #20
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SleggfaN
Jag har bara 4Gb.
Inga scanningar som körs medan jag spelar.

Kan vara mängden minne då, 4GB är i lägsta laget för dagens spel.

Hade nog satsat på att iaf ha 8 (minnen är billiga numera)
Citera
2014-11-20, 20:34
  #21
Medlem
mitt bf4 får rubberband effekten också, kör en monsterdator också.. fel på dice
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback