Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-10-29, 09:54
  #1
Medlem
Mechrofixxs avatar
Nå, vilka är dessa jävla clowner? Har sett dom varit ute sent på nätterna och bränt gummi med sina kines moppar.
Är de nå kriminella grabbar de där eller har dom bara startat upp en mc klubb för nöjes skull?.
Citera
2013-10-29, 10:04
  #2
Medlem
HasseVonSturms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mechrofixx
Nå, vilka är dessa jävla clowner? Har sett dom varit ute sent på nätterna och bränt gummi med sina kines moppar.
Är de nå kriminella grabbar de där eller har dom bara startat upp en mc klubb för nöjes skull?.

Rykten på stan säger att det är en ny sheriff i den lilla staden Härnösand vilket pekar mycket mot den ökända klanen "No Fear Mc"

Härnösand börjar mer och mer likna Gotham city.

VART FAN ÄR BATMAN?
Citera
2013-10-29, 10:10
  #3
Medlem
Mechrofixxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HasseVonSturm
Rykten på stan säger att det är en ny sheriff i den lilla staden Härnösand vilket pekar mycket mot den ökända klanen "No Fear Mc"

Härnösand börjar mer och mer likna Gotham city.

VART FAN ÄR BATMAN?
Gotham city å gotham city , jadu de kan man lugnt säga.
Rykten säger att ledaren av No Fear Mc går under namnet ''Pr*ppen'' *= O
Citera
2013-10-29, 10:17
  #4
Medlem
HasseVonSturms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mechrofixx
Gotham city å gotham city , jadu de kan man lugnt säga.
Rykten säger att ledaren av No Fear Mc går under namnet ''Pr*ppen'' *= O

Om jag inte har fel så tror jag såg han puckla på en "Kanelpojke" på Härnösands populära rock pub "Bittens" stackarn hade inga tänder kvar nästan .

Tro om det är dom som är bakom kulisserna angående fönsterkrossningarna samt Mac Dånalds branden?
Citera
2013-10-29, 10:21
  #5
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mechrofixx
Gotham city å gotham city , jadu de kan man lugnt säga.
Rykten säger att ledaren av No Fear Mc går under namnet ''Pr*ppen'' *= O
LOL det vet jag vem det är
Lägg av nu...
Citera
2013-10-29, 10:23
  #6
Medlem
Mechrofixxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HasseVonSturm
Om jag inte har fel så tror jag såg han puckla på en "Kanelpojke" på Härnösands populära rock pub "Bittens" stackarn hade inga tänder kvar nästan .

Tro om det är dom som är bakom kulisserna angående fönsterkrossningarna samt Mac Dånalds branden?
Åfan de visste jag inte, ja dom kan mycket väl vara inblandad i båda brotten som du nämner.
Vad jag vet så hänger dom oftast på frasses och sibylla i äbro, så kanske något ''hat'' Brott mot Mc donalds kedjan och kanske till och med ägaren ''Kejer*agen'' *= H
Citera
2013-10-29, 10:32
  #7
Medlem
HasseVonSturms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mechrofixx
Åfan de visste jag inte, ja dom kan mycket väl vara inblandad i båda brotten som du nämner.
Vad jag vet så hänger dom oftast på frasses och sibylla i äbro, så kanske något ''hat'' Brott mot Mc donalds kedjan och kanske till och med ägaren ''Kejer*agen'' *= H

I Mina ögon är det ett gäng moped pojkar som åker runt på deras Kina puffar och leker ghost rider. Inte mycket att oroa sig över .

En av medlemmarna var på semester i Taiwan 2011, och efter han kom hem så fick han ha "stödhjul" på sin Kina puff eftersom han vart stel på flygplanet hem.

Vad kan han haft för verksamhet i Taiwan?
Citera
2013-10-29, 10:34
  #8
Medlem
Mechrofixxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HasseVonSturm
I Mina ögon är det ett gäng moped pojkar som åker runt på deras Kina puffar och leker ghost rider. Inte mycket att oroa sig över .

En av medlemmarna var på semester i Taiwan 2011, och efter han kom hem så fick han ha "stödhjul" på sin Kina puff eftersom han vart stel på flygplanet hem.

Vad kan han haft för verksamhet i Taiwan?
Finns de något namn på denna person? och vad hade no fear mc i taiwan att göra? Knark? Smuggel?
GB Sandwich?
Citera
2013-10-30, 01:36
  #9
Medlem
kato85s avatar
[quote=Mechrofixx| Rykten säger att ledaren av No Fear Mc går under namnet ''Pr*ppen'' *= O[/QUOTE]

Pruppen? HAhahahahahahahaha
Citera
2013-10-30, 02:31
  #10
Medlem
HasseVonSturms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Pruppen? HAhahahahahahahaha

Där läste du fel min vän
Men han skulle ju kunnat heta "Pruppen" p.g.a. hans förfärliga avgassystem som till och med väcker Snorlax på en lördag.
Citera
2013-11-21, 22:03
  #11
Medlem
Vet om att dom langar dåligt tjack till några stammisar dom har där.
Tror dom har samrörelse med röd vita.
Citera
2013-11-22, 00:33
  #12
Medlem
Stod om dom t.o.m 2010

http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=3751065
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback