Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-10-29, 23:19
  #1
Medlem
Tjenare, imorgon ska jag hämta ut min BF4 från gamestop men det jag undrar är hur jag ska aktivera/installera BF4, så att den hamnar i origin.

tacksam för hjälp
__________________
Senast redigerad av 4ndas 2013-10-29 kl. 23:21.
Citera
2013-10-29, 23:26
  #2
Moderator
memymos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4ndas
Tjenare, imorgon ska jag hämta ut min BF4 från gamestop men det jag undrar är hur jag ska aktivera/installera BF4, så att den hamnar i origin.

tacksam för hjälp

Startar origin väljer någonstans i menyerna att lägga till cd key lägg till spel eller vad det heter. Skriver in nyckeln du får i fodralet. Sedan har du BF4 i ditt origin (om inte annat krävs origin för att spela det alls)
Citera
2013-10-29, 23:29
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av memymo
Startar origin väljer någonstans i menyerna att lägga till cd key lägg till spel eller vad det heter. Skriver in nyckeln du får i fodralet. Sedan har du BF4 i ditt origin (om inte annat krävs origin för att spela det alls)

ja, men hur ska jag installera spelet via cd skivan, bara att sätta i och installera efter att ha skrivit in cd-nyckel eller?
Citera
2013-10-29, 23:30
  #4
Medlem
Origin krävs för att lira BF4, inget du behöver oroa dig över.

Citera
2013-10-29, 23:31
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluffygrynk
Origin krävs för att lira BF4, inget du behöver oroa dig över.


jaja det förstår jag, har spelat bf3 såå men jag undrade bara hur jag skulle installera med skivan
Citera
2013-10-29, 23:47
  #6
Moderator
memymos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4ndas
jaja det förstår jag, har spelat bf3 såå men jag undrade bara hur jag skulle installera med skivan

Kör du genom skivan kommer den antagligen be dig logga in på ditt origin och registrera nyckeln. Sedan när den börjar installera söker origin om det finns skiva eller om den måste ladda ner det.

Så gjorde det på BF3 när jag köpte det. Steam har gjort likadant. Men nu orkar jag inte med skivor så tar bara nyckeln
Citera
2013-10-30, 10:14
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av memymo
Kör du genom skivan kommer den antagligen be dig logga in på ditt origin och registrera nyckeln. Sedan när den börjar installera söker origin om det finns skiva eller om den måste ladda ner det.

Så gjorde det på BF3 när jag köpte det. Steam har gjort likadant. Men nu orkar jag inte med skivor så tar bara nyckeln

Tack för ditt svar
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback